Szukaj

Raporty zużycia paliwa Kia Ceed III Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDi 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
5,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9

Lista raportów zużycia paliwa (33)

6,3
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Średnie spalanie 6,1 mierzone przy 12000 km więc wynik jak najbardziej wiarygodny (moim zdaniem). Dokładniej to mierzone przy 60% poza terenem zabudowanym + 40% miasto z korkami. :-)
7,1
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
6,2
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
5,9
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Wcześniejszy raport był z pierwszych 1000 km jazdy. Teraz aktualizuję. Auto przeszło przy 1,2k km wymianę oleju, ma przejechanych obecnie 3k km. Rekordowe spalania wyniosły 4,6 (5% autostrada, 55% teren zabudowany o małym natężeniu ruchu i małej ilości skrzyżowań, 40% poza terenem zabudowanym), oraz 4,5(!) 98% trasa S-8 92 km/h. Jednak w bardziej codziennej jeździe (80% 50-60km/h, 20% odcinki do 90 km/h, łącznie odcinki 25km) wychodzi w granicach 5,2-5,5. Niestety, typowa jazda po mieście z dużą ilością skrzyżowań to już znaczny wzrost zużycia paliwa. Generalnie, auto najlepiej czuje się na VI biegu przy 70-85km/h i długie trasy. Praktycznie
9,1
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
7,8
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Miasto komputer średnio około 8,5. Jazda około 3000 km miasto
Dziennik kosztów dla Kia Ceed III Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,2
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Auto generalnie jeździe bardzo dobrze. Dojazdy do Warszawy o długości 13 km - spalanie poniżej 7l. Komputer po przejechaniu 3000 km pokazuje 7,3l. Jazda na kropelce trasą lubelską (wyjazd z Wwy w lekkim korku) komputer pokazał 5,9l. Podobne spalenie miałem w poprzednim ceedzie 1,6crdi 115KM. Zalety: świetne fortele dla wysokich, szerokie, łatwo ustawić optymalnie, dobrze się trzyma w zakrętach (225/45R17) fajne, nietandetne wnętrze. Przyspiesza dobrze, ale pobudka tak naprawdę jest powyżej 3000obr/min. Poniżej nierówno wchodzi na obroty, jakby się bał za nas policji ;) Mankamenty: system awaryjnego hamowania potrafi zahamować jak ciasno wyprzedzamy, asystent pasa ruchu zbyt gwałtownie koryguje tor jazdy. I to co mnie trochę rozbroiło....światła full led, bieluśkie, śliczne...a halogeny doświetlające zakręt świecą na żółto - pasują jak kalosze do fraka :) Czy bym kupił jeszcze raz...TAK. Miałem każdą generację ceeda i liczę że kolejna bedzie jeszcze lepsza.
5,9
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
5,9
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Po pierwszych 1000km: Przy jeździe autostradą 140 lub po mieście wychodzi 7-7,5 l/100km. Natomiast przy spokojnej jeździe 100km/h autostradą + drogi szybkiego ruchu z kilkoma tylko odcinkami w zabudowanym (mniej niż 10%) bez problemu można zejść do 5,4! Generalnie spalanie mniejsze niż w silniku 1,4 GDI na i30 (pierwsza generacja), gdzie robiłem min. eco 5,4 a trasa 5,7-6,0. Jeśli uda się robić odcinki z 70km/h na szóstym biegu, da się i 5,0 wyciągnąć. Po przesiadce ze skrzyni M5 bardzo odczuwam oszczędności związane z hamowaniem na VI biegu - samochód potrafi znacznie dłużej się toczyć bez pobierania paliwa :) I jeszcze jedno - wskaźnik zużycia u mnie pokazuje dokładne spalanie - wynik pokrywa się z pomiarem tankowania.
7,2
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III Hatchback