Szukaj

Informacje o Rover 200 II Hatchback

Lata produkcji: 1989 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4265 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2550 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1210 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 II Hatchback
6,7 – 9,3
l/100 km
5,7
l/100 km
9,3 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Spalanie nie jest małe niestety. W mieście jeżdżąc normalnie (nie jak emeryt i nie jak psychol chcący zarżnąć swoje auto) pali około 8,5 do 9litów benzyny. A po trasie myślę że poniżej 7 da radę zejść. Maksymalnie to jakieś 13-14litrów ale to jeżdżąc konkretnie :) A części może i są trochę droższe, ale nie trzeba ich tak często wymieniać jak w vw golf itp. A ceny nie są aż tak wygórowane. Pasek rozrządu między 35 a 60zł, rolka napinająca ok 40zł, kompletnie sprzęgło różnie ale średnio wychodzi 200zł. Kompletny wydech który lubi niestety rdzewieć 130zł. Tragedii nie ma.
Dodane 15 lat temu
9,2
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Spalanie było przyzwoite (choć z biegiem lat zwiększyło się do poziomu opisanego poniżej), koszty części porównywalne do innych marek (choć jakieś rzadkie elementy niestety trudniej dostępne i odpowiednio droższe - na szczęście auto praktycznie bezawaryjne, więc wydatki były małe). Ten kanciak to bliźniaczy model z hondą concerto - różnią się tylko znaczkiem, więc nadal można dostać sporo zamienników.
Dodane 12 lat temu
7,8
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Zużycie paliwa było bardzo dobre, potem z biegiem lat zrobiło się przeciętne. Ceny części akceptowalne - myślę, że maksymalnie około 15-20% droższe od cen aut współczesnych. Prosta konstrukcja (może poza silnikiem) nie powinna przy naprawach sprawić problemów mechanikom (mnie nie sprawiała, ale ja nie jestem mechanikiem :)).
Dodane 15 lat temu
Rover 200 II Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów