AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Citroen
C5
III
2.0 HDi FAP 140 KM 103 kW
2.0 HDi FAP 140 KM 103 kW
Raporty zużycia paliwa
Citroen C5 III
Podsumowanie 115 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
on
Silnik Diesel Citroen C5 III
2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Sedan
6,7
41,11 zł
59
Tourer
6,8
41,85 zł
56
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 137 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(115)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,8
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
6,2
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo oszczedny i elastyczny silnik. Srednie spalanie to 6.3l pjeździe przy normalnej jezdzie bez mulenia.
Dodane
4 lata temu
On
7,1
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
8,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
7,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
7,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
6,9
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
7,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
On
5,2
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Staram się jeździć płynnie, chociaż nie sennie. Robię głównie trasy z 20% miasta. Wskazania komputerowe są niższe od rzeczywistego o około 0,5l. Spalanie podałem w średnich warunkach atmosferycznych przy średnio działającej klimie. Na trasie nie przekraczam z reguły 2500 obrótów(130), a bardziej trzymam się 2000, tj. np. na szóstce 108 km.
Dodane
6 lat temu
On
5,9
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przebieg 228 tys. Wymiany - tuleje w przednich wahaczach, komplet napędu rozrządu, tarcze przód, 2x klocki, palniki ksenon, pióra wycieraczek co roku. Wymiany oleju co 15 tys, a nie 30 jak w instrukcji i stale zalecany przez producenta olej. FAP zanieczyszczony do poziomu 30 procent. To wszystko. Zużycie paliwa 5,6 komputerowe od czasu wymiany akumulatora czyli ok 5 lat. Tankuję po przejechaniu ok 1000 km i do baku wchodzi ok 50 lub nieco więcej litrów paliwa więc zużycie faktyczne nie przekracza zazwyczaj 5,5 l/100km. Z uwagi na fakt, że C5III to raczej wieloryb, a nie sportowiec więc jeżdżę bez szaleństwa, raczej spokojnie w trybie wyznaczanym przez samochodowy ruch lecz nigdy jako "hamulcowy". Ponad połowę swego przebiegu samochód przejechał na kołach 18/245/40. Takie koła były w nowym. Postanowiłem jednak wymienić ja na standardowe 17/225/55 i tak komfort jak i zużycie paliwa uległy poprawie. Na trasie w Alpy jadąc w dwa samochody C5III Sedan -140 kM zużył 4,7 litra na całej trasie tam i z powrotem. Prędkość podróżna, z uwagi na bagażnik na drugiej C5III lecz w kombi, rzadko przekraczała 130 km/h. C5III Tourer 2,0 hdi 165KM z bagażnikiem zużył na tej samej trasie 6,7 l/100km. Jedyne problemy z elektroniką, to wariujący czasem system automatycznego sterowania wycieraczek. Potrafią czasem przy lekkiej mżawce wejść w trym maksymalnego tempa. Po wyłączeniu trybu automatycznego wszystko pracuje normalnie. Problem nierozwiązany od około 100 tys km. Samochód jest w rodzinie używany jest głównie jako wyjazdowy. Do kręcenia się "wokół komina" służą dwa inne. Minusy - brak sensownego miejsca na kubek z kawą. Jak dla mnie, to również zbyt lekko pracujący układ kierowniczy. Wystające "rogi" siedzisk z przodu w wersji z "półskórami" skutkiem czego w ich okolicach pojawiły się obecnie mikropęknięcia skóry. Moim zdaniem lepsze są pełne skóry z wentylacją. Kiepskie jest również dojście do ewentualnej wymiany żarówek oświetlenia dziennego. Plusy - wygoda podróżowania, ekonomika oraz praktyczność regulowanego prześwitu. Wysokie krawężniki niestraszne...
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
12
Następna
Citroen C5 III
4,4 (302 oceny)
Wybierz nadwozie
Crosstourer
Sedan
Tourer
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen C5 w pigułce
Citroen C5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen C5
Dane techniczne
Citroen C5 III
Raporty zużycia paliwa
Citroen C5 III
Opinie
Citroen C5 III
Usterki
Citroen C5 III
Publikacje
Citroen C5
Newsy
Citroen C5
Galerie
Citroen C5
Nasze pomiary
Citroen C5
Filmy
Citroen C5
Ogłoszenia
Citroen C5
Ceny aut używanych
Citroen C5
Dziennik kosztów
Citroen C5 III
Opinie o instalacjach LPG
Citroen C5 III
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen C5 III
Dane techniczne
302 opinie
użytkowników
67 ogłoszeń
używanych
25 zgłoszonych
usterek
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy