Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW 1999-2002

Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW 1999-2002
Lata produkcji: 1999 - 2002
Segment: Auta małe

Model należący do segmentu B, będący wersją sedan Seata Ibizy, produkowany w latach 1993-2009. Cordoba trafiła na rynek jako następczyni modelu Malaga. Auto zaprojektował Giorgetto Giugiaro. Konstrukcyjnie było ono spokrewnione nie tylko z bliźniaczą Ibizą, ale też z VW Polo (wersja sedan, tzw. Polo Classic). W 1999 roku Seat zaprezentował model przejściowy po gruntownym faceliftingu, nazywany czasem Cordobą drugiej generacji. Stuprocentowo nowa ewolucja auta (projekt Waltera de„Silvy) debiutowała w 2002 roku. Po zakończeniu produkcji, Seat nie przedstawił następcy Cordoby.

Powagosław

To jeden z takich modeli, na które bezpowrotnie skończyły się pomysły. Powiedzmy, że Cordoba jako tako broniła się jakieś 15 lat temu. Ale jej ostatnia generacja to co najwyżej akt przeciętności daleki od hiszpańskiego temperamentu i hasła „Auto emotion”.

~Powagosław
Luzacjusz

Sedan segmentu B to wyrażenie bliskoznaczne do takich epitetów, jak brzydki, nieforemny, koślawy, niezgrabny i nieproporcjonalny. Do tego zbioru można dołożyć hasło „Cordoba”. Przykładowe zastosowanie? „Ta dziewczyna jest strasznie cordoba. Musi popracować nad sylwetką”.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 19
Koszt ogólny 25,90 PLN
ON23 PLN
Wydatki serwisowe 68,49 PLN Pozostałe wydatki 12,89 PLN

Autodiagnoza Seat Cordoba II

Liczba wpisów: 41
gasnący silnik
dodał: ~rudi, 7 lat temu
Od tygodnia mam problem, silnik nagrzany w czasie jazdy gaśnie i odpala jak nigdy nic po 4godzinach wymieniłem już cały aparat zapłonowy na nowy cefkę kable po tej wymianie obroty mi falują tzn.10sekund chodzi supere późnie zaczyna się dusić przez 5 sekund by znowu wejść na obroty i tak w kółko,od czasu do czasu gaśnie, kręcenie aparatem zapłonowym nic nie daje, jak dam stary aparat to chodzi super jakieś pół godziny i gaśnie po zamianie aparatu odpali jadnak obroty falują. Pozdrawiam i proszę o pomoć(przepraszam za gafy)
Pisk w silniku - prawdopodobnie w aparacie zapłonowym
dodał: kazek54, 3 lata temu
Witam, wracałem do domu i pod koniec drogi (niecałe 5km) zaczęło coś piszczeć pod maską - metaliczny pisk, jakby się coś zacierało. Zdarzyło się to po raz pierwszy. Po powrocie do domu otworzyłem maskę i zacząłem nasłuchiwać, po czym stwierdziłem, że pisk jest większy, gdy są większe obroty - przy mniejszych obrotach jest on o wiele mniejszy. Podejrzewam, że winą jest aparat zapłonowy. Czy wie ktoś, jakie tam jest łożyskowanie?
Nie odpala gdy zimny
dodał: ~Mateusz, 7 lat temu
Witam mam problem z odpaleniem samochodu, a mianowicie gasnie. po ponownym zakreceniu auto zapala i nie rowno chodzi jak by na 3 cylindry.gdy tak z min po chodzi i dodam gazy juz wszystko jest ok.

wymienione zostaly kable zaplonowe, swiece, cewka, palec, kopolka, rozrzad zrobiony mies temu, na vagu brak bledu, wymieniony czujnik temp. plyny chlodzacego.

Dane techniczne Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW 1999-2002

Podstawowe parametry Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 133 Nm przy 2200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Przeniesienie napędu Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Seat Cordoba

Newsy o Seat Cordoba