Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota C-HR I Crossover

Podsumowanie 107 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota C-HR I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
46,01 zł
36
Silniki Hybrydowe Toyota C-HR I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
35,31 zł
71

Lista raportów zużycia paliwa (107)

8,7
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
7,0
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
7,3
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
7,3
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
7,2
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
6,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,5
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Trasa 2560 km Holandia-Polska-Holandia. Prędkości między 120 a 150 km/h Spalanie liczone przy tankowaniu Średnie spalanie wyszło 5,5 l Komputer pokazywał 5,8 l Wynik rewelacja
8,2
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Oszczędzanie to nie jest specjalność tego samochodu. Coraz bardziej jestem rozczarowany tym ciasnym wozidłem. Drugi raz bym nie kupił.
4,6
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)
Toyota C-HR I Crossover