Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Skoda Fabia II Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW od 2007

Lata produkcji: 2007 - 2010
Segment: Auta małe
Ofertę otwiera trzycylindrowy motor 1.2l o mocy 60 lub 70KM. To jeden z tych, które dzielnie „pyrkoczą” pod maską, ale napędzanie samochodu wychodzi im tak sobie. Floty, miastowi – im się ta jednostka spodoba. Reszta niech weźmie coś mocniejszego. 1.4l o mocy 85KM bardziej nada się do zróżnicowanego użytkowania auta, ale przez to, że Fabia II jest dość ciężka, to też nie jeździ tak, jak moglibyście się spodziewać. Żeby wycisnąć z niej moc, trzeba trzymać wysokie obroty, ale to i tak nie zmienia faktu, że ten silnik to minimum godne wyboru. 1.6l o mocy 105KM jest za to idealny, choć dość drogi. Warto za niego jednak dopłacić, bo dynamika jest bardzo dobra, a wóz dalej dość oszczędny. Jednak dla naprawdę oszczędnych są diesle. 1.9TDI ma taką samą moc jak benzynowe 1.6l, czyli 105KM. Dynamika jest nieznacznie gorsza, a dźwięk dość dokuczliwy przy wyższych obrotach, ale i tak warto go kupić, jeśli myślicie o motorze wysokoprężnym. Auto napędza bardzo dobrze. Mniejszy 1.4TDI o mocach 70 i 80KM spodoba się oszczędniejszym. Palą niedużo, ale szczególnie ten słabszy na trasę jest trochę zbyt ospały.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Fabia II Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 807
Koszt ogólny 24,42 PLN
LPG16.42 PLN
PB25.1 PLN
Wydatki serwisowe 1,35 PLN Pozostałe wydatki 16,65 PLN

Autodiagnoza Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 55
Gaśnie silnik i pojawiają sie wszystkie kontrolki , cały czas świeci się kontrolka sygnalizacji błedu lub uszkodzenia poduszki powietrznej
dodał: ~Krystyna, 2 lata temu
sygnalizacja uszkodzenia lub błędu poduszki powietrznej , po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów auto gaśnie i świecą wszystkie kontrolki , trzeba wyłączyć silnik i powtórnie włączyć ale ta jedna kontrolka nie gaśnie auto diagnozowane już co najmniej 5 razy i mechanicy nie znają przyczyny , mówią brak komunikacji coś tam poszperaja oddają auto niby sprawne a po paru dniach to samo
spadek mocy i obrotów
dodał: r2r3, 5 lat temu
W czasie jazdy np na 5 biegu jednostajnie bez zmiany prędkości następuje spadek obrotów silnika. Pomaga puszczenie pedału gazu i ponowne jego wciśnięcie. Silnik zaczyna znowu normalnie pracować. Objaw ten występuje czasami kilka razy na odcinku 10 km, a czasami przez 100km się nie pojawia. Proszę o poradę gdzie szukać usterki.
Wskazania spalania
dodał: ~Sikor, 2 lata temu
Witam jestem od miesiąca posiadaczem skody fabii kombi silnik1.4 16v problem dotyczy wskazań przez komputer pokładowy spalania chwilowego oscyluje między wartościami 0.0 l/100 a 99.9 l/100km ! nawet przy bardzo delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu przy ruszaniu oczywiście największe 99.9 czasem 70.0 na trzecim biegu osiąga wartości ok 20 l/100 dopiero przy 4 biegu i w miare stałej prędkości wskakuje na powiedzmy optymalny poziom poniżej 10 l/100 (co za tym idzie średnie spalanie na krótkich odcinkach wynosi ok 20 l/100) podpięty komputer wskazywał błąd na sterowaniu marelli dotyczący...

Dane techniczne Skoda Fabia II Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW od 2007

Podstawowe parametry Skoda Fabia II Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 85 KM (63 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 132 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76,5 x 75,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Skoda Fabia II Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Skoda Fabia

Newsy o Skoda Fabia

Skoda Fabia II Kombi