Szukaj

Zużycie paliwa Chrysler 300C – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chrysler 300C

7,7
Chrysler 300C I
Sedan 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Auto po zakupie paliło mi 11-12 l/100km, trochę mnie to wystraszyło, ale też spodziewałem się podobnego, bo jest ogromne i ciężkie, okazało się, że nie umiałem jeździć dieslem, bo zawsze jeździłem w benzynie, po pół roku spalanie spadło mi o kilka litrów, w tym o ok. 1 litr po mapowaniu i podniesieniu mocy, dziś po 2 latach użytkowania jestem w stanie w cyklu mieszanym na terenach wiejskich z przebiegów 2000-3000km wykręcić 7,1 l/100km, jadę wtedy bardzo spokojnie, ale i tak podobnie jak wszyscy inni uczestnicy ruchu. moim zdaniem jest to rekordowo niskie spalanie jak na tak ogromne i ciężkie auto z tylnym napędem. Średnie realne u mnie to 8,5, powyżej 9 nie wchodzę, to już musiałbym bardzo ostro jechać.
15,0
Chrysler 300C I
Sedan 3.5 i V6 24V 253KM 186kW
Witam . Samochod posiadam od kilku tygodni wiec duzo nie napisze ogolnie swietny samochod za smieszne pieniadze . Komfort i cisza na trasie , co napisac o aucie coz amerykanska wielka limuzyna skret jak w czolgu ,siedzisz jak w czolgu schowany ,tylko glowe widac w malych szybach ale samo wrazenie jako kierowcy jak dla mnie rewelacja . Pierwszy samochod ktory powoduje na mojej twarzy szczery usmiech wystarczy uchylic drzwi od domu zobaczyc lobuza i banan na twarzy a jest na co patrzec czarny ,chrom obnizony o 35mm i 22 cali kola uwielbiam tego potwora. Co do spalania w miescie srednio 20-22 litra na setke ale na takich kapciach sie nie dziwie. Na trasie wychodzi 10-11 no jescze nie jest zle. Kurcze ale pomyslalem sprzedam bo za duzo spala ale jakos nie moge za duzo daje mi radosci
11,7
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jezdziłem w Kanadzie, wiec w PL pewnie troche wiecej by palił. Po miescie do 12 -13 max, przy niskich temperaturach max 15 l. Na trasie z tempomatem 8l max 110 km/h. Nie wiem jak przy duzych predkosciach, bo nie przekraczalem nigdy 120km/h. Ogólnie spalanie super, z racji ze mam ciezka noge i moje poprzednie auta kompaktowe 1.4 -1.6 w PL zazwyczaj paliły 10-11. Chryslerem z racji duzej mocy mozna jezdzic dynamicznie i bez wchodzenia na wysokie obroty. Przez 40 tys. km w Kanadzie nie wydałem ani 1 $ na naprawy, wiec naprawde super.
10,5
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jeździłem autkiem ponad 18 miesięcy ,miasto, poza no i trasy ...:) czysta przyjemność . Auto proste bezawaryjne lać paliwo i jeździć . Moje ato to sedan 2005 wersja turing 3,5 PB automat nie wiedząc czemu w rubryce nie ma słowa automat...? Wiem że są wersje 300c bez turing mój to turing 255 KM tak było w książce serwisowej . Pierwszy właściciel w Polsce ...:) Poza wymianą płynów filtra olej i dwóch przednich amorków bo na pierwotnych bujało...:( a no i dwie gumy stabilizatora konieczność na polskich drogach...:( nic absolutnie nic nie było zmieniane naprawiane itp... Swoje sprzedałem zamierzam kupić drugie ale w ON zobaczymy...Kupujcie auta z USA proste nie te nafaszerowane elektroniką...:)
16,5
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Nie wiem jak inni kierowcy osiągają spalanie rzędu 10-12 l/100km bo ja szczerze nie jestem w stanie osiągnąć nic poniżej 14 litrów na setkę. Nigdy nie ludzilem sie ze auto będzie jeździć o kropelce ale jeżdżąc do pracy 17 km w jedną stronę w terenie zabudowanym z odrobiną miasta i korków nie schodze poniżej 18tu. Być może w długiej trasie z lekką nogą uda mi sie zejść na niższe spalanie niż 14 litrów choć w to szczerze wątpię. Jestem natomiast pewny że jestem w stanie osiągnąć większe spalanie niż wspomniane 18/100 i to bez większego wysiłku:-) Może mój egzemplarz już tak ma ze lubi sobie chlipnac więcej niż inne. Założenie lpg do tego auta wydaje sie wręcz koniecznością jako że nie wyobrażam sobie ciagania za sobą cysterny paliwa i wydawania połowy pensji na tejże cysterny zaopatrzenie:-) Potraktowanie tego silnika pedalem gazu jak na to zasługuje owocuje wirem w baku jakiego jeszcze nie widziałeś. Coś za coś. Jeśli chcesz sie wyróżnić od przeciętnego kowalskiego na ulicy lepiej nie trafisz ale nie przyjdzie ci to tanio. Auto godne polecenia każdemu indywidualiscie o zasobnym portfelu, względnie mafiozie czy tesz arabskiemu szejkowi.
12,0
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
100km/h tempomat i system MDS wynik 9,7l. Odcinki 10-15km w okresie letnim 12,4l. Te same odcinki w okresie zimowym 14l. Jazda 140km/h czy 160km/h spalanie 13,5l na trasie 500km. Więcej niż 14l komputer nie wyświetlił. Od czasu do czasu ruszę mocniej, ale generalnie go nie napier........ Instalacja gazowa rozważana i raczej będzie zakładana. Koszt od 5 tyś lokalny gazownik (nie Janusz), serwis znany 5,5 tyś, gazownik w Warszawie (znany serwis) 6,5 tyś. 2 reduktory to minimum.
10,3
Chrysler 300C II
Sedan 3.6 V6 292KM 215kW
Auto jak na gabaryty w sumie oszczędne. Do 130 to w 9.5 się mieści A potem każde 10 km wiecej to 1 litr. Przy tempie emeryckim do 90 km to tak 8.5. Więc dużej różnicy nie ma. W mieście natomiast to od 13 wzwyż. Jeśli chodzi natomiast o gaz bo też go mam to trzeba doliczyć średnio 2-3 litry więcej.
13,3
Chrysler 300C II
Sedan 3.6 V6 286KM 210kW
Auto Jak na swój silnik bardzo oszczędne benzyny w trasie palił około 7l za to gazu wychodzi 9-10l oczywiście mówię jazda tak do 150km/h. zrobiłem nim już 18tysięcy i jestem zachwycony w porównaniu do poprzedniego auta którym było audi.
14,0
Liczba komentarzy: 1
Chrysler 300C II
Sedan 3.6 V6 286KM 210kW
komputer pokazuje spalanie benzyny w granicach 8 litrów przy jeździe na trasie, a gazu idzie 11-12, a po mieście od 15 litrów w górę tak że realne jest 18-20 litrów gazu. Ale komfort, brzmienie i frajda z jazdy niepowtarzalne!! Zobaczymy jak będzie w zimie.
13,3
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
Jest to auto klasy średniej/wyższej w dodatku w wersji awd. Niektóre części potrafią niemiło zaskoczyć. Klocki i tarcze na przód do awd - 1200zł mopar. Ale te dzielone ze zwykłym 300 na akceptowalnym poziomie. Na szczęście auto rzadko się psuje.
Chrysler 300C