Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Discovery III

Podsumowanie 51 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Land Rover Discovery III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,9
105,97 zł
4
Silniki Benzynowe Land Rover Discovery III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
19,1
53,53 zł
2
Silniki Diesla Land Rover Discovery III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
77,77 zł
2
11,0
74,28 zł
42
11,1
74,74 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (51)

10,1
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
.
9,7
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Auto litrazuje po każdym tankowaniu Średnia spalania to 10.27-10.47 w cyklu mieszanym i nie chce być inaczej
11,5
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
11,9
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Spalanie na podstawie wskazań komputera . 11,5 na oponach szosowych , 12,7 na terenowych General grabber.
16,1
Land Rover Discovery III
Terenowy 4.4 i V8 32V 295KM 217kW
9,4
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
11,0
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
10,3
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Realne spalanie mierzone przy tankowaniu (komputer u mnie zaniża ok. 0,6 l) z kierowcą i pasażerem oraz średnim bagażem zimą na zimowych oponach. Przy 90 km/h max 8 litrów. Przy 140 km/h ok. 11. Przy 120 -130 km/h ok 10. Przy 100 km/h ok 9. W mieście od 14 w górę zależnie od warunków drogowych. Na trasie 2600 km do Szwajcarii i z powrotem z przewagą autostrad ok 10,5 litra przy prędkości 90-140, głownie 120 -130 km/h plus jazda w górach i trochę miasta. Podsumowując, jazda w mieście totalnie nieekonomiczna, ale w podroży bardzo przyzwoicie i można przy normalnej przepisowej jeździe zejść spokojnie do 10 l pod warunkiem, że nie ma się "ciężkiej" nogi.
8,2
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
9,6
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Cudów nie ma - na pewno te auto nie będzie kosztować w utrzymaniu tyle co Golf czy Astra. Ale porównując do X5, Toyoty LC czy MLa, Q7 na pewno nie jest drożej. Oczywiście niektóre części (szczególnie oryginalne) tanie nie są, ale inne naprawdę w przyzwoitych cenach. Przykładowo wymiana kompletu hamulców tarcze, klocki przód, tył 1500 zł. Natomiast trzeba się nastawić, że jeżeli chce się jeździć nawet do nieautoryzowanego serwisu LR to stawki mniejszej niż 500-1000 za cokolwiek raczej tam nie ma. Co do spalania to jak na czołg na kołach dość dobrze. Jadąc 80 kmh na 6 biegu osiągnąłem 6,5 l - przez chwilę długo tak się nie dało jechać. Można pewnie i z 14 w mieście w korkach jadąc gaz/hamulec. Przeciętnie ok 10-11 l. Generalnie kupując auto używane lepiej kupić takie, a w którym jak najwięcej kosztów które i tak się zdarzą już się zdarzyła - wg mnie 3 największe to kompresor, EGRy, rozrząd
Land Rover Discovery III