AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Opel
Astra
J
GTC
2.0 CDTI ECOTEC 165 KM 121 kW
2.0 CDTI ECOTEC 165 KM 121 kW
Raporty zużycia paliwa
Opel Astra J GTC
on
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,4
Deklaracja producenta
5,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3
Sprawdź najnowsze oferty Opel Astra
Zobacz 30 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(7)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,7
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Średnie długodystansowe z dojazdów do pracy codziennie 30km, 40% teren zabudowany czyli zgodnie z przepisami 60% niezabudowany gaz w podloge. Auto twarde i z tym silnikiem dynamiczne. Na autostradzie przy ponad 200km/h jest dość głośno, ale stabilnie a spalanie w okolicach 9 litrów. Minimalne zużycie pewnie cos koło 5 litra może udałoby się zrobić, ale tak się nie da jeździć i jest to napewno ze szkodą dla silnika. Staram się zazwyczaj nie schodzić niżej niż 2k rpm i przez ostatnie 80kkm żadnych problemów tylko wymiana oleju co 10kkm, sinlnik uszczelniony przy około 200kkm wtedy też wymieniona uszczelka smoka po raz pierwszy, stara była wręcz plastikowa, aktualnie 245kkm suchy jak pieprz, olej praktycznie nie zabrudza się od wymiany do wymiany jak w dawnych benzynach bez turbo (ewenement, jedyny diesel który ma tak perfekcyjnie zrobioną komorę spalania i świetnie zaprojektowaną turbinę, że praktycznie wgl nie brudzi oleju). Jeśli chodzi o DPF rozpoczyna dopalanie zazwyczaj po około 15km tyle czasu potrzebuje na osiągnięcie warunków wypalania i kończy po około 20km a w moim aucie zamontowany jest quick heat więc dodatkowo dogrzewa elektrycznie, więc jeśli jeździsz krotsze odcinki niż 25km nie kupuj auta z tym silnikiem! Z ciekawostek dwumasa oryginalna prawdopodobnie jej żywot przedłuża dopasowanie i podtrzymanie programowe obrotów podczas zmian biegów (skrzynia manualna) przez co nie ma szarpnięć przy zmianach biegów. Silnik fiata pancerne A20DTH z pancernym układem wtryskowym Bosh żadne tam opiłkowania jak w nowszych autach, auto nawet dwukrotnie miało zatankowaną benzynę nie przeze mnie i jechało dopóki nie zgasło i nic kompletnie nic się nie stało wystarczyło wypompować zalać diesla i odpalić a benzyna do kosiarki, skrzynia fiata pancerne F40, opel nie potrafi zrobić dobrego silnika ani skrzyni, ale tu wzieli od fiata więc układ napędowy jest pancerny, nie tak jak w astrze H gdzie włożyli pancerny 1.9 jtd z fiata ale już swoją śmieszną skrzynię gm M32 to padały jak muchy. Auto ma naprawdę dobre zawieszenie, przód z insigni opc, tył drążek skrętny watta, auto jest mega stabilne (fakt sztywne), elementy zawieszenia grube jak w suvie, koła wielkie jak mniejszych suvach, auto waży prawie 1500kg, czyli więcej niż nowa kia sportage ;) hamulce fabryczne doskonałe przód 321mm jest naprawdę ok. Z Minusów słabe wykończenie wnętrza jak to opel oraz cieniutka blacha karoserii i delikatny lakier, drogie świece żarowe z czujnikiem ciśnienia komory spalania 500zł sztuka. Bardzo słabe reflektory przednie na zwykłej soczewce bez xenonu w nocy i deszczu nic nie widać, natomiast na xenonie za to rewelacja w nocy jak w dzień polecam.
Dodane
ponad rok temu
On
6,7
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Średnie długodystansowe z dojazdów do pracy codziennie 30km, 40% teren zabudowany czyli zgodnie z przepisami 60% niezabudowany gaz w podloge. Auto twarde i z tym silnikiem dynamiczne. Na autostradzie przy ponad 200km/h jest dość głośno, ale stabilnie a spalanie w okolicach 9 litrów. Minimalne zużycie pewnie cos koło 5 litra może udałoby się zrobić, ale tak się nie da jeździć i jest to napewno ze szkodą dla silnika. Staram się zazwyczaj nie schodzić niżej niż 2k rpm i przez ostatnie 80kkm żadnych problemów tylko wymiana oleju co 10kkm, sinlnik uszczelniony przy około 200kkm wtedy też wymieniona uszczelka smoka po raz pierwszy, stara była wręcz plastikowa, aktualnie 245kkm suchy jak pieprz, olej praktycznie nie zabrudza się od wymiany do wymiany jak w dawnych benzynach bez turbo (ewenement, jedyny diesel który ma tak perfekcyjnie zrobioną komorę spalania i świetnie zaprojektowaną turbinę, że praktycznie wgl nie brudzi oleju). Jeśli chodzi o DPF rozpoczyna dopalanie zazwyczaj po około 15km tyle czasu potrzebuje na osiągnięcie warunków wypalania i kończy po około 20km a w moim aucie zamontowany jest quick heat więc dodatkowo dogrzewa elektrycznie, więc jeśli jeździsz krotsze odcinki niż 25km nie kupuj auta z tym silnikiem! Z ciekawostek dwumasa oryginalna prawdopodobnie jej żywot przedłuża dopasowanie i podtrzymanie programowe obrotów podczas zmian biegów (skrzynia manualna) przez co nie ma szarpnięć przy zmianach biegów. Silnik fiata pancerne A20DTH z pancernym układem wtryskowym Bosh żadne tam opiłkowania jak w nowszych autach, auto nawet dwukrotnie miało zatankowaną benzynę nie przeze mnie i jechało dopóki nie zgasło i nic kompletnie nic się nie stało wystarczyło wypompować zalać diesla i odpalić a benzyna do kosiarki, skrzynia fiata pancerne F40, opel nie potrafi zrobić dobrego silnika ani skrzyni, ale tu wzieli od fiata więc układ napędowy jest pancerny, nie tak jak w astrze H gdzie włożyli pancerny 1.9 jtd z fiata ale już swoją śmieszną skrzynię gm M32 to padały jak muchy. Auto ma naprawdę dobre zawieszenie, przód z insigni opc, tył drążek skrętny watta, auto jest mega stabilne (fakt sztywne), elementy zawieszenia grube jak w suvie, koła wielkie jak mniejszych suvach, auto waży prawie 1500kg, czyli więcej niż nowa kia sportage ;) hamulce fabryczne doskonałe przód 321mm jest naprawdę ok. Z Minusów słabe wykończenie wnętrza jak to opel oraz cieniutka blacha karoserii i delikatny lakier, drogie świece żarowe z czujnikiem ciśnienia komory spalania 500zł sztuka. Bardzo słabe reflektory przednie na zwykłej soczewce bez xenonu w nocy i deszczu nic nie widać, natomiast na xenonie za to rewelacja w nocy jak w dzień polecam.
Dodane
ponad rok temu
On
6,7
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Średnie długodystansowe z dojazdów do pracy codziennie 30km, 40% teren zabudowany czyli zgodnie z przepisami 60% niezabudowany gaz w podloge. Auto twarde i z tym silnikiem dynamiczne. Na autostradzie przy ponad 200km/h jest dość głośno, ale stabilnie a spalanie w okolicach 9 litrów. Minimalne zużycie pewnie cos koło 5 litra może udałoby się zrobić, ale tak się nie da jeździć i jest to napewno ze szkodą dla silnika. Staram się zazwyczaj nie schodzić niżej niż 2k rpm i przez ostatnie 80kkm żadnych problemów tylko wymiana oleju co 10kkm, sinlnik uszczelniony przy około 200kkm wtedy też wymieniona uszczelka smoka po raz pierwszy, stara była wręcz plastikowa, aktualnie 245kkm suchy jak pieprz, olej praktycznie nie zabrudza się od wymiany do wymiany jak w dawnych benzynach bez turbo (ewenement, jedyny diesel który ma tak perfekcyjnie zrobioną komorę spalania i świetnie zaprojektowaną turbinę, że praktycznie wgl nie brudzi oleju). Jeśli chodzi o DPF rozpoczyna dopalanie zazwyczaj po około 15km tyle czasu potrzebuje na osiągnięcie warunków wypalania i kończy po około 20km a w moim aucie zamontowany jest quick heat więc dodatkowo dogrzewa elektrycznie, więc jeśli jeździsz krotsze odcinki niż 25km nie kupuj auta z tym silnikiem! Z ciekawostek dwumasa oryginalna prawdopodobnie jej żywot przedłuża dopasowanie i podtrzymanie programowe obrotów podczas zmian biegów (skrzynia manualna) przez co nie ma szarpnięć przy zmianach biegów. Silnik fiata pancerne A20DTH z pancernym układem wtryskowym Bosh żadne tam opiłkowania jak w nowszych autach, auto nawet dwukrotnie miało zatankowaną benzynę nie przeze mnie i jechało dopóki nie zgasło i nic kompletnie nic się nie stało wystarczyło wypompować zalać diesla i odpalić a benzyna do kosiarki, skrzynia fiata pancerne F40, opel nie potrafi zrobić dobrego silnika ani skrzyni, ale tu wzieli od fiata więc układ napędowy jest pancerny, nie tak jak w astrze H gdzie włożyli pancerny 1.9 jtd z fiata ale już swoją śmieszną skrzynię gm M32 to padały jak muchy. Auto ma naprawdę dobre zawieszenie, przód z insigni opc, tył drążek skrętny watta, auto jest mega stabilne (fakt sztywne), elementy zawieszenia grube jak w suvie, koła wielkie jak mniejszych suvach, auto waży prawie 1500kg, czyli więcej niż nowa kia sportage ;) hamulce fabryczne doskonałe przód 321mm jest naprawdę ok. Z Minusów słabe wykończenie wnętrza jak to opel oraz cieniutka blacha karoserii i delikatny lakier, drogie świece żarowe z czujnikiem ciśnienia komory spalania 500zł sztuka. Bardzo słabe reflektory przednie na zwykłej soczewce bez xenonu w nocy i deszczu nic nie widać, natomiast na xenonie za to rewelacja w nocy jak w dzień polecam.
Dodane
ponad rok temu
On
5,4
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Samochod po modyfikacjach takich jak wydech, wiekszy intercooler, dolot, oraz stage 1. Dosc ekonomiczne jak na agresywna jazde. Komputer przeklamuje spalanie iz pokazuje 3.5l/100km w trasie przy tempomacie I jezdzie 120km/h, gdzie po wyliczeniu ilosci zuzytego paliwa oraz pokonanego dystansu wynik to 4.4l/100km
Dodane
3 lata temu
On
6,1
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
On
6,2
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Usterki
Opel Astra J
Liczba wpisów:
44
Opel Astra J – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
awaria silnika skontaktuj sie z serwisem
Hamulec tył - nie odpuszcza
Użytkowałem zagazowanej Astry przez 305 tysięcy kilometrów na taxi głównie po mieście, ale też kilkadziesiąt tras. Oto przebieg eksploatacji:
Zobacz więcej
usterek
On
6,8
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Nie mam lekkiej nogi, pozatym samochód ma raczej sportowy charakter i nie służy tylko do oszczednej jazdy. Najwiekszy wynik jaki uzyskałem było 8.3 na trasie przy której autostrada gnałem ok 100km z predkością 200km/h wiec nie była to oszczedna jazda. Przy oszczednej jeździe z predkościami 80-120 myśle ze spokojnie da sie zejść do 5l w trasie. Ogólnie bardzo pozytywnie oceniam wybór silnika gdyż koszty paliwa są niższe niż w porównywalnym silniku benzynowym. Polecam!
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
4,8 (2 oceny)
Sprawdź oferty Opel Astra
Wybierz inny silnik
1.4 100 KM
1.4 Turbo ECOTEC 120 KM
1.4 Turbo ECOTEC 140 KM
1.6 CDTI Ecotec 110 KM
1.6 CDTI Ecotec 136 KM
1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170 KM
1.6 Turbo ECOTEC 180 KM
1.6 Turbo ECOTEC 200 KM
1.7 CDTI ECOTEC 110 KM
1.7 CDTI ECOTEC 130 KM
2.0 BiTurbo CDTI 195 KM
2.0 CDTI ECOTEC 165 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Astra w pigułce
Opel Astra
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Astra
Dane techniczne
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
Raporty zużycia paliwa
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
Opinie
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
Usterki
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
Publikacje
Opel Astra
Newsy
Opel Astra
Galerie
Opel Astra
Nasze pomiary
Opel Astra
Filmy
Opel Astra
Ogłoszenia
Opel Astra
Ceny aut używanych
Opel Astra
Dziennik kosztów
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
Opinie o instalacjach LPG
Opel Astra J GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW 2011-2018
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Astra J GTC
Dane techniczne
13 opinii
użytkowników
1159 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
35 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Astra
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy