Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Renault Espace II

Renault Espace II
Lata produkcji: 1991 - 1996
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K), a od piątej generacji – crossoverów (segment I), produkowany od 1984 roku. Pierwszy europejski rodzinny samochód tego typu w historii (w USA kilka miesięcy wcześniej premierę miał Chrysler Voyager) i prekursor nowego motoryzacyjnego trendu. Dopiero dekadę po debiucie Espace, inni producenci zaczęli wprowadzać swoje modele vanów. Koncepcja Espace powstała już w 1970 roku i została opracowana przez Fergusa Pollocka. Wraz z debiutem najnowszej, piątej generacji, model został poddany rewolucyjnym zmianom i przekształcony w crossovera, który ma łączyć cechy vana i SUV-a.
Powagosław
Espace pierwotnie był rewolucją i przypomina o czasach, w których hasło „Renault” kojarzyło się z odważnymi projektami i innowacją. Dziś Espace znów wieszczy rewolucyjną zmianę. Nie wiadomo jeszcze, co z niej wyniknie. Na razie wiemy, że pod względem wizualnym wyszło na światowym poziomie. ~Powagosław
Luzacjusz
Aż tak nowatorski jak Renault go określa to nie jest. Ale dość zgrabny i całkiem efektowny, to i tak sporo przy aucie rodzinnym. No i plus za reklamę z Kevinem Spacey. Świetna. Wyguglujcie sobie ;) ~Luzacjusz

Renault Espace II – wybierz silnik

Autodiagnoza Renault Espace II

Liczba wpisów: 31
skrzynia biegów - automat włącza się tryb awaryjny po uruchomieniu
dodał: ~zbyszek, 5 lat temu
po uruchomieniu silnika włącza się tryb awaryjny.Po dwukrotnym lub nieraz nawet trzykrotnym wyłączeniu silnika tryb awaryjny znika
Turbulencje silnika lub układu napędowego przenoszone na karoserię auta.
dodał: ~Stówa, 8 lat temu
Witam
Przy jeździe z prędkością 70-90km /H na 3,4,5 biegu karoseria auta dostaje turbulencji nie tylko odczuwalnych ale i widocznych , przenoszonych nie wiadomo skąd .Pierwszą diagnozą mechanika był układ jezdny, kierowniczy ,koła , po wymianie podzespołów wyważeniu kół turbulencje nie ustąpiły ,półosie też zostały wyeliminowane .,drgania są nadal .Mechanik skasował mnie rozłożył ręce i powiedział że nie wie skąd są te drgania . Dodam że na luźnym biegu auta tych drgań nie ma. Proszę o pomoc.
Problem jest z automatyczną skrzynią biegów wchodzi w tryb awaryjny
dodał: renault123, 4 lata temu
Mmam problem z automatyczną skrzynią biegów ponieważ niby wchodzi w tryb awaryjny ale kontrolka skrzyni nie świeci tylko pulsuje raz intensywniej a niekiedy wolniej.Kiedy się rusza to skrzynia zachowuje się normalnie ale po przejechaniu 50 metrów wchodzi w ten tryb awaryjny i nie jedzie tak jak ma jechać.Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc!
wyciek
dodał: ~krzys, 7 lat temu
nieraz jak jest wilgotno bialo dymi i gdzies znika plyn z chlodnicy niema wyciekow przejechalem 12.000km odcinki trasa i miasto wszystko ok
Przy rozgrzanym silniku brak przyśpieszenia
dodał: pirania45, 5 lat temu
Na zimnym silniku moc i przyśpieszenie jest. temperatura p0wyżej 60 brak przyśpiewszenia. Benzyna i Gaz takie same objawy.

Dane techniczne Renault Espace II

Moc silników 88–150 KM
Pojemność silników 2,0–2,8 l
Prędkość maksymalna 163–195 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,0–15,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Espace II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 639
Koszt ogólny 4,66 PLN
LPG23.51 PLN
Wydatki serwisowe 1,44 PLN Pozostałe wydatki 0,40 PLN

Publikacje o Renault Espace

Newsy o Renault Espace