Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 I Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
6,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.4

Lista raportów zużycia paliwa (183)

6,9
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Od początku nie kasowałem średniego zużycia paliwa i obecnie po 15000 jest ono w/g komputera 6.7l/100km.Myślę że to dobry wynik.
6,7
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
6,9
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Przy spokojnej jeżdzie po mieście,często w korkach spalanie na poziomie 7,5-7,8 na dotarciu jest chyba dopuszczalne.Na 70 kilometrowym odcinku drogi szybkiego ruchu komputer wskazał 5,8(do120km/h.)Według moich obliczeń komputer pokazuje o około 0,3-0,4 l mniejsze zużycie paliwa niż w rzeczywistości.
6,7
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Miasto 7,5-8,0 l/100km z klimą. Mieszane w granicach 6,8-7,0 l Trasa 6,5 l Zaznaczam, że nie są to wyniki z super ekonomicznej jazdy.
8,3
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Miałam nadzieję, że auto będzie bardziej ekonomiczne w zużyciu paliwa. Trochę jestem rozczarowana.
6,4
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Tu jestem zadowolony

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 72

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,8
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Nie jest źle, lecz przy silniku 1,4 trzeba często jeździć na dużych obrotach, co wiadomo odbija się na ekonomice.
6,7
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
7,8
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
6,9
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Witam wszystkich, którzy poruszają się i30, bądź planują jego kupno. Ja osobiście jeżdżę tym modelem od sierpnia 2008 i jestem zadowolonym użytkownikiem. Ceny ASO faktycznie dość wysokie, ale brak usterek to rekompensuje. Wymiana drążka stabilizatora przy przebiegu 55000 serwis(09.2009) uznana jako naprawa gwarancyjna na koszt ASO. Kolejny przegląd 95000 (03.2010) drążek stabilizatora, klocki przód i tył, przetoczenie tarcz i oczywiście jak przy poprzednich przeglądach standardowo płyny i filtry. Moim zdaniem Hyundai się postarał. Nowoczesny design, elastyczny silnik, wykończenie wnętrza na przyzwoitym poziomie, ergonomia, komfort oraz dobre właściwości trakcyjne, choć trochę twarde zawieszenie, ale za to dobrze się trzyma drogi. Jedyny mankament to oryginalne opony KUMHO 185/65/R15. Po jednym sezonie nadają się tylko na tył. Miękka mieszanka doskonale ´przykleja´ się do asfaltu, ale niestety ginie w oka mgnieniu. Oponki wystarczył mi na okres od 20 sierpnia do 10 listopada. Co do spalania to jest nieźle. 80% kilometrów to trasa. Przy prędkościach 140-160km/h spalanie ok 8,1L/100km, 110-140km/h spalanie 7,4L/100km, 90-110km/h spalanie ok 6,3L/100km. Jak na wstępie jestem zadowolonym użytkownikiem i osobiście też wybrałbym i30. Pozdrawiam Arek
Hyundai i30 I Hatchback