Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf VII

Podsumowanie 296 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Golf VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
30,27 zł
3
6,0
34,30 zł
7
6,0
34,22 zł
7
4,7
26,68 zł
2
5,7
32,10 zł
9
6,0
34,32 zł
11
6,8
38,32 zł
20
6,6
37,31 zł
15
6,7
37,91 zł
19
7,6
43,14 zł
4
7,2
40,73 zł
8
6,1
34,85 zł
20
6,9
39,12 zł
12
9,0
50,93 zł
7
9,8
55,49 zł
8
8,9
50,24 zł
6
9,5
53,71 zł
13
9,4
53,17 zł
6
9,3
52,79 zł
2
10,5
59,32 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Volkswagen Golf VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Volkswagen Golf VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Volkswagen Golf VII Plug-in GTE - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Plug-in GTE (2019)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 3d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTI 3d Facelifting (2017 - 2019)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTI 5d Facelifting (2017 - 2020)

8 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII e-Golf Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

e-Golf Facelifting (2017 - 2020)

3 raporty Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Hatchback 3d Facelifting (2017 - 2019)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Hatchback 5d Facelifting (2017 - 2020)

51 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Variant Facelifting (2017 - 2020)

58 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 3d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTD 3d Facelifting (2017 - 2019)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 5d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTD 5d Facelifting (2017 - 2019)

2 raporty Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD Variant Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTD Variant Facelifting (2017 - 2019)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTE Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTE Facelifting (2017 - 2018)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

R 3d Facelifting (2017 - 2019)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

R 5d Facelifting (2017 - 2020)

6 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R Variant Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

R Variant Facelifting (2017 - 2020)

2 raporty Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Variant Alltrack Facelifting (2017 - 2020)

9 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTE - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTE (2016)

1 raport Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII e-Golf - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

e-Golf (2016 - 2019)

1 raport Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD Variant - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTD Variant (2015 - 2016)

Brak raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R Variant - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

R Variant (2015 - 2016)

1 raport Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Variant Alltrack (2015 - 2016)

9 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 3d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

R 3d (2014 - 2016)

1 raport Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 5d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

R 5d (2014 - 2016)

7 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 5d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTI 5d (2013 - 2016)

18 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 3d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTD 3d (2013 - 2016)

5 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 3d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTI 3d (2013 - 2016)

1 raport Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Variant (2013 - 2017)

129 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 5d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

GTD 5d (2013 - 2016)

5 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Hatchback 5d (2012 - 2016)

125 raportów Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 3d - Zużycie paliwa
Volkswagen Golf VII

Hatchback 3d (2012 - 2016)

5 raportów Pokaż wersje silnika

Lista raportów zużycia paliwa (296)

5,7
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Spalanie jest bardzo przyjemne, a silnik bardzo dynamiczny i wystarczający jeśli chodzi o kombi. Średnie długodystansowe spalanie w cyklu mieszanym to 5,9-6,0 l/100km, a po mieście 7 litrów to praktycznie maksimum. Na autostradzie najlepiej utrzymywać prędkość ok. 130-140 km/h -wtedy średnie spalanie jest najniższe - ok. 5,5 l, a przy jednostajnej jeździe w granicach 90 km/h spada poniżej 5 litrów na 100 km.
Dodane 10 lat temu
8,0
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
narazie przeglądów nie było spalanie ok
Dodane 10 lat temu
5,4
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 85KM 63kW
przy spokojnej jeździe dwóch osób auto spala średnio 4.2 do 5 l natomiast przy stanie 4 do 5 osób w samochodzie auto potrafi spalić nawet 7 litrów auto godne polecenia szczególnie dla kobiet
Dodane 10 lat temu
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Rewelacyjne. Przy jeździe eko 60-100km/h 6.1. Trasa od granicy A1, DK1, A1 do Gdańska (620km) średnia 6.6 zimą (A1 od Strykowa tempomat 150km/h, DK1 zgodnie bo radary).
Dodane 10 lat temu
6,2
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 140KM 103kW
Średnio 7l/100km w cyklu mieszanym bez oglądania się na komputer. Na trasie bez problemu 5,5-6,0, autostrada 6,5, miasto do 7,5. To auto to taka cicha woda, niby niewiele pod maską, ale zadzior jakich mało. Nie jeden wolnossący 2.0 w benzynie i 1.6-1.8 w turbodieselku już dostał po porach aż miło :) Realnie, tożsame z tym autem osiągi posiada 2.0 tdi, ale kosztuje 10-15 tysięcy więcej, w zależności od oferty. No i telepie na wolnych obrotach jak to diesel...:(
Dodane 11 lat temu
6,4
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Tak jak przy innych nowych samochodach.
Dodane 11 lat temu

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
spalanie zaskakująco dobre - szczegónie, że auto nie przejechało jeszcze 2000 km, zatem możliwe, że jeszcze spadnie. Trasa - Warszawa - Lublin, czyli trochę przez miasto (ok 60km/h), dogi krajowe (ok 100km/h) i odcinki ekspresówek (130 na tempomacie) - około 5.6, z normalnym wyprzedzaniem TIR-ów i co wolniejszych osobówek. Zmiana biegów przy około 2300 - 2500 rpm - czyli nieco później niż podpowiada komputer. Silnik jest elastyczny, zatem nie trzeba mocno kręcić aby auto sensownie przyspieszało. Generalnie bez szaleństwa ale też bez jazdy na emeryta. Najlepszy wynik jako udało mi się uzyskać to 5.3 - przejazd w trasie, wieczorem, przy dużym, ale płynnym ruchu, zatem bez częstego wyprzedzania. W mieście - Warszawa - z wyłączonym start/stop przy niewielkich korkach - około 8, ale często nieco mniej. Wieczorem, bez korków - około 6.5, czyli bardzo przyzwoicie. Do wartości podanych przez producenta nadal trochę brakuje. Wszystko zależy od stylu jazdy - ja nie mam ciężkiej stopy, to i auto odwdzięcza się niewielkim spalaniem.
Dodane 11 lat temu
7,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Maksymalne spalanie osiągam gdy jade do pracy 30km raczej 140-160 km/h. Minimalne osiągnąłem jadąc (w 4 osoby caly bagażnik załadowany na tempomacie srednio 130km/h) do chorwacji 1600km.
Dodane 11 lat temu
6,3
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Auto nowe. Na razie leje benzynę i o niczym nie muszę myśleć. Średnie spalanie ok. 6,5/100 też mnie nie rujnuje.
Dodane 11 lat temu
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Zdecydowałem się napisać swój raport, bo jest ich tu mało i są jak na mój gust trochę przesadzone, przez co czytający, być może zainteresowani kupnem tego samochodu mogą się zniechęcić, a nie ma powodu. Każdy wie, że zależy to od stylu jazdy i trzeba go podać, bo inaczej jeździ się na "przedstawiciela handlowego", który zawsze jest pierwszy, na ile tylko można; inaczej jeździ się majnstrimowo z dodatkiem co pewien czas elementów "przeganiających pająki w rury wydechowej", a inaczej jeździ "dziadek na nieszpory". Ja jestem pośrodku. Spalanie opieram na zbliżonym do prawdy przeliczeniu, wg. tankowania pod korek, co zwykle zwiększa wskazania komputera do 5%, zależnie od ilości krótkich dystansów. Moje 5,7 to spalanie mieszane w aucie z przebiegiem 5 tys. km (dojazdy do pracy 20km w jedną stronę, raczej wolna trasa z elementami miasta, do sklepu czy marketu i rzadko na działkę 25km - czyli gdzie potrzeba). 6,3 spalał na początku, prze podobnym zastosowaniu. Oba wskazania z jazdą nastawioną na eko - drajwing i bez zbytniego obciążenia, zróżnicowanie. 6l./100km (przy przebiegu auta 2 tys.km) spalił na trasie do Chorwacji (przez Czechy i Austrię) przy prędkościach 140km/h głównie na tempomacie, 85-90% autostrady bez korków, ale auto z pełnym obciążeniem, 5 osobami i bagażnikiem "ubitym na twardo", (czyli bez próżni, nie walizeczki a ostre upychanie do poziomu rolety, nie wiem ile wagowo, ale całe 605 litrów); jazda w czołówce majnstrimu, ale bez butowania "ile mu fabryka dała" czyli ponad 200. Auto z rozsądnym silnikiem, trzecim z czterech benzyn, a dzięki temu też z wielowahaczem z tyłu za 3 tys. zł więcej niż 1,2 105KM (który też sobie nieźle radzi, nie jest zły) i jest w wersji HighLine. W moim wypadku nie było już sensu kupowania wersji 140KM, bo nie wykorzystuję tej którą mam, dopłacania kolejnych 3 tysięcy i możliwości dopłaty kolejnych 3 tysięcy za system odłączania 2 cylindrów. Polecam, jako prawdziwa alternatywa dla silników wysokoprężnych, które mają DPF-y i niezbyt nadają się do jazdy na krótkich trasach, przy dużej dopłacie. Dodam, że czasem wracając z pracy wieczorem spalanie na odcinku ww. 20km mam na komputerze 4,7 i nie jest to żadnym osiągnięciem, bo to wolna droga, poza tym dochodzą jazdy krótkie i stąd wzrasta średnia, którą podałem. Jadąc nad nasze morze w miarę przepisowo, bez brawury i drogami drugiej kategorii spokojnie można się znaleźć bliżej piątki niż szóstki. Polecam.
Dodane 11 lat temu
Volkswagen Golf VII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów