Szukaj

Informacje o Subaru Legacy I Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW 1992-1994

Lata produkcji: 1992 – 1994
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. W krajach azjatyckich model sprzedawano również jako Isuzu Aska CX. W 1992 roku Legacy I został poddany face-liftingowi. Dwa lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1992 do 1994 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Subaru Legacy I Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW 1992-1994
10,7
l/100 km
12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
Jeżdżę moją "babcią" od 9ciu lat. Rzeczywiście auto potrafi spalić tyle ile się wleje, ale odwdzięcza się za to tym, że zawsze jest gotowe do przyspieszania i nie brakuje mu tchu. Przejechałem tym samochodem osobiście 365tys. i jak policzę różnicę w spalaniu między VW TDI, a moim autkiem to wychodzi, że mógłbym sobie za te pieniądze kupić nowy samochód, ale tych fajnych chwil nikt nie odbierze. Można w trasie spalić, przy bardzo delikatnej jeździe (bez ostrego przyspieszania) poniżej 8L/100km, ale prawdziwa średnia z normalnego użytkowania to 8,5-8,8 L/100km, a na torze...hmm. Można spalić pół baku na 1h jazdy + klocki + opony, ale i tak warto. Mam zamiar dojeździć moją "babcią" do 500tys.km (zostało mi jeszcze ok.40tys), a później jej nie sprzedam tylko dam zasłużoną emeryturę i dokupię nowszą, mocniejszą. Co tam rozsądek!!!!
9,3
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
Jak na 200KM nie ma na co narzekać. Jak już się wybierze, czy chce się jechać ekonomicznie, czy poczuć adrenalinę, to spalanie w żadnym z tych przypadków nie zaskakuje. No oczywiście nie można porównać spalania do TDI VW. Gazu nigdy nie założyłem, chociaż o tym mocno myślałem, ale jednak nie, to nie o to chodzi.
11,3
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
pali ile sie wleje, świetne auto by spalić wszystko c osie ma w baku od stacji do stacji, aż sie prosi. Ale porównujac ine 4x4 z turbina to wynik nii jest zły. Nie porównywaćz CC, bo nie ma wtedy porownania Średnio 10 pali mojej zonie :-))) a mi ....heheh
Subaru Legacy I Sedan