Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi 80 B4

Podsumowanie 29 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Audi 80 B4 2.8 E 174KM 128kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
79,03 zł
11
11,8
78,91 zł
2
9,4
62,86 zł
2
11,8
79,08 zł
4
Silnik Benzynowy Audi 80 B4 2.8 E 174KM 128kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,5
37,86 zł
1
10,8
30,29 zł
1
12,5
35,13 zł
8

Lista raportów zużycia paliwa (29)

9,6
Audi 80 B4
Cabrio 2.8 E 174KM 128kW
Auto jak na pojemność 2.8 pali bardzo mało. Na trasie przy oszczędnej jeździe (prędkość do 110 km/h) udało mi się zejść do 7,7 litra na 100 km (dane z tankowania do pełna, nie z komputera pokładowego). Przy oszczędnej jeździe w cyklu mieszanym około 8,5 do 9 litrów. W mieście jest około 10 litrów, a jak się ostro jeździ to spali i ponad 15 - ale to jest samochód do lansu nie do palenia gumy ze świateł. Tak czy inaczej auto przy ekonomicznej jeździe potrafi spalić poniżej 8 litrów na 100 km/ Jak na pojemność 2.8 - rewelacja.
9,8
Audi 80 B4
Avant 2.8 E 174KM 128kW
9,6
Audi 80 B4
Coupe 2.8 E 174KM 128kW
13,0
Audi 80 B4
Sedan 2.8 E 174KM 128kW
Super samochód! silnik świetnie chodzi nawet na zwykłym LPG, mocy nie brakuje nigdy, do 100km\h około 9s. Spalanie bardzo niskie max 15 litrów to dobry wynik, (tylko tico pali mniej :)) polecam ocena 4/5 (5 jest zarezerwowana dla mercedesa klasy S)
10,8
Audi 80 B4
Cabrio 2.8 E 174KM 128kW
Znowu srednia ocena bo: zuzycie paliwa oceniam na 5+ bo przeciez mam LPG troche inaczejby bylo jakby nikt gazoliny nie wymyslil. Gaz uklad Lovato, chyba 5 generacja oczywiscie pelen wtrysk, nie ma praktycznie roznicy dol obrotow lekko slabszy tak do 1800obr. pozniej identycznie benzynka gaz male przykichniecie przy pokonywaniu 4200obr (standard V6 audi) i od 6000obr wiecej mocy niz seria. Spalanie gazolina: trasa - 100-110km/h max - 9 litrow 120-140km/h max - 11 litrow jak trasa w ciagu dnia to litr trzeba dodac. miasto wroclaw lato srednio 14-15 litrow wroclaw zima srednio 18-22 zamosc mozna 2 litry odjac przy trybie "lansowozu" ;) Tyle plusow teraz minusy, wiec ceny napraw tragedia zero zamiennikow tylko oryginaly utrzymanie cabrio 80 jest drozsze niz A4 zwyklej. przykladowe ceny: -amortyzator bilstein B5 550zl sztuka, -lampa przod jedna 600zl uzywka, -przegub wenwetrzny 350zl -klocki 180zl -nadkole tylnie w ASO 3500zl -zderzak przod 900zl uzywka drobne dlubanie jak robota przy okablowaniu, wymiana czegos zawsze sa komplikacje bo cabrio to nie normalna 80 wiecej je dzieli niz laczy.
13,5
Audi 80 B4
Avant 2.8 E 174KM 128kW
Autko troche pali,ale coś za coś nie ma dramy Stać na konia to stać na bat hehe Bardzo przyjemne autko w utrzymaniu nie drogie.Bardzo wdzięczne audi polecam
12,2
Audi 80 B4
Sedan 2.8 E 174KM 128kW
18,2
Audi 80 B4
Sedan 2.8 E 174KM 128kW
żre gaz jak chce i to w sekwencji
10,3
Audi 80 B4
Sedan 2.8 E 174KM 128kW
To już moje drugie Audi 80. Wcześniej było 2.0 na monowtrysku i paliło nie dużo mniej a dynamika całkiem inna. Testowałem i 95oktanów i 98 i wydaje mi się że na 98 lepiej zbiera się do odcięcia (a często tak cisnę na 1 i 2, jak stoje pierwszy na światłach to zawsze) Minimalne spalanie na trasie ponad 500km z jazdą w przedziale 110-130 w małym ruchu, ale wyprzedzanie bez ograniczeń, czasem z redukcją. Maksymalne spalanie zanotowane w mieście (Warszawa) przy dynamicznej jeździe ale na odcinkach minimum 25km więc silnik zagrzany. Raz zdarzyło się 15/100 ale na lipnej waszce (test taniej stacji, który się nie opłacił)
9,2
Audi 80 B4
Coupe 2.8 E 174KM 128kW
REWELACJA. 174KM, 250 NM PRZY 3000 RPM I WAGA 1300KG...EFEKT-BARDZO NISKIE SPALANIE JAK NA TAKI SILNIK. NIE TRZEBA CISNAC, ABY NORMALNIE SIE PORUSZAC. MNIEJSZY SILNIK PALI TYLE SAMO, BO MUSI SIE MECZYC ABY ROZBUJAC BUDE. DO TEGO KOSZTY EKSPLOATACJI SMIESZNE JAK NA TE OSIAGI I KOMFORT. PIERWSZY SAMOCHOD, KTORY Z PRZYJEMNOSCIA TANKUJE :-)
Audi 80 B4