Szukaj

Renault Kangoo II Mikrovan – wybierz silnik

Informacje o Renault Kangoo II Mikrovan

Lata produkcji: 2008 – 2013
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Długość 4213 mm
Szerokość 1829 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2133 mm
Wysokość 1819 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1882 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2011 mm
Rozstaw osi 2697 mm
Rozstaw kół - przód 1521 mm
Rozstaw kół - tył 1533 mm
Zwis przedni 807 mm
Zwis tylny 709 mm
Prześwit 183 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1100 mm
Długość siedziska przedniego 470 mm
Wysokość oparcia przedniego 620 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1115 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 410 mm
Długość siedziska tylnego 410 mm
Wysokość oparcia tylnego 600 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1510 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1539 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1464 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1511 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 180 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1716 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2866 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 660 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1121 mm
Wysokość bagażnika 1115 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 937 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1803 mm
Wysokość progu załadowczego 573 mm
Przedział ładunkowy - długość 611 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1105 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(66%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,0
~Szymon
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.6 16v 105KM 77kW
Samochód bardzo uniwersalny, wjedzie zarówno w lekki teren, ale nadaje się też doskonale do miasta i trochę gorzej w trasy, przy wyższych prędkościach jest głośny i mało dynamiczny, bardzo brakuje 6 biegu. Z założenia jednak wersja benzynowa to samochód miejski. Pojemny wystarczająco do użytku do pracy, ale jednocześnie jako samochód rodzinny i tak go też używam. Był okres, przy przebiegu ~250 tys. w którym dosyć często był u mechanika, ale kilka napraw i kolejne 40 tys zrobił praktycznie bezawaryjnie. Zaskakująco dobrze radzi sobie na drogach polnych/ w miarę twardych bezdrożach, jest wysoki i ma calkiem komfortowe zawieszenie jak na tak wysoką budę.
Dodane 1 miesiąc temu
4,4
~Konrad
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.6 16v 105KM 77kW
Auto zaskakująco komfortowe jak na osobową wersję dostawczaka, w sumie to głęboki lifting Scenica drugiej generacji. Wysoka pozycja za kierownicą poprawia widoczność i niweluje oślepianie przez auta z przeciwka. Wysoko osadzone reflektory skutkują niezłym zasięgiem świateł mijania. Duże szyby i ogromne lusterka boczne w których wszystko widać. Duże i szerokie wnętrze w aucie o długości zaledwie 4.2 m. Silnik benzynowy, co w przypadku Renault jest podstawą bezproblemowej i długiej eksploatacji. Auto pozbawione nowinek technicznych, palone standardowo z kluczyka. Taka Dacia w ocynku w pozytywnym tego znaczeniu. W stosunku do konkurencji Berlingo/Partner Kangoo jest brzydkie, ale nie takie były priorytety projektantów.
Dodane 7 lat temu
3,9
~martenzyt
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
To mój drugi Kangur. Poprzednio miałem jedynkę z benzyniakiem 1,4. Był trochę mniejszy w środku i na zewnątrz. Przede wszystkim jednak był dużo lżejszy. Dlatego mimo tylko 75 KM, w mieście był znacznie bardziej żwawy od obecnego. Mój aktualny Kangur, za to, o wiele lepiej sprawdza się w trasie. Moc 105 KM wystarcza do szybkiej jazdy autostradowej i do wyprzedzania. Ponad 3 tys. obrotów można nawet powiedzieć, że jest dynamiczny. Jest to jednak okupione sporym zużyciem paliwa. Zarówno w mieście, jak i w czasie szybkiej jazdy pali za dużo jak na diesla. Miałem Golfa TDI, którego żadne katowanie nie mogło zmusić do spalenia więcej niż 6/100, a średnio palił 5-5,5/100. Mam też Cytrynę HDI, która pali średnio dokładnie tyle samo co Golf, a w trasie nawet 4-4,5/100. Niestety Kangur pali średnio 7,5/100, przy normalnej, mieszanej, w miarę dynamicznej jeździe. Owszem, można obniżyć tę średnią, ale to wymaga baaardzo dziadkowej jazdy. Generalnie jednak jestem zadowolony. Lubię wysokie samochody do których łatwo się wsiada. Auto kupiłem jako używane, w polskim salonie, z pełną historią. Wymieniłem rozrząd, płyny i filtry i jeżdżę. Auto nie rozpieszcza komfortem. Widać dostawczy rodowód. Siedzenia są twarde ale wygodne, wnętrze ergonomiczne. Składanie tylnej kanapy genialnie proste. Wolałbym z tyłu podwójne drzwi zamiast klapy, która jest ogromna i sprawia problemy na parkingach. Trochę ciężko chodzą boczne drzwi odsuwane. Bardzo trudno dogrzać wnętrze zimą i równie trudno schłodzić latem. Układ ogrzewania i klimatyzacji jest stanowczo za mało wydajny do takiego wnętrza. Zaznaczyłem, że nie kupiłbym drugi raz, ale to tylko dlatego, że widzę jak się to auto męczy przy moim obecnym sposobie wykorzystania. Krótkie jazdy po mieście to nie dla tego samochodu. Mając już jednego oszczędnego diesla w domu, lepiej drugie auto kupić małe i benzynowe.
Dodane 10 lat temu
Średnie spalanie dla Renault Kangoo II Mikrovan
8,3 – 8,6
l/100 km
5,0 – 6,6
l/100 km
8,6 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Auto rewelacyjne pod moją dzialaność, wożenie dzieci wózków tak jak by do tego zaprojektowany, składane przednie siedzenie = spanie , Spalanie średnio 7,1, raz ciut mniej , raz ciut więcej. Raczej lekko nie ma, noga b ciężka, chyba ze z dziećmi. Koszty małe w serwisie, Nic się nie psuje tylko ekspluatacyjne elementy. Nie podobał mi się i dalej tak jest ale swoją praktycznością kangur nadrabia i słowa złego nie powiem na to pudło. Jeszcze jedno ma aku od nowości 11lat i po 4 dniach mrozów odpala-to rekord. Renia naprawdę robi robotę na 100%.
Dodane 4 lata temu
6,4
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 75KM 55kW
Całkiem fajne i wygodne autko. Do tej pory było osiem Japończyków w benzynie i dwa Kangoo. Pierwszy okazał się porażka pod względem szwankującej elektryki( 2005r 1.6 16V). Drugi 1.5 dCi 75KM sprawuje się bardzo dobrze i ma lepszą dynamikę niż poprzednia Honda FRV 1.8 140KM. Jednak turbo i moment obrotowy robi swoje, a na prędkości maksymalnej mi nie zależy. Do tego jest ciszej niż w FRV
Dodane 3 lata temu
7,1
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 85KM 63kW
90 to chyba optymalna predkosc, po miescie ciezko wykrecic ponizej 6.5, a na autostradzie przy wietrze czolowym, jak sie postarasz to moze spalic nawet 13, 14 l/100. Podsumowujac super auto dla spokojnych kierowcow. Polecam.
Dodane 5 lat temu

Usterki Renault Kangoo II

Liczba wpisów: 10
Piszczące hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 1
Jestem użytkownikiem Renault Kangoo od pół roku. Po przebiegu 2 tys. km zaczęły piszczeć hamulce, nie tylko przy hamowaniu, podczas wolnej jazdy również. Ustarka została zgłoszona do serwisu w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Oczywiście chciano się mnie pozbyć, gdyż jak serwis twierdzi gwarancja nie dotyczy układu hamulcowego. Nalegałem mocno, przeczyszczono klocki i tarcze. Poskutkowało może na 2 dni. Ponowna reklamacja przy 4 tys. km. Hamulce skrzypią nie do wytrzymania. Salon twierdz, że trzeba płacić za usługę, hamulce to części eksploatacyjne... brak słów, przymierzam się do poważnej "walki" z serwiesm, muszę znaleźć jednak odrobinę czasu. ..Chcesz mieć noy piszczący samochód...kup Renault Kangoo...
Dodane 14 lat temu
3 komentarze
Hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Witam Posiadam Renault Kangoo od maja 2008. Rocznie robię około 100 000km. W tym modelu Kangoo występuje problem z układem hamulcowym mianowicie mowa tu o tarczach hamulcowych przednich. Po 40 000km tarcze były wymieniane ponieważ na samym środku tarczy został wytarty rów. Po założeniu nowych tarcz i klocków przez serwis Renault i przejechaniu 8 000 km problem się powtarza. Problem został zgłoszony do serwisu Renault - odpowiedź serwisu:" Proszę nie jeździć po kałużach" ;) Reklamacja odrzucona. Uznaje to za usterkę tego auta.
Dodane 16 lat temu
1 komentarz
Zapalające się same światła mrugające podświetlenie nie można kluczykiem zgasić samochodyu
  • Renault Kangoo II
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Mrugające podświetlenie licznika zapalające się same światła mrugające kierunki nie można zgasić auta kluczykiem
Dodane ponad rok temu
Renault Kangoo II Mikrovan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów