Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Renault Master II

Renault Master II
Lata produkcji: 1998 - 2003
Segment: Dostawcze

Oceny Renault Master II

Ogólna ocena
3,90
Średnia dla segmentu 3,84
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(76%) NIE(24%)
ZALETY + Widoczność + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Drobne usterki - Poważne usterki - Karoseria

Autodiagnoza Renault Master II

Liczba wpisów: 13
słabe osiągi
dodał: Badbit, 7 lat temu
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym...
Podczas jazdy świeci się kontrolka świec żarowych.
dodał: ~Tomasz, 8 lat temu
Zaczęło się od tego, że prędkościomierz zaczął szwankować. Kilka razy miał lekkie skoki, później nie wskazywał aktualnej prędkości - sporo zaniżał, aż w końcu wskazówka spadła do zera i do tego przestał zliczać kilometry. Następnie nagle zaświeciła się kontrolka od świec żarowych. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu kontrolki jak zwykle się zaświeciły, te co miały zgasnąć zgasły - razem również od świec żarowych, ale po uruchomieniu silnika po chwili znów się zaświeciła. Czy ktoś z Was może miał podobny problem? Silnik w sumie pracuje normalnie, ale strach jeździć. Z góry...
kontrolka oleju
dodał: AREK, 7 lat temu
PO ROZGRZANIU SILNIKA DO 90 STOPNI ZAPALA SIĘ KONTROLKA OLEJU, JAK TEMPERATURA SPADNIE TO KONTROLKA GAŚNIE
Falujący obrotomierz.
dodał: ~robert, 8 lat temu
Witam. Gdzie szukać przyczyny falowania obrotów na obrotomierzu. Silnik pracuje normalnie, tylko po uzyskaniu obrotow pow 2,5 tys obrotomierz skacze i faluje. Dodam, że w alternatorze wymieniano szczotki i pierścienie. Po mocnym naciągnięciu nowego paska na chwile się stabilizuje i po pewnym czasie od nowa żyje swoim życiem.


avidawid@interia.pl
Świszczenie paska klinowego
dodał: ~zibol, 6 lat temu
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać...

Dane techniczne Renault Master II

Moc silników 80–140 KM
Pojemność silników 2,2–2,8 l

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Master II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 999
Koszt ogólny 17,36 PLN
ON39.76 PLN
Wydatki serwisowe 5,27 PLN Pozostałe wydatki 1,58 PLN

Publikacje o Renault Master

Newsy o Renault Master