Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xsara I Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTS 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,5
Deklaracja producenta
9,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTS 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,6
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.0

Lista raportów zużycia paliwa (10)

9,8
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
9,5
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Jak się wejdzie na wyższe obroty to spalanie wychodzi w granicach 10l-11l na trasie. Przy spokojnej jezdzie ~100km/h można zejść do 8l. Wszystko zależy jakie paliwo, kiedyś wyszło mi 13l/100km i więcej na tej stacji nie tankuje - od tej pory 11l to max. Najważniejsze to nie dać "porwać" przy oszczędnej jeździe - spalanie odczuwalnie wzrasta po chociażby jednokrotnym "przyciśnięciu". Auto naprawdę warte uwagi, stosunkowo lekkie i tyle mocy - robi wrażenie.
9,5
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Trochę palił ale to przez sposób jazdy. Części ogólnie dostępne i bez przesady cenowej.
10,3
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
9,3
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
9,2
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Duży silnik nie męczy się zbytnio ze stosunkowo lekką Xsarą. Silnik typowy dla GTI - lubi wysokie obroty. Najniższe spalanie wypada w trasie przy prędkościach 80-90km/h - można zejść do 7,5-8l/100km. Na autostradzie auto lubi spalić więcej, ale to wina krótkiej skrzyni biegów - przydałby się 6-y bieg, bo przy prędkościach rzędu 140km/h robi się głośno a spalanie sięga 8,5-9l/100km. Oczywiście na lepszej benzynie, na której VTS powinien jeździć, spalanie w trasie wypada o ok. 0,4l niższe. W mieście, jak na tę moc i niemłodą już konstrukcję jest nieźle. Użytkuję auto na krótkich trasach w dość zakorkowanym mieście. Przy spokojnej jeździe bez klimy spalanie sięga ok 10,4l (w zimie lub w lecie z klimą do 11,0l/100km). Naprawdę dynamiczna jazda, którą to autko lubi, kosztuje średnio 12,0-13,0l (przy "katowaniu" jeszcze więcej). Średnie spalanie z ok. 5.000km (w 95% normalna jazda miejska i krótkie dystanse) to 10,6l. Niby dużo, ale wcześniej miałem Vectrę B 1,6 16V i w mieście paliła 9,5-10,2l, a to większe auto i zaledwie 100KM. Koledze Golf IV 1,6 pali w mieście min. 10l/100km, więc spalanie VTS´a wcale nie jest przesadne;)
10,5
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Samochodzik godzien uwagi .Cena części eksploatacyjnych rozsądna z przewagą na plus w porównaniu do konkurencji . Spalanie przy ciężkim bucie w mieście 14/100km , a jeśli chodzi o normalną to 12/100km . Natomiast w trasie ku mojemu zaskoczeniu można zejść do 7/100km i to nie z prędkościami 90km/h tylko około 120 , 130 co ten silnik lubi :).Co do cyklu mieszanego nie mogę się wypowiedzieć bo praktycznie jeszcze nie miałem takiej wyprawy ale na logikę można sądzić że nie powinno być więcej jak 10 lub 11 na setkę .Pod-sumując jak miał bym możliwość cofnąć się w czasie i wybierać samochód to wybrał bym tak samo Xsara ;),a jeśli dbasz o samochód wymieniasz w porę oleje płyny po prostu to co się zużywa to on o ciebie też zadba i dowiezie cię gdzie tylko zechcesz
7,7
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Akceptowale ceny części, niska awaryjność. Warto lać najlepszy możliwy olej, bo silnik jest tego absolutnie godzien. Spalanie moim zdaniem jest znakomite. Przy normalnej jeździe miejskiej auto pali ok 11l, przy szosowej 7,2-7,6. Spalanie benzynu 98 oktanowej jest o około pół litra mniejsze niż 95.
9,8
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
11,6
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Spalanie śmieszne w porównaniu do osiągów, ceny części w normalnej cenie (rzadko mam okazję to sprawdzić). Bardzo rzadko przekraczam 12l/100km mimo mocno nieekonomicznej jazdy - tym autem nie da się jeżdzić inaczej. Na trasie 10/100 naprawdę ciężko w to uwieżyć. Oczywiście LPG.
Citroen Xsara I Hatchback