Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chevrolet Cruze Kombi

Podsumowanie 35 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Chevrolet Cruze Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Chevrolet Cruze Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Chevrolet Cruze Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (35)

9,0
Kombi 1.6 16V DOHC 124KM 91kW
Chevrolet Cruze
Jestem zadowolony.
6,6
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
Dziennik kosztów dla Chevrolet Cruze Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
Fajne auto. Bałem się kupić bo nie miałem zaufania do marki. Po trzech miesiącach stwierdzam że niepotrzebnie. Dynamiczne, pali niewiele, wygodne, bardzo dobrze wyciszona kabina.
7,4
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
Samochód bardzo dynamiczy ale w moim odczuciu zużycie ma całkiem spore. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie DPF. Początkowo oczyszczał się raz na dwa trzy tankowania i wtedy średnie zużycie bardzo wyraźnie rosło. Obecnie wypalanie włącza się niemal po każdym tankowaniu. Lepiej to wygląda gdy jeździ się w większości na trasach. Wówczas nie ma procesu wypalania a i zużycie jest na poziomie 6,5 l. Przy prędkości 90-100 km/h można się pokusić o zejście do 6,0 l/100km. Przy 140 - 150 km/h trzeba się liczyć z 7,0 l/100 km. Jazda mieszana to 7,5 l pod warunkiem że nie wypala się DPF.
7,2
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
Filtr dpf to jest dramat w tym samochodzie. (20tys km prejechane) Wypalanie co 200-700 kilometrów. W mieście co dwieście i dawaj na obwodnicę! Ale to jedyne miejscec, w którym to auto mnie rozczarowało. No może jeszcze w tym, że wsiadłem pierwszy raz, wbijam na autostradę i myślę "myślałem, że będzie szybsze" a tu na liczniku 150. Nie czuję prędkości w tym samochodzie w porównaniu do poprzednika (lacetti 1.4)
8,5
Kombi 1.6 16V DOHC 124KM 91kW
Chevrolet Cruze
Spalanie wg mnie wysokie i to jedyna wada (11l miasto, 7,5l trasa). Części i serwis tanie, acz nie miałem jeszcze okazji intensywnie korzystać - auto mechanicznie niemal nowe.
7,3
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
5,9
Kombi 1.7D DOHC 130KM 96kW
Chevrolet Cruze
7,9
Kombi 1.6 16V DOHC 124KM 91kW
Chevrolet Cruze
Powiedzmy sobie szczerze, że matiz z silnikiem 0,8 też potrafi na mieście spalić 8 litrów. Cruze jak na swoją wagę, zwiększone opory tarcia (opony 205) pali w normie. Miasto max 9,5 (zima i 10,5), trasa spokojna poniżej 7. Nieprzepisowa jazda poza miastem skutkuje spalaniem do 7,4. Brakuje ewidentnie 6stego biegu, przez co na autostradzie pali ~8,5-9. Dynamika auta na dobrym poziomie, jak na silnik 1,6. Odżywa od 2000 obrotów. Wyprzedzanie nie sprawia kłopotów nawet bez zażynania silnika na maksymalnie wysokich obrotach. Także narzekałem początkowo na spalanie, z powodu nawyków z TDI. Ale coś za coś. Niższe koszty eksploatacji (przegląd olejowy w serwiesie 200zł, brak pompowtryskiwaczy, turbosprężarki, dwumasy), wygoda (a mam 1,9m) i nowe auto.
8,0
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
Nie mam orientacji co do kosztów serwisu, na razie sama eksploatacja. Póki co tak sobie. Oczyszczanie filtra DPF włącza się co 200-300km (!). Nie zawsze jest dokończone, bo czesto nie wiem, że nawet się odbywa. Spalanie wtedy wzrasta o 100-150% i trwa to różnie. Czasami kilka minu, a czasami dwa dni, bo cykl jest przerywany. Porażka jest to, że auto w żaden sposób nie sygnalizuje, że proces spalania sadzy właśnie trwa. Jak się uszkodzi filtr, będzie reklamacja. Jeżeli będą próbowali winę zrzucic na mnie, będę się bił, choćby w sądzie. Między bajki można włożyć dane dotyczące spalania. Dane producenta, to czysta fikcja (powinno to być karalne). Nie mam pojęcia jak innym użytkownikom udaje się osiągnąć poziom 6 l średnio. Wcale nie mam ciężkiej nogi, a nie kasowany komputer od tysiąca kilometrów (jazda totalnie mieszana) pokazuje 8,2l.