Szukaj

Informacje o Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003

Lata produkcji: 1998 – 2003
Segment: Dostawcze
Produkowany od 1998 do 2003 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM (85 kW)
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 116KM 85kW
jeśli mówimy o samochodzie tej klasy, spalanie przy takiej pojemności powinno nas zadowolić w stopniu przeciętnym :) silnik dynamiczny, ale czy oszczędnym ? oszczędny inaczej. spotkałem się z opiniami osób posiadających te auta, że zadawalają się one apaetytem oscylującym w granicach 8-9L/100km. bajka proszę państawa. nawet jeśli spalanie chwilowe wyniosło nas w tych okolicach, znaczy że mamy doczynienia z zabawą przy silniku [mówię o preparatach typu auto doctor, franklin itd. ] nie dajmy się nabrać. pozdrawiam :)
8,8
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 116KM 85kW
Master L3H2 . Jak narazie tragedi nie ma . Na zbiorniku 90 l (około) robie 1000 km bez problemu . Z przyczepą po 1000 km już musze szybko szukać stacji paliw . Na autostradzie już gorzej , 900 km i musze do CPN-u . Słaby punkt to schowki a w sumie ich brak . Faktury albo są wymieszane albo fruwają po samochodzie .
12,3
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 116KM 85kW
GENERALNIE TROSZKĘ ZA DUŻO ALE WZAMIAN JEDZIE ZNAKOMICIE TAK DO 130 KM/H. GŁOŚNA I TWARDA PRACA SILNIKA CHOĆ DARZO DOBRZE ODPALA, ZA JEDNYM OBROTEM ROZRUSZNIKA, SĄDZĘ, ŻĘ POWAŻNĄ WADĄ DLA UŻYTKOWNIKÓW MASTERKA JEST BRAK ERGONOMII A PRZEDEWSZYSTKIM BRAK SCHOWKÓW, UCHWYTÓW, MIESC NA DOKUMENTY, FAKTURY,

Usterki Renault Master II

Liczba wpisów: 14
OCENIANE NA SPOKOJNIE BEZ EMOCJI
  • Renault Master II
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
SKRZYNIA- wolno jeździć. czesto wymieniac olej SILNIK - spoko, nie do zajechania ZAWIESZENIE- każdy wie co 30tys konieczna wymiana czterech sworzni, koszt 4x50zł robocizna 150zł trzeba sie pogodzic(tak jak przy sprinterach że rdzewieją po 4 latach) KLAMKI niestety trzeba uważać bo naprawdę gó.no szczególnie na mrozie jak uszczelki przyłapie TURBINA - standard- ciężka jazda- długie studzenie przed zgaszeniem motora to wytrzyma 400tys ELEKTRYKA- tu jest gorzej bo pada dosyć często a nawet głupek jej nie uszkadza tylko pada sama. ważna rada- jak sie motor rozłączy to warto odłączyć kable od np EGRa lub czyjnika turbiny- powinien dojechać do domu, problem polega na tym że jedna pierdoła która jest do życia niekoniecznie potrzebna jesli ma zwarcie to rozłącza silnik a na pulpicie robi choinkę dlatego warto tepobowac te czujki porozłączać zanim wezwie sie pomoc drogową, może być tak że po odłączeniu będzie kopcił i slaby ale pojedzie, SPRZEGLO -OK HAMULCE- chyba jednak za często padają FILTRY- nie warto stosować zamienników, tu trzeba zabulić za oryginaly OLEJE silnikowy może byc LOTOSU do skrzyni tez ale zmieniać co 10tys nawet 0W40 i to tyle, ogólnie auto bardzo wdzięczne ale wymaga rozsadku. głupek z ciężką nogą i którką pamięcią nie pojeździ długo i jakoś mi takich nie żal ;-)
nierówna praca silnika i samoczynne wyłączenie
  • Renault Master II 2.2 TD 90KM 66kW 1998-2003
  • silnik
Na tablicy palą się kontrolki od świec, serw oraz poduszka powietrza.Silnik zapala ale po chwili podczas jazdy odczuwa się nierówną pracę silnika, tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry i odczuwa się utratę mocy, później duży hałas a przy tym kopcenie jak z parowozu, przerywanie i w efekcie samoczynne wyłaczenie silnika. Nie da się go ponownie uruchomić i na lawetę i do mechanika. Nie raz silnik samoczynnie sie wyłącza i włącza podczas jazdy.Czy ktoś może mi pomóc. Nie mam w ogóle pojęcia. Czarna magia
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
słabe osiągi
  • Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003
  • układ wtryskowy
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym bardziej zakopci na niebiesko już w czasie początkowej jazdy jak obroty dojdą do ok 1800-2000(wtedy włącza się turbina). Jeśli ktoś się spotkał z takim problemem i może go rozwiązał proszę o radę. PS. przebieg 290000 km, silnik 2.8dTI
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Master II