Szukaj

Informacje o Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW 2003-2005

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 105 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Robert
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Zakupiłem go w 2012 tylko z powodu korzystnej ceny 3,2 tys zł z firmy gdzie pracowałem. Sprzedali mi go bo myśli że silnik jest uszkodzony, gdyż pracował na 3 garach, a okazało się że przepalona była cewka zapłonowa. Poważniejsze awarie zaczęły się po roku, gdzie musiałem zregenerować instalację LPG. Ogólnie w Kangoosie występowały częste wizyty u mechanika z jakimiś pierdółkami, co było trochę irytujące. Na pocieszenie koszty napraw nie były duże. Zaskoczyła mnie blacha, ocynkowana i przy samochodzie 12 letni zero rdzy. Dodatkowo duży pojemność bagażowa, a posiadanie kratki usprawnia przewożenie dużej ilość bagażu Dużym minusem to silnik. 1149ccm choć miał 75KM.
4,6
~alt196
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Piękny,wygodny,bezpieczny i oszczędny samochodzik!!! Wielgachny bagażnik! Polecam kierowcom spokojnym, rozważnym, odpowiedzialnym za współpasażerów, dla których jazda to przyjemność a nie wyscigi i walka o zycie.
4,5
~Darek MuMiN
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Super rodzinne auto którym zawieziesz rodzinę na wczasy, do sklepu i do kościoła. Pakuję rodzinę, psa, do bagażnika wózek od dziecka na stojąco bez składania i kupę tobołów. Ważna uwaga. Bardzo wygodne przy wyjmowaniu np. dziecka z fotelika np. na zatłoczonym parkingu są przesuwane tylne drzwi.
Średnie spalanie dla Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW 2003-2005
7,1
l/100 km
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Samochodzik całkiem fajny, Po 2003 roku poprawiono blachę i raczej nie rdzewieje, samochód jest wygodny mimo małego silnika 1.2 75Km daje radę po Krakowie. Samochód przeznaczony raczej do spokojnej jazdy, mile zaskakuje spalanie, benzyna ok6,5l Pb w trybie mieszanym, gazu 8.0 - 8.5 na 100Km na STAG300-4 z listwą wtryskową MAGICSTAR 2 Ohm. Przy przebiegu 250kkm wymieniłem silnik bo coś stukało i nie były to zawory. Koszt używanego dobrego silnika 600 - 800zł więc remontować się nie opłaca. Sprzęgło Valeo razem z dociskiem to 290zł. Bardzo wrażliwe i drogie przeguby szczególnie do wersji z ABS-44 (ząbki) czyli po liftingu (450 do 600zł regenerowane), jeśli chodzi o łożyska tylnego koła to trzeba to wymienić z całą piastą (łożysko jest nie-wyjmowalne) koszt od 220 do 350zł, regeneracja maglownicy to od 350zł do 600zł w zależności od fachowca. Rozkład osprzętu na silniku jest dość dobrze pomyślany i wiele napraw można przeprowadzić samemu. Dużo elektroniki i czujników, jak na razie nie ma z tym problemów. Końcowa rura wydechowa przeprowadzona jest nad tylną belką i wymiana wiąże się z rozcinaniem i spawaniem wydechu, lub będzie trzeba częściowo zdemontować tylne zawieszenie, koszt regeneracji tylnej belki zawieszenia to ok 800 do 1200zł + robocizna. Większość części pasuje od CLIO II wiec nie ma kłopotu z częściami używanymi. Samochód prowadzi się dobrze ale poza ostrymi zakrętami, wysokie zawieszenie przechyla dość dobrze. + Ładnie wygląda, ekonomiczny, dość wygodny - samochód robiony w nowej technologii, czyli po 300kkm kupa części do wymiany
8,2
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Jeździłem na LPG to koszt za km był bardzo korzystny. Spalanie na LPG miałem w mieście na poziomie 9-10L, w trybie mieszanym 8L, a na trasie udało mi się zbić do 6,5L. Benzynę spalił o 1L mniej niż gazu, czyli w mieście ok 8L, mieszany tryb 7L, a na trasie 6-6,5L.
7,6
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Mam ciężkiego buta i dużo jeżdżę po mieście więc zużycie dokładnie 8,3 l/100 km Nie ma tragedii. Tragedią są ceny serwisów. Oni chyba z choinki się urawali albo z komiksu wypadli. W normalnych sklepachg ceny zupełnie zadowalające. Np. wymiana rozrządu to nie są przerażające koszta. Ale dorobienie klucza z imo lub nowy przełącznik el. szyby kierowcy to są ceny które ustalił wariat. Klucz 670 zł, przełącznik 480 zł oczywiście serwis.

Usterki Renault Kangoo I

Liczba wpisów: 36
silnik sie zatrzymał podczas jazdy zaczął rzęić i zgasł
  • Renault Kangoo I
  • silnik
  • 245 tys. km
Witam . Podczas jazdy w silniku zaczeło coś rzęzić i po chwili silnik zgasł . Nie da się odpalić jakby go coś blokowało. Ktoś pomoże? Auto jest po regeneracji wtrysków swieżutko. Wymianie oleju i wszystkich filtrów.
Oczekuje na rozwiązanie
falujący wskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
podczas jazdy wskazówka temperatury od pozycji poziomej ( normalna temperatura pracy)opada kilka kresek w dół a później się podnosi do normalnej temperatury tak się dzieje nawet przy jeździe ze stałą prędkością powtarza się to ciągle faluje w dół i w górę .Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest taki sam.Nie ubywa mi płynu chłodzącego .silnik pracuje normalnie nie traci mocy nie szarpie tylko ta wskazówka faluje.Proszę o pomoc morze ktoś miał taką usterke.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
falujący weskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
faluje wskaźnik temperatury podczas jazdy równomiernej na stałych obrotach wskaźnik opada (wskazówka)cztery kropki w dół i za chwilę wzrasta do normalnego poziomu.Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest ten sam jak przy tamtym . Wskazówka nie przekracza w górę normalnej temperatury silnik zachowuje się normalnie nie traci mocy nie szarpie nie gaśnie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003