Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo III

Podsumowanie 37 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Polo III 1.4 TDI 75KM 55kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
30,04 zł
37
-
-
0

Lista raportów zużycia paliwa (37)

4,7
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Super. naprawdę spalanie minimalne:) jeden oszczędniejszych samochodów:) w zimę po mieście 5,5:) gdzie auto najpierw sie rozgrzewa i więcej pracuje na postoju niż jedzie:) w trasie z kompletem osób i klimatyzacją 4,2L/100km myśle że nie jest źle:D
Dodane 11 lat temu
4,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
4,1
Dodane 12 lat temu
4,9
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
4,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
4,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
4,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Polo III
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,3
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Mam cieżką nogę.
Dodane 13 lat temu
4,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
5,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Ogólnie nie jest źle, niezłe wyniki, auto ma całkiem niezłego kopa jak na 1,4 da się pocisnąć przy niskim spalaniu :) Staram się nie przekraczać 2 tys obrotów, pomiary są na oko bo nie posiadam komputera pokładowego.
Dodane 13 lat temu
5,1
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Witam, ponownie opisze raporcik ktory poprzednio dodalem 2 lata temu, wtedy jeżdziłem spokojniej, teraz troszkę bardziej cisnę po mieście ale róznica w czasie bywa nawet dwokrotnie mniejsza, w zwiazku z czym spalanko uroslo. Poprzednio pisalem ze zeszlem nawet ponizej 4l, teraz juz chyba tak delikatnie nie jeżdżę ;>. 4.5 trasa prędkość 100-110/115 km/h, średnie spalanie mierzone rok temu tak jak poprzednio trasa 200km i 100 miasto(łódź), to za pierwszym razem 5l jadąc średnio te 200km w 4 osoby i dość załadowanym. a drugim razem bardzo podobnie z tym ze przy pierwszym miałem w oponach cisnienie 2.2 przod i 2.0 lub 2.1 tyl., natomiast teraz dobiłem troszkę bardziej, 2.3 przod i 2.2 tyl. norma przy zaladowanym to 2.4 przod i 2.7 tyl ale ja nie zawsze jezdzae w 4/5 osob wiec nie pozwolilem sobie na takie maximum. i spalanko odrazu zmalało do 4.8 średnio. Sposób pomiaru od zapalania kontrolki o rezerwie, zalanie do pełna, pod sam korek(sposobem taty do pełna to do pełna czyli tak że już wiecej nie wejdzie z bujnieciami samochodem na boki ;>) i przeliczenie przez il km. Samochod do dzis uwazam za malo awaryjny. Od tamtego czasu doszła mi tylko wymiana rozrządu koszt to około 900zł + klocki+ tarcze+ akumulator(poprzednio był włożony za słaby, jak do mocnej benzyny a nie diesla). Obecnie po juz chyba 5 lata zastanawiam się nad zmiana, ale szkoda mi zamienic na wiecej palący bo szarpnie po kieszeni, bardzo prawdopodobne, że zostanie w rodzinie bo ciezko kupic cos tak ekonomicznego w utrzymaniu, a dodam jeszcze ze ubezp ponizej 300 zł, wiec tez atutu. Na minus te zamki przymarzające. Pozdrawiam i polecam.
Dodane 13 lat temu
Volkswagen Polo III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów