Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B6 Sedan

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,1
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.0

Lista raportów zużycia paliwa (16)

6,2
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
5,5
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Mimo ze skrzynia biegow DSG mnie nie satysfakcjonuje i nie zmienia biegow jak bym tego sobie zyczyl co w rezultacie ma znaczny wplyw na zuzycie paliwa musze przyznac ze wcale nie jest jeszcze tak zle. Pokonuje z reguly duze dystanse zarowno autostradami jak i krajówkami czy krecac sie troche po miescie. Sa to wartosci przyblizone z komputera z ostatniego okresu uzytkowania gdzie wcale nie oszczedzalem zbytnio paliwa z reguly byla to dosc dynamiczna (jezeli mozna tak ja nazwac z ta skrzynia) jazda i szybka z przewaga trasy po krajówkach. Minimalne spalanie przy oszczednej jezdzie zeszlo ponizej 5 litrow na autostradzie (500km) z duza iloscia wzniesien (skandynawskie warunki) predkosc 110-130 (1osoba + duzo bagazy) nie pamietam dokladnej wartosci ale wydaje mi sie ze spalanie zeszlo nawet w okolice 4,6 litra wedlug wskazan komputera. Innym razem na 1000 km odcinku (Holandia-Polska) spalanie ok 5.4 (120-130). Na pełnym zbiorniku (70) do momentu zapalenia sie rezerwy z reguly udaje sie zrobic srednio 1200 km (autostrada 140-160 + dynamika na krajowkach) = ok 5,8L/100
5,9
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Spalanie bardzo dobre patrząc na wielkość i dynamikę auta
6,7
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
nigdy wiecej automatu od volksvagena ;)
5,9
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Ceny paliwowe bardzo przyzwoite, auto przy jeździe po DK przy około 90-100 kmh pali 4,5 litra. Przy autostradowych prędkościach rzędu 130-140 kmh konsumpcja na poziomie 6,5-7 litrów. Kosztowne są wymiany oleju w skrzyni DSG, dwumasy.
5,3
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
6,2
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
2.0 TDI CR (oznaczenie CBAB czyli ten z końca produkcji już ponoć niezawodny) jest bardzo ekonomiczny. Średnio w cyklu mieszanym wychodzi mu 6.5 litra, ma autostradzie ze stała prędkością 140 km/h mierzone na odcinku 1400 kilometrów z dystrybutora wyszło 5.8 litra, więc super. Jest to chyba najbardziej ekonomiczy dwulitrowiec diesla na rynku, Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM palił w tych samych warunkach o pół litra więcej, Avensis 2.2 D4D o litr więcej. W mieście w korkach w zimie długo się nagrzewa, jak ktoś jeździ na krótkich dystansach to pewnie mu weźmie i 8, ale nie po to przeciez kupuje się diesla (tym bardziej że teraz wszystkie mają DPF). Ogólnie auto jak na swoje gigantyczne rozmiary, komfort i kulturę pracy motoru CR oferuje świetny kompromi dynamiki do spalania. Można mu smiało podnieść moc do 160-170 koni i będzie paliło tyle samo. Ogólnie na szóstkę.
5,7
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Nie wiem co to znaczy minimalne średnie spalanie.Od 23.01.2011 do 12.12.2011r przejechałem 14307km.Spaliłem 860,21L ON Verva.Na sto km spalił 6,1L.Koszt paliwa 4478,88zł.Przegląd wymiana oleju i filtra przeciwpyłkowego 647 zł.Ubezpieczenie 2128zł.Wszystkie koszta 7254,76zł.Wychodzi na miesiąc 604,56zł.Trzy lata minie 23.03.2012r.Do dzisiaj przejechałem 37300km.Nic się nie popsuło nie wymieniłem nawet żarówki.Jak na razie to ok.
7,3
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
5,4
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Volkswagen Passat B6 Sedan