Szukaj

Informacje o Skoda Karoq Crossover

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie czeskiego producenta Karoq zastąpił model Yeti. Tak jak jego większa siostra - Skoda Kodiaq, model pod względem stylistycznym bazuje na rozwiązaniach przedstawionych w prototypie z roku 2016 o nazwie Vision S Concept. Skoda Karoq powstała także na tej samej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Tiguan drugiej generacji oraz Seat Ateca). Nazwa auta wywodzi się z zespolenia słów „kaar’raq” (samochód) oraz „ruq” (strzała) w języku ludu zamieszkującego wyspę Kodiak położoną u wybrzeży Alaski.

 

czytaj więcej
Powagosław

Karoq wygląda poprawnie, jest logicznie skomponowany w środku i na zewnątrz. Nie ma oczywistych słabych punktów, które dyskwalifikowałyby go w podbiciu rynku kompaktowych i subkompaktowych crossoverów. W Polsce raczej na pewno będzie bestsellerem.

~Powagosław
Luzacjusz

Pomijając naprawdę absurdalną nazwę (następnego SUV-a proponuję nazwać Netopereq, będzie jakoś raźniej), Karoq jest ok. Nie straszy, ale też nie uwodzi. Może po prostu się przyzwyczailiśmy. W segmencie kompaktowych SUV-ów nie ma ani jednoznacznie pięknych, ani brzydkich samochodów. Więc co się liczy? Nie wiem, może cena?

~Luzacjusz

Skoda Karoq Crossover – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4382 mm
Długość z hakiem holowniczym 4438 mm
Szerokość 1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2025 mm
Wysokość 1605 mm
Rozstaw osi 2638 mm
Rozstaw kół - przód 1541 mm
Rozstaw kół - tył 1541 mm
Prześwit 172 mm
Prześwit 4x4 176 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1022 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1020 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1486 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1451 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1630 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 521 l
Kąt natarcia 18,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Drobne usterki - Poważne usterki

