Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio II

Podsumowanie 1110 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
41,50 zł
26
6,7
44,44 zł
8
6,3
41,86 zł
137
6,2
41,27 zł
3
6,3
41,63 zł
239
6,9
46,01 zł
91
7,3
48,53 zł
99
7,0
46,60 zł
3
7,3
48,77 zł
15
7,5
49,71 zł
27
9,4
62,60 zł
23
10,7
71,06 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
23,50 zł
2
7,3
20,31 zł
14
6,7
18,84 zł
3
7,0
19,62 zł
17
8,4
23,55 zł
6
7,8
21,83 zł
16
9,0
25,18 zł
1
7,6
21,38 zł
5
11,4
31,76 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Clio II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
31,72 zł
122
4,2
27,76 zł
6
4,7
31,11 zł
100
5,0
33,21 zł
14
4,5
30,03 zł
99
4,7
31,58 zł
28
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Renault Clio II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1110)

5,7
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
4,9
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
9,7
Renault Clio II
Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW
6,8
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 80KM 59kW
4,1
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Wybór tego samochodu z silnikiem o mocy 68 KM to najlepsza decyzja życia. Buda i osprzęt z Clio II, a co za tym idzie proste w naprawie (większość można zrobić samemu jeżeli ma się odrobinę chęci), a silnik z Clio III, co za tym idzie wyeliminowane bolączki z początków produkcji tego sinika. Przykładowo - tylne zawieszenie - komplet amortyzatorów Magneti Mareli + sprężyny i odboje KYB to 300 zł, a wymiana całości to 30 min auta na podnośniku! Posiadam auto już 7 lat (nie od nowości), obecnie ma ponad 192 tys. przebiegu i sprawuje się świetnie. To co najważniejsze to spalanie - 280 km wyjazd rano i powrót wieczorem, lato, temperatura ponad 30 stopni - spalanie 2,32 (nie wierzyłem, ale przed wyjazdem zalałem do pełna i po powrocie dotankowałem, zawsze tankuję do 3 odbicia). Maksymalne spalanie w zimie na krótkich odcinkach 3-4 km - ok 6l. Przeciętnie pali ok 4-4,5 l. Na autostradzie powyżej 120km to 5-5,5l. Spalanie z wypadu w góry, gdzie zrobiłem 1150km to 4,07 l. Zrobić na 1 baku 1100-1200 km to nic nadzwyczajnego. Zwrotne, zawrócisz i zaparkujesz wszędzie. Widoczność super, nie ma martwych pól. Korozji brak, auto w ocynku. Elektryka w porządku, zdarzają się zaśniedziałe styki w tylnej lampie - powoduje to np. że wycieraczka tylna włącza się po naciśnięciu hamulca, ale wystarczy to przeczyścić i jest spokój na lata, stereotyp że elektryka w francuzach wariuje się nie sprawdza - działa jak w każdym kilkunastoletnim aucie. Warto lać dobry olej do silnika - im lepszy tym mniejsze spalanie, łatwiej odpala zimą (odpalałem go przy -32stopniach za pierwszym razem!) i ciszej chodzi, po rozgrzaniu silnik pracuje z kulturą benzynowego. Najlepszą rekomendacją może być fakt że Mercedes odkupił licencję na ten silnik od Renault i ze zmienioną turbiną montuje go w swojej klasie A i B, przy czym silniki o mocy 68KM mają zwykłe sprzęgło, a te powyżej 80 KM już dwumasę. Kupiłbym jeszcze raz w 100%.
7,7
Renault Clio II
Hatchback 1.1 58KM 43kW
7,7
Renault Clio II
Hatchback 1.1 58KM 43kW
7,5
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
6,2
Renault Clio II
Hatchback 1.1 58KM 43kW
6,9
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
Renault Clio II