AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Mitsubishi
Outlander
III
SUV PHEV
SUV PHEV
Raporty zużycia paliwa
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Podsumowanie 21 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2014
2015
2016
2014
2015
2016
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
6,4
37,18 zł
20
lpg
Silniki Benzynowe
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
8,9
22,85 zł
1
Sprawdź najnowsze oferty Mitsubishi Outlander
Zobacz 2 auta
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(21)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
LPG
8,9
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Zadawalający wynik jak na zimę. Jeszcze lepszy gdy jest ciepło i krótkie trasy na prądzie .
Dodane
ponad rok temu
Pb
8,3
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Pb
4,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Typowa hybryda Plug-In. Świetne auto do lokalnej nisko kosztowej jazdy. Bardzo wygodne i pakowne. Niestety części są drogie, a gumy użyte do układu chłodzenia bywają zjadane przez gryzonie - co kosztuje dużo w naprawie.
Dodane
2 lata temu
Pb
5,3
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam Kupiłem używanego PHEV'a i zaliczyłem już okładnie 4992km. Wiekszość robię w miescie czyli do pracy do domu na zakupy. Było kilka wyjazdów na trasy po około 200-400km. Odpowiedzieć tak na prawdę sie nie da ile to auto spala średnio benzyny. Z moich prowadzonych statystyk wychodzi, że na te 4992km zatankowałem 154.5 litra beznzyny i z moich wyliczeń wychodzi, że po mieście, mieszcząc się w okolicy 40km spala 0l/100km, a w trasie z umiejętnym wykorzystaniem funkcji charge i save spala około 6l/100km. Ostatnia trasa to 317km w terenie powiedzmy nawet górzystym gdzie przed wyjazdem zatankowałem pod sam korek dosłownie i na koniec jazdy również pod korek wynik był 6.8l/100km.
Dodane
3 lata temu
Pb
6,9
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Pb
6,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
1. PHEVem jeżdżę kilka miesięcy, ale ogólnie hybrydami jeżdżę od ok. 4 lat, więc mam wyrobione specyficzne nawyki - spokojna i płynna jazda z przewidywaniem i staraniem się o maksymalną rekuperację energii. Taka jazda bardzo mnie angażuje i sprawia mi dużo satysfakcji. 2. Powinienem napisać, że w codziennej eksploatacji średnie minimalne zużycie benzyny wynosi 0,0L/100 km, bo w zasadzie bateria na dzienne zapotrzebowanie mi wystarcza, dom-praca-dom lub dom-praca-zakupy-dom, czyli w granicach 40-42 km dziennie. 3. Kiedy to tylko możliwe załączam tryb ECO i wyłączam klimatyzację, w naszych warunkach dobrze sprawdzają się auta z szyberdachem. Czas ładowania akumulatora do 100% wynosi ok. 4h ze zwykłego gniazdka 230V, szybkiego ładowania nie próbowałem. 4. Pojemność baterii ok. 12 kWh, mi spokojnie starcza na 42-45 km jazdy, w trybie jazdy emeryckiej jazdy zbliżam się do 50 km, a jeden raz, choć sam nie wiem jakim cudem udało mi się ujechać na jednym ładowaniu baterii 57,5 km. Nie mam pojęcia skąd biorą się tak niskie zasięgi podawane przez innych użytkowników, może jeżdżą z załączoną klimą, albo zimą lub przy częstych opadach deszczu, które to czynniki istotnie podnoszą zużycie baterii? 5. Poniżej parametry z kilku ostatnich jazd: a) Trasa 340 km (70% autostrada z Vśr=115 km/h, 30% drogi wojewódzkie i gminne Vśr=75 km/h), po naładowaniu akumulatora do pełna, w trybie ECO i wyłączoną klimatyzacją, pod koniec urlopowej podróży - pokazało średnie spalanie 6,0L/100 km (4 osoby i 1 pies na pokładzie, bagażnik załadowany na full); b) Trasa 130 km (dwupasmówka ze skrzyżowaniami, robotami budowlanymi i przewężkami V=ok. 90 km/h), tryb ECO i załączona klima, pusty wyładowany akumulator - komputer pokazał średnie spalanie 6.3 L/100 km); c) Jazda z kompletem pasażerów po wąskich górskich serpentynach po wyładowaniu akumulatora, tryb NORMAL wyłączona klima, w granicach 8-9L/100 km (akumulatora w takich warunkach starczyło na 35 km). 6. Przeliczenie wartości zużycia benzyny "ręcznie" na kartce z grubsza potwierdza wskazania komputera pokładowego.
Dodane
4 lata temu
Pb
4,0
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Pb
8,0
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam szanownych.tym razem dluga trasa z Lodzi do Anglii. wyjazd na pustej baterii w trybie /normal/. 4 osoby+ caly bagaznik.wiekszosc trasy na tempomacie 125km/h. pomiar spalania za pomoca komputera pokladowego nie ma sensu i jest niemiarodajny..silnik raz napedza tylko kola,raz napedza generator i kola,a co jakis czas bateria napedza auto..komp pokazuje wiec jedna z kilku opcji-zalezy na co sie trafi w danym momencie..od 0,0 l/100km az do 13l/100km .. wiec zawsze tankowalem do drugiego odbicia..z calej trasy 1627km,145,5 litrow benzyny==8,95 l/100km. jazda przyjemna.jak trzeba,to auto ma kopa..pozdrawiam.
Dodane
5 lat temu
Pb
7,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam. napisze to co wszystkich interesuje najbardziej..spalanie na autostradzie. 4 osoby,obficie zaladowany. na trasie z Ostrowi mazowieckiej do Lodzi-232 km,z predkoscia 120-130km/h w trybie ,,save,, auto spalilo 9,2l/100km..uwaga-- podczas podrozy wial silny wiatr czolowy.. jak na taka ciezka chabete to calkiem niezle. najwiecej pije jak chce sie podladowac baterie jezdzac w trybie charge. jesli juz to w trakcie jazdy miejskiej,wtedy trwa to krocej, bo na autostradzie to bez sensu. wtedy bowiem silnik skupia sie glownie na napedzaniu auta. a w trybie /save/ lub /normal/ jest calkiem niezle..
Dodane
5 lat temu
Pb
6,6
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Poprzednia
1
2
3
Następna
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
4,7 (9 ocen)
Sprawdź oferty Mitsubishi Outlander
Wybierz silnik
2.0 DOHC MIVEC 121 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mitsubishi Outlander w pigułce
Mitsubishi Outlander
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mitsubishi Outlander
Dane techniczne
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Raporty zużycia paliwa
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Opinie
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Usterki
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Publikacje
Mitsubishi Outlander
Newsy
Mitsubishi Outlander
Galerie
Mitsubishi Outlander
Nasze pomiary
Mitsubishi Outlander
Filmy
Mitsubishi Outlander
Ogłoszenia
Mitsubishi Outlander
Ceny aut używanych
Mitsubishi Outlander
Dziennik kosztów
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Opinie o instalacjach LPG
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Testy zderzeniowe
Mitsubishi
Aktualnie przeglądasz
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
Dane techniczne
9 opinii
użytkowników
195 ogłoszeń
używanych
2 zgłoszone
usterki
16 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mitsubishi Outlander
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy