Szukaj

Zużycie paliwa Land Rover Discovery – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Land Rover Discovery

10,3
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Land Rover Discovery III
Realne spalanie mierzone przy tankowaniu (komputer u mnie zaniża ok. 0,6 l) z kierowcą i pasażerem oraz średnim bagażem zimą na zimowych oponach. Przy 90 km/h max 8 litrów. Przy 140 km/h ok. 11. Przy 120 -130 km/h ok 10. Przy 100 km/h ok 9. W mieście od 14 w górę zależnie od warunków drogowych. Na trasie 2600 km do Szwajcarii i z powrotem z przewagą autostrad ok 10,5 litra przy prędkości 90-140, głownie 120 -130 km/h plus jazda w górach i trochę miasta. Podsumowując, jazda w mieście totalnie nieekonomiczna, ale w podroży bardzo przyzwoicie i można przy normalnej przepisowej jeździe zejść spokojnie do 10 l pod warunkiem, że nie ma się "ciężkiej" nogi.
9,6
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Land Rover Discovery III
Cudów nie ma - na pewno te auto nie będzie kosztować w utrzymaniu tyle co Golf czy Astra. Ale porównując do X5, Toyoty LC czy MLa, Q7 na pewno nie jest drożej. Oczywiście niektóre części (szczególnie oryginalne) tanie nie są, ale inne naprawdę w przyzwoitych cenach. Przykładowo wymiana kompletu hamulców tarcze, klocki przód, tył 1500 zł. Natomiast trzeba się nastawić, że jeżeli chce się jeździć nawet do nieautoryzowanego serwisu LR to stawki mniejszej niż 500-1000 za cokolwiek raczej tam nie ma. Co do spalania to jak na czołg na kołach dość dobrze. Jadąc 80 kmh na 6 biegu osiągnąłem 6,5 l - przez chwilę długo tak się nie dało jechać. Można pewnie i z 14 w mieście w korkach jadąc gaz/hamulec. Przeciętnie ok 10-11 l. Generalnie kupując auto używane lepiej kupić takie, a w którym jak najwięcej kosztów które i tak się zdarzą już się zdarzyła - wg mnie 3 największe to kompresor, EGRy, rozrząd
10,5
Terenowy 2.5 TD 113KM 83kW
Land Rover Discovery I
Auto posiada automatyczną skrzynie biegów (nie mogłem zaznaczyć takiej opcji) i jak na jego masę, stały napęd na cztery koła oraz ogólne zużycie uważam, że 10 l/100km to naprawdę dobre spalanie. Przy czym można je osiągnąć jadąc normalnie ale tak jak ciężarówką, a więc spokojnie i bez zbędnych szarpnięć. Na trasie utrzymuję prędkość 100km/h i mimo to pali ok. 9 l. Spalanie mało wrażliwe na obciążenie auta, tzn często jeżdżę z przyczepą DMC 1,5t i spalanie nie przekracza nigdy 12l/100km. Tylko w terenie występują wyższe wartości ale tam należy podawać spalanie w litrach na godzinę. Obecnie próbuje znaleźć sposób aby wyliczyć takie zużycie. Jeśli ktoś może pomóc proszę o kontakt.
12,7
Terenowy 5.0 V8 375KM 276kW
Land Rover Discovery IV
Tani nie będzie, ale części eksploatacyjne nie są przesadnie drogie. Serwis już gorzej. Blachy są szeroko dostępne na rynku używek w cenach przyzwoitych Na pewno nie jest drożej niż w Toyocie, BMW, Audi czy Mercedesie Spalanie nie może być małe, ale i tak uważam, że 3l/100km więcej niż diesel przy nieporównywalnie lepszych parametrach i kulturze + niezawodności to cena wręcz atrakcyjna. No i przy benzynie dużo oszczędzasz na serwisie bo nie masz wszystkich badziewi nowoczesnych diesli...
12,7
Terenowy 5.0 V8 375KM 276kW
Land Rover Discovery IV
Tani nie będzie, ale części eksploatacyjne nie są przesadnie drogie. Serwis już gorzej. Blachy są szeroko dostępne na rynku używek w cenach przyzwoitych Na pewno nie jest drożej niż w Toyocie, BMW, Audi czy Mercedesie Spalanie nie może być małe, ale i tak uważam, że 3l/100km więcej niż diesel przy nieporównywalnie lepszych parametrach i kulturze + niezawodności to cena wręcz atrakcyjna. No i przy benzynie dużo oszczędzasz na serwisie bo nie masz wszystkich badziewi nowoczesnych diesli...
10,3
Terenowy 2.5 TD 138KM 101kW
Land Rover Discovery II
Raczej wysokie. Sporo różnego rodzaju napraw. Trzeba się nauczyć samochodu, szukania części na aukcjach i zbudować dobrą sieć mechaników. Jeśli już to mamy to można znacznie zejść z ceny, a wtedy koszty utrzymania są porównywalne do podobnych aut tej klasy.

Land Rover Discovery – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,0
Terenowy 3.0 D 245KM 180kW
Land Rover Discovery IV
Kupując takiej klasy samochód trzeba koniecznie brać gwarancję na 5 lat oraz pełne bezpiecznie ,mam na myśli AC .Po okresie gwarancyjnym koszty napraw oraz utrzymania są bardzo wysokie. Średnie spalanie w mieście około 13,0/100 km
11,1
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Land Rover Discovery III
Samochód raczej drogi w utrzymaniu, choć niewiele droższy od mojego poprzedniego Passata czy Forda Mondeo. Na razie żadnych awarii nie było (poza opisanym pakietem startowym). Auto serwisowane w (nieautoryzowanym) serwisie Land Rower (Diffland / Wesoła) dzięki czemu mam pewność, że wszystko jest robione jak należy, choć serwis nie jest najtańszy.
10,3
Terenowy 2.5 TD 138KM 101kW
Land Rover Discovery II
Umiarkowane koszty utrzymania - pali niewiele, części kosztują średnio, podobnie - serwis. Wymaga doświadczonego serwisanta. Pan Henio i jego warsztacik z mrocznym kanałem sobie nie poradzą. Dobry dostęp do większości części zamiennych.
14,8
Terenowy 2.0 Si4 300KM 221kW
Land Rover Discovery V
No cóż mały silnik a duże gabaryty auta.. dodam ze nie mam lekkiej nogi. Chodź to nie auto do wyścigów.
Land Rover Discovery