Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Skoda Fabia I Kombi 1.2 i 64KM 47kW 2003-2008

Lata produkcji: 2003 - 2008
Segment: Auta małe
Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Fabia I Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1109
Koszt ogólny 28,37 PLN
LPG16.57 PLN
PB42.08 PLN
Wydatki serwisowe 15,78 PLN Pozostałe wydatki 19,17 PLN

Dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.2 i 64KM 47kW 2003-2008

Podstawowe parametry Skoda Fabia I Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Produkowany od 2003 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1198 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 64 KM (47 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76,5 x 86,9 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Skoda Fabia I Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Skoda Fabia

Newsy o Skoda Fabia

Skoda Fabia I Kombi