Szukaj

Renault Clio IV Grandtour Facelifting – wybierz silnik

Informacje o Renault Clio IV Grandtour Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, czwarta generacja Renault Clio dostępna jest w odmianie pięciodrzwiowej oraz kombi. Pierwowzorem koncepcyjnym auta, był zaprezentowany w roku 2010, prototyp o nazwie DeZir Concept. Zarówno model studyjny, jak i wersję produkcyjną zaprojektował Laurens van der Acker. Renault Clio IV powstał na nowej platformie podłogowej Nissan B platform (stworzonej we współpracy Renault i Nissana).W porównaniu do poprzednika nowe Clio jest odrobinę większe, ale co ważniejsze – dużo lżejsze (o 100 kilogramów). W Kraju Kwitnącej Wiśni auto oferowane jest pod nazwą Renault Lutecia.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4267 mm
Szerokość 1732 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1945 mm
Wysokość 1475 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Rozstaw kół - przód 1506 mm
Rozstaw kół - tył 1506 mm
Zwis przedni 853 mm
Zwis tylny 825 mm
Prześwit 120 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 994 mm
Wysokość progu załadowczego 604 mm
Drzwi tylne - wysokość 685 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Gogan1
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Poszukiwałem zupełnie innego auta i zrezygnowany długimi poszukiwaniami i stanem używek przystałem na decyzję żony, której clio grandtour się spodobał. Zalety: silnik i małe spalanie, brak kłopotów z dpf (wypalanie piątym wtryskiwaczem), dobre prowadzenie, stosunkowo dobre zabezpieczenie antykorozyjne, spory bagażnik (445 l.) estetyka wnętrza, bardzo tanie części i dostęp do mnóstwa zamienników. Jest niski i opływowy, więc odporny na wiatr. Ogromna różnica po przesiadce z vana. Wady: ciasno na tylnych fotelach, niski prześwit, słabe wyciszenie. Ostrzegano mnie przed awaryjnością, ale przez 2,5 roku nic się nie zdarzyło. Wymieniłem tylko zgodnie z instrukcją rozrząd po 6 latach eksploatacji (części ok. 500 zł, robocizna 1000 zł). Oczywiście jest to samochód budżetowy i to widać. Za to można go kupić w sporo niższej cenie niż koreańczyki, japońskie czy niemieckie w tej klasie. Fotele dość wygodne, ale podatne na zabrudzenia. Koło zapasowe pod podłogą bagażnika.
Dodane 20 dni temu
4,4
~Jędruś
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Auto mam już kilka miesięcy więc tak... Autko typowo miejskie wszędzie wjedzie skręt super, miejsca jak na ten gabaryt auta to ok mam 185 cm i się mieszczę i nie narzekam. 0.9 litra hmmm nawet spoko pierwsze parę kilometrów to szok jak ten silniczek się zbiera. Wiadomo nie jest to jakiś demon ale fajne to jeździ. Ile pali 6-7,5 l gazu więc całkiem spoko można mówić jak na taką pojemność to dużo ale co ma palić 2 litry... No raczej się nie da. Bagażnik jak w kombi tych rozmiarów daje radę. Wiadomo nie jest to pasat czy superb ale to małe auto miejskie i takie ma być . Części tanie awarie to bzdurki, trochę można narzekać na brak 6 biegu , no i że na trasie jest głośno. Ale jak jeździsz po mieście i trasa tylko czasem to czemu nie. Pali malutko na zakrętach się fajnie klei drogi , nawi działa, klima chłodzi ogrzewanie ciepełko daje. Co więcej od mieszczucha chcieć.
Dodane 10 miesięcy temu
4,4
~Kazimierz W.
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jestem bardzo zadowolony z mojego autka. Jest to pierwszy samochód który kupiłem ze salonu. Po atrakcyjnym rabacie cena była bardzo konkurencyjna (55tys). Od początku tankowałem i jeździłem. Wymieniałem w aso według rozpiski serwisowej i nie miałem żadnych problemów. Dopiero po 160 tys musiałem porobić z zawieszeniem ale to raczej logiczne. Łańcuszek rozrządu jest po tylu km w dalszym ciągu w dobrym stanie. Jestem mile zaskoczony Clio przede wszystkim ze nigdy na trasie mnie nie zawiódł, żeby stanął itp, a wcześniej wszystkie moje używki co jeździłem to co miesiąc holowanie i do warsztatu. Największym jego atutem jest wg mnie atrakcyjne wygląd, i na zewnątrz i w środku. Spędzam codziennie w samochodzie kilka godzin dlatego musze się w nim czuć przytulnie. Korzystam z wersji LIMITED. Gorąco polecam.
Dodane 3 lata temu
Średnie spalanie dla Renault Clio IV Grandtour Facelifting
4,9 – 7,3
l/100 km
4,8 – 5,0
l/100 km
7,5 – 8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
Poruszajac sie po miescie zanim rozgrzeje sie silnik w korku albo od swiateł do swiateł spalanie nie schodzie ponizej 6 litrów. Pedał gazu jest traktowany delikatnie. Oszczednosci to głownie trassa o ile to nie jest autostrada lub ekspresówka.
Dodane 3 lata temu
4,5
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
miasto: 6l. trasa lokalnymi drogami: 4-4,5l. autostrada 140km/h: 5,5-6l. autostrada 170km/h: 7l. przy mojej ciężkiej nodze musze się bardzo starać aby spalanie przekroczyło średnio 5l. jazda w trybie mieszanym: autostrada/lokalne trasy/miasto zazwyczaj wychodzi niecałe 5l. opony 185/65R15 jeżdżąc "na emeryta" wynik 4l. nie jest jakimś szczególnym osiągnięciem
Dodane 4 lata temu
7,5
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Instalacja gazowa sprawuje się bardzo dobrze. Butla 35 L założona w bagażniku, dobrana została bardzo wąska i mieści się pod płytą podłogową. Spalanie benzyny na poziomie 6 L na trasie jazda ekonomiczna. Na gazie pali około 7 w trasie przy jeździe spokojnej do 110 km/h. Jazda na trasie do 140 km/h pali około 8,5 L. W mieście pali do 8L gazu.
Dodane 7 lat temu
Renault Clio IV Grandtour Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów