Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW (w l/100km)
Średnie zużycie
14,3
Deklaracja producenta
11,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
14,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
21.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW (w l/100km)
Średnie zużycie
15,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
15.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
19.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
12.8

Lista raportów zużycia paliwa (8)

16,2
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
Samochód prowadzi się świetnie. Lecz do ekonomicznych nie należy. Na drodze ekspresowej 2 x 300 km, latem z klimatyzacją, przy jeździe śr. 110-120 km/h + wyprzedzenia do 140 km/h spalanie wynosi 10.7l/100km 95PB. W zimie, w mieście na krótkie dystansy jest dramat 20-23l/100km. Czy pojazd jest godny polecenia - zdecydowanie tak! Ale zależy: Jeżeli potrzebujemy do codziennej jazdy do pracy szczególnie w mieście - odradzam całkowicie! Autko jest idealnie na osób, które nie potrzebują codziennie samochodu, jednak czasami lubią wyskoczyć na trasę. Mamy tu do czynienia z Audi A6, komfort prowadzenia, pojemność samochodu jest rozumiana sama przez się. Nowe Audi A6 o podobnej konfiguracji to koszt na dziś ok. 300 000 zł. A6 równo z 20 letnim stażem jest wstanie konkurować nawet z nowymi samochodami. Moja wersja ma automatyczną klimatyzację 2-strefową, wszystkie szyby elektryczne, szyberdach, skóry i przede wszystkim automatyczną skrzynię biegów. W nowych autach za 40-80k zł o takich rzeczach można jedynie się głęboko rozmarzyć ;-) już nie wspomnę o silniku heh. A dziś takie pełnoletnie auto w super konfiguracji możemy kupić wręcz za kilka tysięcy złotych. Sprawa jasna, że trzeba będzie pewnie i kolejne kilka włożyć w naprawę, ale w sumie i tak wyjdzie bardzo przyzwoicie. Sam silnik w tym samochodzie jest wart mniej więcej tyle co on cały :-D. Ze względu na bardzo wysokie spalanie nie cieszy się popularnością, te same modele z "fajnymi" silnikami są na start droższe o kilka tysięcy. Podsumowując, za śmieszne pieniądze możemy mieć samochód klasy E z mocnym silnikiem (choć nie wolno nam oczywiście oczekiwać dynamiki silnika z taką samą mocą 15 lat młodszego). Nic w przyrodzie nie ginie, więc niskie koszta kupna trzeba będzie rozszerzyć o duże koszta paliwa. I tak wracając do tego od czego zacząłem, dla niektórych taki samochód to będzie wygrana, a dla innych przegrana.
17,4
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
tak
13,7
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
15,4
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
16,3
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
LPG 12 minimum na trasie jazda dziadka, maks w mieście 20, natomiast średnia to 15.45 LPG i 1 litr PB na 100.
13,4
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
od 8 do .... Średnio 13l. Ceny adekwatne do jakości i mocy auta. Dość trudno dostępne.
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,50 zł
14,3
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
12,7
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
Trasa, tempomat na 100, po drodze kilka miejscowości - 8/100 ale więcej tak nie pojadę :) Jazda mieszana od 12 w górę. W mieście przy dynamicznej jeździe nie zejdzie poniżej 18.
12,7
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
Jeśli chodzi o zużycie paliwa odsyłam do raportów spalania (8-20 l/100 km) Podam dla porównania koszty części - zamienników, które miałem okazję kupić. Tarcze przód ATE 210 PLN/szt. -//- tył 130 PLN/szt. Klocki przód ATE 230 PLN/kpl. Olej około 7 l, filtry; oleju 50 PLN, powietrza 40 PLN Regeneracja turbin 1200 zł/szt - a są 2. Zawieszenie przód około 1200 PLN/kpl Poduszki pod silnikiem 320 zł/szt sprzęgło 600 zł/ kpl koło dwumasowe 1700 zł/szt
Audi A6 C5 Sedan