Wybrane oceny

4,4
~Robert
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
15 tyś. km i można o aucie coś napisać. Minął okres początkowego zafascynowania samochodem i zacząłem dostrzegać wady. Wady to może za ostre słowo, bardziej rozwiązania, które z perspektywy czasu zaczynaja denerwować. jednak nie ma auta idealnego więc siłą rzeczy czekałem na ten moment. Pierwsza rzecz, która irytuje to system "start&stop".... Każdy użytkownik Skody (w Octavii działa tak samo) doświadczył już pewnie irytacji dojeżdżając do bramek na autostradzie. Nie raz rzuciłem kilka niecenzuralnych słów jak sterownik silnika uznał, że czas ograniczyć emisję CO2.
4,8
~pnicia
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
Sprytne, pojemne i w miarę obszerne auto - uniwersalne i nie męczące w trasie - na razie wszystko OK. Poprzednio jeździłem octaviami (I i II w dieslu) zrobiłem po około 350 tyś km i nic się nie działu Mam nadzieje że to będzie podobnie. Karoq jednak w porównaniu z octaviami (wersja I i ii)daje znacznie więcej komfortu, pewności prowadzenia no i bezpieczeństwa. MOIM ZDANIEM MOŻE NAWET PEWNIEJ SIĘ PROWADZI NIŻ UŻYTKOWANE PRZEZE MNIE DO TEJ PORY VOLVO V70. Może to zasługa napedu 4x4.... Spalanie - silnik TDI 150 KM z DSG: - po pierwszym tankowaniu 7,3, - pod drugim 6,7. Ważne jest to że na razie około 60% przebiegu w mieście. Z drugiej strony dosyć delikatnie obchodziłem się z nim ponieważ jest na dotarciu - sądzę że trzeba liczyć się za spalaniem średnim na poziomie około 6,5 do 7,5 litra. Komputer nie zaniża spalania - jak w innych markach. Sprawdzałem wskazania komputera - wyszło +/- 0,1 litra. Jak działają systemy wspomagające kierowcę - ktoś kto nie jeździł z nimi musi się trochę przyzwyczaić - dla mnie rewelacja to: - czujnik martwego pola, - adaptacyjny tempomat, - kamera cofania, czujniki manewrowania z przydu auta, - systemy wspomagające ruszanie, - SWIATŁA LED!!!! - super oświetlenie! - wybieranie głosowe połączenia - działa Jednak awaryjne hamowanie powinno być rozpoczęte chociaż troszkę wcześniej - hamuje i wykrywa pieszych ale naprawdę w ostatniej chwili - sprawdzałem na podwórku.... Generalnie - uniwersalne auto jestem zadowolony z wyboru - 9/ 10 pkt. Pewne mankamenty: - brak możliwości bezprzewodowego zrzutu ekranu z telefonu na ekran samochodu - można to zrobić za pomocą przewodu ale trzeba za każdym razem go podłączać.... - niby pierdoła ale... było by wygodniej. Napiszę coś więcej za 10 tyś km
4,9
~MK
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Skoda Karoq
Skoda Karoq 2018r 1,5 TSI wersja Style. Auto zakupione w połowie marca 2018 roku. Obecnie przejechane 18 tys. km. Przy 16 tys. km wymieniłem olej (na własny koszt - 570 zł) pomimo posiadanego pakietu przeglądów 30 tkm lub 2 lata / 60 tkm lub 4 lata. Opinia nt użytkowania: + zawieszenie (jeździ się wygodnie, dobrze wybiera nierówności) + silnik (osiągi naprawde nie są złe - miło zaskoczony) + spalanie (5-6 trasa 7-8 miasto), potrafi też spalić 10 przy bardzo energicznej jeździe ;) + ergonomia (wszystko przemyślane tak aby ułatwić życie) + infotainment + bagażnik oraz wszystkie pomocnicze uchwyty siatki + przestronne okno dachowe + światła LED + asystenci - chromowane listwy zewnętrzne przy szybach (odbarwienia, nalot już po 2 miesiącach użytkowania - serwis twierdzi zbyt agresywna chemia na myjni) - roleta bagażnika na nierównościach słychać odgłosy Podsumowując: Auto godne polecenia. Bardzo wygodne, przestronne i przede wszystkim bardzo dobrze wyposażone. Przy tym wszystkim cena moim zdaniem okazyjna. Modele innych marek nie są tak wyposażone a potrafią kosztować podobne jak i większe pieniądze.
Średnie spalanie dla Skoda Karoq Crossover
7,3 – 7,6
l/100 km
6,3 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Crossover 1.6 TDI 115KM 85kW
Skoda Karoq
Auto nowe na dotarciu. Przebieg zaledwie 600km. Na trasie 450km z Siedlec do Poznania przez Warszawę spaliło 6,2l/100km na tempomacie 130 km/h. W mieście przy płynnej jeździe spala 6,5l/100km ; w korkach spalanie wzrosło do 7,0 l/100km. W trybie sport auto daje dużo satysfakcji i na 30 km miasto/trasa spaliło 7,5 l/100km. Po pierwszym tankowaniu średnie spalanie z obliczeń wyszło 7.02l/100km a przy wskazaniu komputera 6,8l/100km. Długo wahałem się przed zakupem nad silnikiem 1.5 TSI 150km i teraz jestem w pełni zadowolony i przekonany że wybór był strzałem w dziesiątkę. Diesel pracuję bardzo cicho a moment obrotowy robi robotę
6,2
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
No i po trasie około 3000 km - średnio około 6,2. Po równo autostrada około 130 km/h. miasto - ale bez korków i trasa poza zabudowanym terenem z prędkością około 70-100km/h ALE UWAGA dodam że podróżowaliśmy w 4 osoby z pełnym bagażnikiem a około 100 km przejechaliśmy w górach (RUMUNIA) z wyjazdem na ponad 2000 m n p m .
6,4
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
150 km TDI DSG 4x4 - jeszcze na dotarciu - około 60% miasta.... Spokojna jazda. Dotrę wówczas napisze więcej - sądzę że średnio Kuroczek weźmie około 7.0 /100km Dotarł się i mam około 15 kkm. Po takim przebiegu w długiej trasie do 120 km średnio około 6,0. Powyżej 140 trzeba wlać już 7 litrów i więcej pozdro
Skoda Karoq Crossover