AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Alfa Romeo
156
I
2.0 T.S. 150 KM 110 kW
2.0 T.S. 150 KM 110 kW
Raporty zużycia paliwa
Alfa Romeo 156 I
Podsumowanie 34 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silnik Benzynowy Alfa Romeo 156 I
2.0 T.S. 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Kombi
9,7
55,92 zł
4
Sedan
9,4
54,39 zł
20
lpg
Silnik Benzynowy Alfa Romeo 156 I
2.0 T.S. 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Kombi
10,5
26,85 zł
5
Sedan
10,4
26,59 zł
5
Sprawdź najnowsze oferty Alfa Romeo
Zobacz 62 auta
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(34)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
8,4
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
W trasie jadąc max 100km/h da się osiągnąć wynik rzędu 7.6L/100km, ale to musicie pedał gazu muskać. Zrobiłem tym autem 60tys km. przez 3 lata. Jeździłem max 110, czasem 120km/h. Na początku na litrze oleju robił 1200 kilometrów, pod koniec 200 i na złom. Jeżdżąc w 60% w trasie średnia wyszła mi 8L/100km z 3 lat. Samo miasto to 9.5-10 lekko.
Dodane
4 lata temu
LPG
9,7
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Trochę niejasne te określenia średnie min/max/oszczędne, no więc konkretnie: na benzynie najmniejsze spalanie jakie odnotowałem to 7 litrów, długa trasa i bardzo spokojna, przepisowa jazda drogą krajową, paru podjazdów, wyprzedzania może kilka. Trasa Kraków-Budapeszt, czyli drogi krajowe, górzyście, kilka przełęczy, 4 osoby i bagaże pod dach, przez zabudowany 50 a poza 100-120 i ogień na podjazdach - jakoś zawsze na 8 litrów wychodziło przy tankowaniu pod Budapesztem. Po mieście pare razy sprawdzałem(tankowanie pod korek po przejechanych łącznie ok 100km wyłącznie po mieście), po Krakowie krótkie 5-10km odcinki zimą z klasyką 0-70/80 a potem stoję na czerwonym... - ok 13 litrów. Autostrada przy 130 - 10l. Autostrada/4 osoby z bagażami/trzy rowery z tyłu - 11-12. Potem zainstalowałem gaz sekwencje i wychodziło na tych samych trasach kolejno: 8/9.5 i 15 po mieście autostrada 130 - 13l, 140-150 po A4 do Rzeszowa, to już 14 i coś, ale zdarzało się i 13. Generalnie średnia z całego roku i 35kkm, głównie trasy bez oszczędzania prawej stopy za bardzo, trasy A4 Kraków-Rzeszów, DK7/S7 do Warszawy, Kraków-Budapest-Belgrad, a po mieście w zasadzie tylko gdy musiałem(wolę rowerem niż samochodem stać w korku) - średnio 10 litrów gazu na 100. Generalnie samochód bardzo tani przy kupnie, w utrzymaniu tak średnio w moim przypadku bo duże przebiegi (a rozrząd co 6ok niestety za 1000zł (dwa paski, pompa, robocizna, wymiana oleju) Przednie zawieszenie nowy komplet za ok 700zł wytrzymuje tyle co rozrząd. I duuuużo oleju na dolewki w międzyczasie :D 0.5/1000 to była norma na początku (kupiłem z 200kkm przebiegu, autentyczny) przy 300kkm było 0.7 do 1 litr (po zainstalowaniu gazu tak jakby się zwiększyło) a przy 306 coś poszło na trzecim cylindrze (albo tłok albo pierścienie) i silnik do remontu (Nie sprzedam, będę robił ! ) Za tych 100km w 3 lata w sumie żadnych problemów, jeździć(lać olej) i obserwować ;) Selespeed mogę tylko pochwalić (oprócz może zbyt wolnej zmiany z 1 na 2) żadnych awarii do pod sam koniec, gdy jakoś wszystko na raz się rozsypało razem z tym cylindrem, więc padła tzn. gruszka, czyli akumulator ciśnienia hydraulicznego(300zł nowy, a trzeba wymieniać bo przez co chwile dopompowanie układy padnie pompa) oraz także z tym