Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW od 2010

Lata produkcji: 2010 - 2014
Segment: Auta małe
Ofertę otwiera trzycylindrowy motor 1.2l o mocy 60 lub 70KM. To jeden z tych, które dzielnie „pyrkoczą” pod maską, ale napędzanie samochodu wychodzi im tak sobie. Floty, miastowi – im się ta jednostka spodoba. Reszta niech weźmie coś mocniejszego. 1.4l o mocy 85KM bardziej nada się do zróżnicowanego użytkowania auta, ale przez to, że Fabia II jest dość ciężka, to też nie jeździ tak, jak moglibyście się spodziewać. Żeby wycisnąć z niej moc, trzeba trzymać wysokie obroty, ale to i tak nie zmienia faktu, że ten silnik to minimum godne wyboru. 1.6l o mocy 105KM jest za to idealny, choć dość drogi. Warto za niego jednak dopłacić, bo dynamika jest bardzo dobra, a wóz dalej dość oszczędny. Jednak dla naprawdę oszczędnych są diesle. 1.9TDI ma taką samą moc jak benzynowe 1.6l, czyli 105KM. Dynamika jest nieznacznie gorsza, a dźwięk dość dokuczliwy przy wyższych obrotach, ale i tak warto go kupić, jeśli myślicie o motorze wysokoprężnym. Auto napędza bardzo dobrze. Mniejszy 1.4TDI o mocach 70 i 80KM spodoba się oszczędniejszym. Palą niedużo, ale szczególnie ten słabszy na trasę jest trochę zbyt ospały.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 309
Koszt ogólny 15,73 PLN
ON23.95 PLN
Wydatki serwisowe 1,40 PLN Pozostałe wydatki 2,03 PLN

Autodiagnoza Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 57
Szarpanie na niskich biegach
dodał: soldierek, ponad rok temu
Auto szarpie przy zmianie biegów, największe występuje na 1 i 2 biegu, nawet przy bardzo wolnym puszczaniu sprzęgła, im wyższy bieg tym mniejsze szarpnięcie, przy 5tym biegu prawie nieodczuwalne, nierówny wzrost obrotów przy przyspieszaniu, żabkowanie na jeździe na 1 biegu bez gazu (toczenie się) Wie ktoś jak to naprawić?
Wskazania spalania
dodał: ~Sikor, 2 lata temu
Witam jestem od miesiąca posiadaczem skody fabii kombi silnik1.4 16v problem dotyczy wskazań przez komputer pokładowy spalania chwilowego oscyluje między wartościami 0.0 l/100 a 99.9 l/100km ! nawet przy bardzo delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu przy ruszaniu oczywiście największe 99.9 czasem 70.0 na trzecim biegu osiąga wartości ok 20 l/100 dopiero przy 4 biegu i w miare stałej prędkości wskakuje na powiedzmy optymalny poziom poniżej 10 l/100 (co za tym idzie średnie spalanie na krótkich odcinkach wynosi ok 20 l/100) podpięty komputer wskazywał błąd na sterowaniu marelli dotyczący...
Gaśnie silnik i pojawiają sie wszystkie kontrolki , cały czas świeci się kontrolka sygnalizacji błedu lub uszkodzenia poduszki powietrznej
dodał: ~Krystyna, 2 lata temu
sygnalizacja uszkodzenia lub błędu poduszki powietrznej , po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów auto gaśnie i świecą wszystkie kontrolki , trzeba wyłączyć silnik i powtórnie włączyć ale ta jedna kontrolka nie gaśnie auto diagnozowane już co najmniej 5 razy i mechanicy nie znają przyczyny , mówią brak komunikacji coś tam poszperaja oddają auto niby sprawne a po paru dniach to samo

Dane techniczne Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW od 2010

Podstawowe parametry Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm przy 1500-2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Skoda Fabia

Newsy o Skoda Fabia

Skoda Fabia II Kombi Facelifting
Aktualnie przeglądasz Skoda Fabia II Kombi Facelifting