Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E46 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,7
Deklaracja producenta
8,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.1

Lista raportów zużycia paliwa (127)

10,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Mało pali i części eksploatacyjne kosztują tyle samo co do innych aut. Drogie jest wyposażenie pojazdu, ale w końcu to BMW.
8,6
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
.
7,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
10,0
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Spalanie adekwatne do mocy. Szału nie ma , ale nie jest źle. Staram się jeździć spokojnie(nie mylić z anemicznym). W 90 % jeżdżę po mieście. W średnią jest również wliczone używanie klimatyzacji. Instalacja BRC.
7,5
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Przy ekonomi w trasie spoglądając na obrotomierz aby nie przekraczał 2500 obr/min prędkość ok 95-100 udało mi się zejść do 6.1 l/100km natomiast w mieście przy ekonomi poniżej 9.0 l/100km bardzo ciężko mi się nie udało. A drugi przykład jazda nad może prędkość z jaką jechałem 140-190 spalanie 8.2 mi wyszło. Pozdrawiam
6,6
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
10,1
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Kosztów brak prawie
8,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Drogie części (szczególnie oryginalne), kosztowne rozwiązania, w samochodzie używanym wiele elementów wymagających wymiany.
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
BMW Seria 3 E46 Sedan