Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus GS IV

Podsumowanie 44 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Lexus GS IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
71,84 zł
11
9,5
63,62 zł
6
11,3
75,21 zł
2
15,8
105,63 zł
1
Silniki Hybrydowe Lexus GS IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
45,46 zł
8
8,3
55,53 zł
16

Zużycie paliwa Lexus GS IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (44)

12,1
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
8,1
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 450h 345KM 254kW
Przy jeździe na emeryta bardzo oszczędne auto ale jeżeli ktoś kupuje auto z silnikiem o mocy 345 KM to wie po co !! Super auto przesiadłem się przypadkowo z niemieckiej trójki i już do niej nie wrócę .Wady kierunkowskaz intuicyjny oraz brak napędu na cztery koła ,system SNOW sprawuje się dobrze .
15,8
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 5.0 V8 477KM 351kW
Jak na tą moc to spalanie poezja tyle co 2.0 turbo, a do tego ten dźwięk V8 wolnossącego bije wszystko na głowę.
7,5
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
7,9
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
12,3
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 450h 345KM 254kW
8,1
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Auto jak na swoja moc i osiągi bardzo oszczędne, w mieście przy normalnej jeździe w trybie Normal pali około 8.5l/100km latem, na autostradzie przy stabilnej jeździe można zejść poniżej 7l/100km, w trybie SPORT + z ciężka nogą 15l.
10,2
Lexus GS IV
Sedan 350 317KM 233kW
7,2
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 300h 223KM 164kW
Jak na premium do przyjęcia o ile nie będzie dodatkowych kosztów. Ale to ocenię przy przebiegu 200 k.
9,0
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Mało raportów spalania świadczy o tym, że to nowe auto nie ma jeszcze zbyt wielu właścicieli. Ja mam to auto od 3 miesięcy, w ciągu, których pokonało 12 tys. km. Pierwsze 8-9 tys. to rzeczywiście wysokie wartości rzędu 12-13 litrów, po tym przebiegu silnik jakby się ułożył. Szczególnie w jeździe na trasie i autostradowej mnie zaskakuje oszczędnością. Autostradowa jazda bez oszczędności daje wartości ca. 9,3 - 10.0. Na wolnej trasie do 110 km/h udało mi się zejść do 6,6! I to uważam za wartość genialną. Miasto (ja jeżdżę głównie w Szczecinie) to 11 l średnio. Przy krótkich odcinkach, częstym zapalaniu i gaszeniu da się dojść do 13.5. Ja nigdy nie widziałem więcej. Podkreślam jednak to, że silnik układa się dość długo i dopiero po 10 tkm otrzymuję wartości, o których piszę. Wskazania komputera pokładowego pokrywają się z obliczeniami na stacji paliw, to cieszy. Generalnie po przesiadce z niemieckiej konkurencji z podobnym silnikiem, jestem zadowolony. Lepsza jakość za rozsądniejszą niż u Niemców cenę!
Lexus GS IV