wszystkim wariator zaczął, jak to wariator - wariować ;) więc trzeba dać nowy 600-800zł A, i jedną cewkę wymieniłem bo padała, i komplet świec (tanie Bosch, nie tak trwałe ale 120zł komplet 8 sztuk, zamiast 400+ za NGK) Raz wyciek czynnika klimy (rurka gdzieś pękła, po naprawie okazało się że dekiel kompresora nie trzymał bo pod uszczelką alumelium oksydowało że nie było równej powierzchni (200zł za wszystko) Zaraz po kupnie łożysko koła przedniego, termostat, czujnik ABS. Niedawno nowe tarcze/klocki komplet, przednie amory, przeguby wewnętrzne, sonda lambda. Potem w gazie padł wtrysk (po 30k od nowości, na grawancji, Landirenzo, jprdl..) a paru tysi potem i jeden w drugiej parze, i chyba w kombinacji nie do końca sprawnych wtrysków od benzyny coś się pogorszyło na trzecim cylindrze. Ale nie sprzedam, będę robił, bo świetne auto! Kupiłem potem 159 2.4 JTDM, kompletnie inny samochód, wygodniejszy, wybajerowany, jedzie jak burza, ale kurcze.. 156 lepiej jeździ w zakrętach, na kierownicy czuć dokładnie co się dzieje z kołami, i Momo fotele dużo wygodniejsze niż standardowe w 159 (dla mnie) Jakoś mi nie pasuje auto i co zrobisz - trzeba sprzedać. 156 zajebiste auto, kiedyś to było, już takich nie robią. No chyba że Maserati.
Dodane
6 lat temu
LPG
9,3
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Jeżdżąc na benzynie średnio 9 l. Na gazie - około 11l. Jadąc trasą do 100 k/h można spokojnie zejść do 9 litrów gazu!
Dodane
11 lat temu
LPG
11,5
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 T.S. 150KM 110kW
Pb
7,5
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 T.S. 150KM 110kW
Jak na tak duza moc jest rewelacyjnie. Samochodu nie trzeba krecic wysoko zeby szybko jechal wiec spalanie tez nie przyprawia o rozpacz. W miescie waha sie miedzy 8,3 a 8,7 l/100 km. W trasie jak sie poszczesci i nie trzeba czesto wyprzedzac przy plynnej jezdzie 110-150 km/h oscyluje wokol 6 litrow. POWAZNIE!
Dodane
12 lat temu
LPG
9,2
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Usterki
Alfa Romeo 156 I
Liczba wpisów:
64
Alfa Romeo 156 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Cieknący olej z pod pokrywy zaworów
Piszczące hamulce z tyłu
traci moc
Zobacz więcej
usterek
LPG
9,8
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 T.S. 150KM 110kW
LPG
11,2
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Pb
11,2
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Pb
9,3
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 T.S. 150KM 110kW
ceny przeglądów i napraw porównywalne z innymi serwisami aut tej klasy(audi a4,bmw 3)
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Alfa Romeo 156 I
4,0 (813 ocen)
Wybierz nadwozie
GTA
GTA Kombi
Kombi
Sedan
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Alfa Romeo 156 w pigułce
Alfa Romeo 156
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Alfa Romeo 156
Dane techniczne
Alfa Romeo 156 I
Raporty zużycia paliwa
Alfa Romeo 156 I
Opinie
Alfa Romeo 156 I
Usterki
Alfa Romeo 156 I
Publikacje
Alfa Romeo 156
Newsy
Alfa Romeo 156
Galerie
Alfa Romeo 156
Nasze pomiary
Alfa Romeo 156
Filmy
Alfa Romeo 156
Ogłoszenia
Alfa Romeo 156
Ceny aut używanych
Alfa Romeo 156
Dziennik kosztów
Alfa Romeo 156 I
Opinie o instalacjach LPG
Alfa Romeo 156 I
Testy zderzeniowe
Alfa Romeo
Aktualnie przeglądasz
Alfa Romeo 156 I
Dane techniczne
813 opinii
użytkowników
64 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy