Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I

Podsumowanie 127 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
42,08 zł
69
7,3
48,24 zł
10
7,1
47,37 zł
18
6,8
45,31 zł
7
6,2
40,92 zł
3
7,1
47,11 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
14,27 zł
1
Silniki Diesla Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
35,40 zł
4
4,6
30,89 zł
8
5,2
34,40 zł
2
4,7
31,39 zł
3

Zużycie paliwa Renault Captur I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (127)

7,4
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Poza paliwem, płynem do spryskiwaczy i drogimi kosmetykami do pielęgnacji- zero wydatków. Ale to nic niezwykłego, w końcu nowe auto.
6,7
Liczba komentarzy: 1
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Poza miastem, a szczególnie na autostradach [CZECHY, AUSTRIA] zużycie na dłuższych odcinkach od 4,3 l/100. Przejazd 800 km bez tankowania nie stanowi problemu i jeszcze 10 litrów w zbiorniku pozostaje. Tutaj się sprawdza tempomat.
7,1
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
6,7
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Samochód nie do miasta. Może na długich równych odcinkach (wtedy schodzę do ok. 6.3l), ale jeżdże głównie na krótkich odcinkach po ostrych górkach i trudno zejść poniżej 8l. Na początku jeszcze starałem się być eko, ale mam krótkie kursy zwykle w pośpiechu więc wciąż oscyluję wokół 9l. Niestety. Przy 90km/h po płaskim 4,5l jest jak najbardziej do zrobienia. Tylko kto tak jeździ? ;)
7,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Silnik w warunkach miejskich (warszawskich, ale rzadko w korkach) sprawdza się jako tako. Nie jest formułą w ruszaniu spod świateł, ale jego dynamika na tle innych aut Polaków wystarcza, żeby nie być na końcu, da radę być nawet pierwszym. Jest nieznacznie bardziej żwawy w trybie bez Eco i wtedy spalanie (w trybie miejskim) wzrasta o niecały litr, czyli tyle, ile można dopłacić. Ładnie sobie radzi z prędkościami do 50km/h, potem moc znacznie spada i wyprzedzanie przy 90km/h aucie jest frustrujące, na trasie potrzeba duuużo zapasu z naprzeciwka, by zdążyć bezpiecznie zjechać na swój pas. Spalanie na trasie - do 80km/h poniżej 5.0, im szybciej tym więcej bierze - powyżej 100km/h nagle wskazania komputera zaskakują ponad 7 litrami! Podane przeze mnie 7.4-Warszawa z reguły po przelotowych trasach z prędkościami 70-80km/h z trybem Eco, bez niego 8.1-8.2, 8.5 notowałem w okresie zimowym. Auto/Stop działa jak chce, nie ma reguły, zakładam że komputer wie lepiej kiedy może wyłączyć silnik (przez względy turbiny). Dynamika zdecydowanie wystarczająca dla kobiety lub jako auto drugie w rodzinie. Dla żądnych mocy - niestety, na pewno nietrafny wybór. Autko nadgania za to swoim wyposażeniem standardowym, cenami dodatkowego i nieporównywalną w tej klasie estetyką wnętrza.
6,8
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
przebieg 2000km styl jazdy spokojny,
4,6
Liczba komentarzy: 1
Renault Captur I
Crossover 1.5 dCi 90KM 66kW
Autko bardzo oszczędne . Przy codziennej jeździe w cyklu mieszanym spalanie na poziomie 4 l uważam za dobry wynik. Na autostradzie do 140 km/ h spalanie ok 5,3 , powyżej wzrasta nawet do 9,0. Ale generalnie mam dosyć ciężka nogę i wlasnie ten samochod mi to uświadomił , wcześniej nie miałam tak precyzyjnego licznika w samochodzie :)Czyli jadąc np 160 moge spalić 12,0 litra jak i 8,0 w zależności od stylu prowadzenia. Genialne ekonomiczne auto polecam.
8,4
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
6,5
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Przejechane 2000 km w różnym terenie, głównie teren podgórski, jazda bardzo oszczędna - "lekka noga". Chyba nie jest źle jak na gabaryty samochodu i tak mały silnik - 0.9 TCe. W mieście nie będzie oszczędny.
8,3
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
Renault Captur I