AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Opel
Astra
J
J
Raporty zużycia paliwa
Opel Astra J
Podsumowanie 752 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Opel Astra J
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
7,3
42,32 zł
31
1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
7,7
44,42 zł
109
1.4 87KM 64kW
7,3
42,20 zł
11
1.4 100KM 74kW
7,3
41,75 zł
2
1.4 Twinport ECOTEC 100KM 74kW
6,8
39,37 zł
45
1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
8,0
46,07 zł
128
1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM 125kW
8,5
48,67 zł
4
1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
9,2
53,03 zł
51
2.0 Turbo ECOTEC 280KM 206kW
11,3
64,79 zł
2
1.6 Turbo ECOTEC 200KM 147kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
Opel Astra J
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
9,8
25,10 zł
4
1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
9,0
23,22 zł
6
1.4 100KM 74kW
8,8
22,66 zł
1
1.4 Twinport ECOTEC 100KM 74kW
8,9
22,79 zł
2
1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
9,1
23,30 zł
6
1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
12,2
31,50 zł
3
Pokaż więcej silników
pb
Silniki z LPG
Opel Astra J
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
8,7
50,23 zł
52
lpg
Silniki z LPG
Opel Astra J
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
8,7
22,42 zł
59
on
Silniki Diesla
Opel Astra J
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.3 CDTI ecoFLEX 95KM 70kW
5,4
32,57 zł
7
1.3 CDTI ECOTEC 95KM 70kW
4,9
29,33 zł
2
1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
5,7
34,53 zł
11
1.6 CDTI 136KM 100kW
5,9
35,58 zł
6
1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
6,3
38,27 zł
116
1.7 CDTI ECOTEC 125KM 92kW
6,4
38,75 zł
25
1.7 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
5,3
31,95 zł
17
2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
6,4
38,70 zł
18
2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
6,4
38,63 zł
33
2.0 BiTurbo CDTI 195KM 143kW
7,4
44,75 zł
1
1.6 CDTI Ecotec 110KM 81kW
-
-
0
1.6 CDTI Ecotec 136KM 100kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
Sprawdź najnowsze oferty Opel Astra
Zobacz 33 auta
od ręki
Zużycie paliwa Opel Astra J
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Opel Astra J
OPC (2012 - 2018)
2 raporty
Pokaż wersje silnika
Opel Astra J
Sports Tourer Facelifting (2012 - 2015)
88 raportów
Pokaż wersje silnika
Opel Astra J
Hatchback 5d Facelifting (2012 - 2015)
75 raportów
Pokaż wersje silnika
Opel Astra J
Sedan (2012 - 2019)
143 raporty
Pokaż wersje silnika
Opel Astra J
GTC (2011 - 2018)
39 raportów
Pokaż wersje silnika
Opel Astra J
Sports Tourer (2010 - 2012)
156 raportów
Pokaż wersje silnika
Opel Astra J
Hatchback 5d (2009 - 2012)
249 raportów
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(752)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
8,7
Opel Astra J
Sports Tourer 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Pb
8,3
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Pb
8,0
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
On
6,7
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Średnie długodystansowe z dojazdów do pracy codziennie 30km, 40% teren zabudowany czyli zgodnie z przepisami 60% niezabudowany gaz w podloge. Auto twarde i z tym silnikiem dynamiczne. Na autostradzie przy ponad 200km/h jest dość głośno, ale stabilnie a spalanie w okolicach 9 litrów. Minimalne zużycie pewnie cos koło 5 litra może udałoby się zrobić, ale tak się nie da jeździć i jest to napewno ze szkodą dla silnika. Staram się zazwyczaj nie schodzić niżej niż 2k rpm i przez ostatnie 80kkm żadnych problemów tylko wymiana oleju co 10kkm, sinlnik uszczelniony przy około 200kkm wtedy też wymieniona uszczelka smoka po raz pierwszy, stara była wręcz plastikowa, aktualnie 245kkm suchy jak pieprz, olej praktycznie nie zabrudza się od wymiany do wymiany jak w dawnych benzynach bez turbo (ewenement, jedyny diesel który ma tak perfekcyjnie zrobioną komorę spalania i świetnie zaprojektowaną turbinę, że praktycznie wgl nie brudzi oleju). Jeśli chodzi o DPF rozpoczyna dopalanie zazwyczaj po około 15km tyle czasu potrzebuje na osiągnięcie warunków wypalania i kończy po około 20km a w moim aucie zamontowany jest quick heat więc dodatkowo dogrzewa elektrycznie, więc jeśli jeździsz krotsze odcinki niż 25km nie kupuj auta z tym silnikiem! Z ciekawostek dwumasa oryginalna prawdopodobnie jej żywot przedłuża dopasowanie i podtrzymanie programowe obrotów podczas zmian biegów (skrzynia manualna) przez co nie ma szarpnięć przy zmianach biegów. Silnik fiata pancerne A20DTH z pancernym układem wtryskowym Bosh żadne tam opiłkowania jak w nowszych autach, auto nawet dwukrotnie miało zatankowaną benzynę nie przeze mnie i jechało dopóki nie zgasło i nic kompletnie nic się nie stało wystarczyło wypompować zalać diesla i odpalić a benzyna do kosiarki, skrzynia fiata pancerne F40, opel nie potrafi zrobić dobrego silnika ani skrzyni, ale tu wzieli od fiata więc układ napędowy jest pancerny, nie tak jak w astrze H gdzie włożyli pancerny 1.9 jtd z fiata ale już swoją śmieszną skrzynię gm M32 to padały jak muchy. Auto ma naprawdę dobre zawieszenie, przód z insigni opc, tył drążek skrętny watta, auto jest mega stabilne (fakt sztywne), elementy zawieszenia grube jak w suvie, koła wielkie jak mniejszych suvach, auto waży prawie 1500kg, czyli więcej niż nowa kia sportage ;) hamulce fabryczne doskonałe przód 321mm jest naprawdę ok. Z Minusów słabe wykończenie wnętrza jak to opel oraz cieniutka blacha karoserii i delikatny lakier, drogie świece żarowe z czujnikiem ciśnienia komory spalania 500zł sztuka. Bardzo słabe reflektory przednie na zwykłej soczewce bez xenonu w nocy i deszczu nic nie widać, natomiast na xenonie za to rewelacja w nocy jak w dzień polecam.
Dodane
ponad rok temu
On
6,7
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Średnie długodystansowe z dojazdów do pracy codziennie 30km, 40% teren zabudowany czyli zgodnie z przepisami 60% niezabudowany gaz w podloge. Auto twarde i z tym silnikiem dynamiczne. Na autostradzie przy ponad 200km/h jest dość głośno, ale stabilnie a spalanie w okolicach 9 litrów. Minimalne zużycie pewnie cos koło 5 litra może udałoby się zrobić, ale tak się nie da jeździć i jest to napewno ze szkodą dla silnika. Staram się zazwyczaj nie schodzić niżej niż 2k rpm i przez ostatnie 80kkm żadnych problemów tylko wymiana oleju co 10kkm, sinlnik uszczelniony przy około 200kkm wtedy też wymieniona uszczelka smoka po raz pierwszy, stara była wręcz plastikowa, aktualnie 245kkm suchy jak pieprz, olej praktycznie nie zabrudza się od wymiany do wymiany jak w dawnych benzynach bez turbo (ewenement, jedyny diesel który ma tak perfekcyjnie zrobioną komorę spalania i świetnie zaprojektowaną turbinę, że praktycznie wgl nie brudzi oleju). Jeśli chodzi o DPF rozpoczyna dopalanie zazwyczaj po około 15km tyle czasu potrzebuje na osiągnięcie warunków wypalania i kończy po około 20km a w moim aucie zamontowany jest quick heat więc dodatkowo dogrzewa elektrycznie, więc jeśli jeździsz krotsze odcinki niż 25km nie kupuj auta z tym silnikiem! Z ciekawostek dwumasa oryginalna prawdopodobnie jej żywot przedłuża dopasowanie i podtrzymanie programowe obrotów podczas zmian biegów (skrzynia manualna) przez co nie ma szarpnięć przy zmianach biegów. Silnik fiata pancerne A20DTH z pancernym układem wtryskowym Bosh żadne tam opiłkowania jak w nowszych autach, auto nawet dwukrotnie miało zatankowaną benzynę nie przeze mnie i jechało dopóki nie zgasło i nic kompletnie nic się nie stało wystarczyło wypompować zalać diesla i odpalić a benzyna do kosiarki, skrzynia fiata pancerne F40, opel nie potrafi zrobić dobrego silnika ani skrzyni, ale tu wzieli od fiata więc układ napędowy jest pancerny, nie tak jak w astrze H gdzie włożyli pancerny 1.9 jtd z fiata ale już swoją śmieszną skrzynię gm M32 to padały jak muchy. Auto ma naprawdę dobre zawieszenie, przód z insigni opc, tył drążek skrętny watta, auto jest mega stabilne (fakt sztywne), elementy zawieszenia grube jak w suvie, koła wielkie jak mniejszych suvach, auto waży prawie 1500kg, czyli więcej niż nowa kia sportage ;) hamulce fabryczne doskonałe przód 321mm jest naprawdę ok. Z Minusów słabe wykończenie wnętrza jak to opel oraz cieniutka blacha karoserii i delikatny lakier, drogie świece żarowe z czujnikiem ciśnienia komory spalania 500zł sztuka. Bardzo słabe reflektory przednie na zwykłej soczewce bez xenonu w nocy i deszczu nic nie widać, natomiast na xenonie za to rewelacja w nocy jak w dzień polecam.
Dodane
ponad rok temu
On
6,7
Opel Astra J
GTC 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
Średnie długodystansowe z dojazdów do pracy codziennie 30km, 40% teren zabudowany czyli zgodnie z przepisami 60% niezabudowany gaz w podloge. Auto twarde i z tym silnikiem dynamiczne. Na autostradzie przy ponad 200km/h jest dość głośno, ale stabilnie a spalanie w okolicach 9 litrów. Minimalne zużycie pewnie cos koło 5 litra może udałoby się zrobić, ale tak się nie da jeździć i jest to napewno ze szkodą dla silnika. Staram się zazwyczaj nie schodzić niżej niż 2k rpm i przez ostatnie 80kkm żadnych problemów tylko wymiana oleju co 10kkm, sinlnik uszczelniony przy około 200kkm wtedy też wymieniona uszczelka smoka po raz pierwszy, stara była wręcz plastikowa, aktualnie 245kkm suchy jak pieprz, olej praktycznie nie zabrudza się od wymiany do wymiany jak w dawnych benzynach bez turbo (ewenement, jedyny diesel który ma tak perfekcyjnie zrobioną komorę spalania i świetnie zaprojektowaną turbinę, że praktycznie wgl nie brudzi oleju). Jeśli chodzi o DPF rozpoczyna dopalanie zazwyczaj po około 15km tyle czasu potrzebuje na osiągnięcie warunków wypalania i kończy po około 20km a w moim aucie zamontowany jest quick heat więc dodatkowo dogrzewa elektrycznie, więc jeśli jeździsz krotsze odcinki niż 25km nie kupuj auta z tym silnikiem! Z ciekawostek dwumasa oryginalna prawdopodobnie jej żywot przedłuża dopasowanie i podtrzymanie programowe obrotów podczas zmian biegów (skrzynia manualna) przez co nie ma szarpnięć przy zmianach biegów. Silnik fiata pancerne A20DTH z pancernym układem wtryskowym Bosh żadne tam opiłkowania jak w nowszych autach, auto nawet dwukrotnie miało zatankowaną benzynę nie przeze mnie i jechało dopóki nie zgasło i nic kompletnie nic się nie stało wystarczyło wypompować zalać diesla i odpalić a benzyna do kosiarki, skrzynia fiata pancerne F40, opel nie potrafi zrobić dobrego silnika ani skrzyni, ale tu wzieli od fiata więc układ napędowy jest pancerny, nie tak jak w astrze H gdzie włożyli pancerny 1.9 jtd z fiata ale już swoją śmieszną skrzynię gm M32 to padały jak muchy. Auto ma naprawdę dobre zawieszenie, przód z insigni opc, tył drążek skrętny watta, auto jest mega stabilne (fakt sztywne), elementy zawieszenia grube jak w suvie, koła wielkie jak mniejszych suvach, auto waży prawie 1500kg, czyli więcej niż nowa kia sportage ;) hamulce fabryczne doskonałe przód 321mm jest naprawdę ok. Z Minusów słabe wykończenie wnętrza jak to opel oraz cieniutka blacha karoserii i delikatny lakier, drogie świece żarowe z czujnikiem ciśnienia komory spalania 500zł sztuka. Bardzo słabe reflektory przednie na zwykłej soczewce bez xenonu w nocy i deszczu nic nie widać, natomiast na xenonie za to rewelacja w nocy jak w dzień polecam.
Dodane
ponad rok temu
Dziennik kosztów dla
Opel Astra J
Średni koszt
przejechania 100 km
32,67 zł
on
6,5
l/100km
pb
8,8
l/100km
lpg
9,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
Pb
8,9
Opel Astra J
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
W Trasie spala poniżej 8l/100km jazda do 100km/h, Normalnie spala 8-9l/100km, stawiam, że w mieście 10l/100km. Przy niższych biegach lubi paliwko, oszczędna jazda tak 70-100km/h
Dodane
ponad rok temu
Pb
8,0
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Pb
8,0
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Pb
9,5
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
76
Następna
Opel Astra J
4,1 (486 ocen)
Sprawdź oferty Opel Astra
Wybierz nadwozie
GTC
Hatchback 5d
Hatchback 5d Facelifting
OPC
Sedan
Sports Tourer
Sports Tourer Facelifting
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Astra w pigułce
Opel Astra
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Astra
Dane techniczne
Opel Astra J
Raporty zużycia paliwa
Opel Astra J
Opinie
Opel Astra J
Usterki
Opel Astra J
Publikacje
Opel Astra
Newsy
Opel Astra
Galerie
Opel Astra
Nasze pomiary
Opel Astra
Filmy
Opel Astra
Ogłoszenia
Opel Astra
Ceny aut używanych
Opel Astra
Dziennik kosztów
Opel Astra J
Opinie o instalacjach LPG
Opel Astra J
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Astra J
Dane techniczne
486 opinii
użytkowników
1179 ogłoszeń
używanych
44 zgłoszone
usterki
35 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Astra
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy