Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Renault Clio w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Renault Clio IV

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Auta małe

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem Clio IV jest prototyp DeZir Concept zaprezentowany w 2010 roku. Projektantem modelu studyjnego i produkcyjnego Clio jest Laurens van der Acker. Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej Nissan B platform (wspólne dzieło Nissana i Renault). Nowe Clio jest nieco większe, a przede wszystkim – dużo lżejsze od swojego poprzednika (auto odchudzono o 100 kg). W Japonii model sprzedawany jest jako Renault Lutecia.

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Renault Clio IV

Liczba wpisów: 69
swieca kontrolki około 3 000 obr podczas jazdy STOP SILNIK I SWIECE
dodał: ~artur, 6 lat temu
witam samochodzik mam niedawno i nagle taka zagadka. podczas jazdy na kazdym biegu około 3000 obr. zapalaja sie kontrolki samochud przez chwile sie jeszcze wkreca na obroty i po chwili spadek mocy delikatny ,i za chwileczke nadal sie wkreca . podpiołem do kompa pokazało błedy cos o listwie halla na postoju samochód wkreca sie normalnie na obroty i nie zaswiecaja sie kontrolki .mechanik stwierdził ze trzeba zaczac od czujników na pompie paliwowej odaz na listwie wtryskowej tylko ze kazdy czujnik nawet uzywka chodzi cenowo koło 200 zł .a potem pompa do sprawdzenia i no i wtryski ....
rozkodowany immobilaizer
dodał: ~maludka, ponad rok temu
witam. po rozładowaniu akumulatora i wymianie na nowy nie moge odpalic samochodu. auto otwiera się z kluczyka (centralnego) ale po włożeniu do stacyjki silnik kreci a nie odpala. czy jest mozliwe czesciowe rozkodowanie immobilaizera?
Spryskiwacze na odwrót.
dodał: Krolowa666, 1 miesiąc temu
Witam. Spryskiwacze działają mi na odwrót. Gdy włączę tylną wycieraczkę i spryskiwacz do niej to leci na przód. Gdy włączę przedni spryskiwacz to leci na tył. Co jest tego przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc.
falowanie obrotów silnika
dodał: ~majek67, 5 lat temu
silnik faluje wymienilem silniczek krokowy czujnik temperatury i jeszcze kilka innych czesci co nie pamietam nazwy jeden mowi to inny tamto a silnik jak falowal tak faluje najgorzej jest na zimnym jak zmieniam biegi wciskam sprzeglo i nie schodzi 3,5 tysiaca
zbyt duże spalanie
dodał: kodek11, 5 lat temu
Czym może być spowodowane nadmierne spalanie? Przy bardzo ekonomicznej jeździe, w 80% poza miastem z równą prędkością ok 90km/h spalanie wyniosło 10l/100km.. Nowa rura kolektora wydechowego, nowa uszczelka pod głowicą, nowy pasek rozrządu, świeży płyn chłodniczy i olej, nowa kopułka i palec kopułki - to wszystko było wymieniane. Czy przyczyną wysokiego spalania może być sonda lambda? Jak ją sprawdzić, żeby nie kupować w ciemno nowej?

Autorentgen Renault Clio IV

Liczba wpisów: 65
Radio staje się "martwe" i blokuje panel, który się świeci ciągle.
dodał: ~WK, 8 lat temu
mam ten sam problem, ale dzieje się to w temperaturze poniżej 0st.C w jaki sposób resetujesz radio, zdejmując kleme z akumulatora?
Wadliwe silniczki wycieraczek przednich
dodał: ~robson, 6 lat temu
Powodem może być zatkany odpływ wody pod kratką poniżej szyby przedniej. Gdy samochód parkuje pod drzewami to dostają się tam listki, nasiona itp. to gnije i zatyka otwór odpływowy. W czasie jazdy w deszcz woda zbiera się i zalewa silnik wycieraczek. Wymiana silniczka - 2000 zł, oszyszczenie odpływu - 200 zł, systematyczne odkurzanie śmieci - bezpłatne.
Miekkie poszycia blacharskie - podatne na wgniotki.
dodał: ~ZibiD, 8 lat temu
Podobnie jak u wielu innych francuzów, choć nie tylko (np. Citroen Xsara), Clio ma dosyć miękkie blachy. Skutkuje to podatnością poszycia drzwi i tylnych błotników na wgniecenia powstające na skutek niechlujnego otwierania drzwi przez patafianów parkujących obok - nagminne na parkingach. (Wszystkich tego typu artystów przy okazji pozdrawiam i zdrowia życzę - zwłaszcza psychicznego, może wtedy łatwiej będzie im pojąć, że należy szanować czyjąś własność). Skutkiem są małe ale za to wkurzające punktowe wgniotki na bokach.
Belka tylna.
dodał: ~Dawid, 8 lat temu
Jedna z bardzo ciekawych rozwiązań jest belka samoskrętna tylnego zawieszenie auto nie posiada sprężyn tylko amortyzatory ,ale tez szybko się zużywa po zużyciu zaczyna piszczeć co straszne denerwuje podczas jazdy a koszt wymiany to jakieś 600zl.
Zła elektryka.
dodał: ~Lukasz, 8 lat temu
częste przepalanie żarówek z przodu, znikający klakson , sam zwiększa sobie obroty na 2.500 tyś., na wolnych obrotach spada na 700-800 obr. na minutę,

Dane techniczne Renault Clio IV

Moc silników 73–220 KM
Prędkość maksymalna 167–235 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,6–15,4 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Clio IV
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 586
Koszt ogólny 22,53 PLN
LPG14.91 PLN
ON24.02 PLN
PB22.62 PLN
Wydatki serwisowe 2,76 PLN Pozostałe wydatki 70,76 PLN

Publikacje o Renault Clio

Newsy o Renault Clio

2 pomiary

Dla Renault Clio IV. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia
Renault Clio IV

AUTOCENTRUM.PL S.A.