Szukaj

Oceny Subaru Legacy I Sedan

Podsumowanie 38 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru Legacy I Sedan - Oceń swoje auto
4,41
średnia ocena z 38 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Subaru Legacy I Sedan

4,7
[email protected]
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Subaru Legacy I
jestem chory na subaru...... za pare lat mysle ze bede mial Legacy Outback 2,5 (chcialbym :-) nie chce turbiny -bo koszty napraw itp,sa zbyt duze.moi kumple maja (pewnie sie niektorzy oburza-ale pisze obiektywnie) problemy z turbawkami.Ogolnie duzo to kosztuje-ale wygar maja niesamowity -2 tygodnie temu -koles mnie lyknal tez karetka tak ,jak ja lykam audi 80 albo jakies bmw 316 z miejsca .roznicca jest spora -ale w spalaniu najwieksza!...
4,1
[email protected] Konrad Kraków
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Subaru Legacy I
Od kiedy go kupiłem, jestem zagorzałym fanem tej marki i tego modelu. Niby staruszek ale bardzo sprawny i niezawodny no i ten design - dach z przetłoczniem, szyby bez słupków. Z pewnością jest to auto dla pasjonatów ale myślę, że jeszcze długo ta klasyczna elegancja będzie się podobać. Jedyny problem to koszt obsługi i części zamiennych - (w autoryzowanych serwisach) dramat. Jednak dla chcącego... wszystko można znaleźć np. w internecie....
4,7
~Kazimierz Piotrowski, Włocławek
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Subaru Legacy I
Gdy go kupowałem nie byłem do niego przekonany, znajomi odradzali bo mówili ze nie wyrobie na kosztach eksploatacji. Ale ja zawsze wierzyłem w japońską niezawodność i zdecydowałem sie na zakup. Teraz jak widze miny sąsiadów jak wsiadam w zimie do auta, odpalam bez niczego i ruszam bez problemów to aż mi ich szkoda, 4x4 robi swoje, zima nie zima auto drze do przodu. Jak patrze na biedne niemieckie auta, oraz francuzkie awaryjne szroty to aż mi...
4,4
~grip
Sedan 2.0 4WD 116KM 85kW
Subaru Legacy I
Śmiało mogę ocenić ten samochód na 5. Niedoceniana marka w Polsce. Bardzo komfortowy, trwały, dynamiczny samochód z rewelacyjnymi silnikami i zawieszeniem, nie wspominając o genialnym wręcz napędzie 4WD. Części nie są wprawdze w cenie FSO, aczkolwiek 24 razy rzadziej do Subaru się je kupuje.. Jak ktoś chcaiłby tanio podróżować, niech zainwestuje w PORZĄDNĄ instalację gazową - boxer nie lubi z natury chałupniczej roboty.
4,5
~rafał- subaru legacy 1.8 16V
Sedan 1.8 4WD 103KM 76kW
Subaru Legacy I
Silnik świetny i mocny! wnętrze świetnie spasowane-nic nie piszczy a materiały dobrej jakości, zawieszenie-nic nie stuka nie puka, bardzo dobrze. A wygląd zewnętrzny może się podobać lub nie-rzecz gustu.
4,7
[email protected]
Sedan 1.8 4WD 103KM 76kW
Subaru Legacy I
No cóż autko w rodzince od 8 lat, sam przejechałem nim prawie 200 000 km, po drogach mocno dziurawych. Poza tym auto idioto odporne jak coś mu nie pasuje zatrzymuje sie i oczekuje na zreflektowanie sie kierowcy co głupiego zrobił. Powiem też że jak zapomniałem dolac oleju 1l co 5 000 km i przejechałem bez wymiany filtra i oleju 30 000 km. Mechnik sie zdziwił ze to auto jezdzilo na 2 l oleju. Bokser to bokser.
4,2
~Piot
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
Subaru Legacy I
za tą cene nie ma lepszego auta z taim zacieciem sportowym, a jednocześnie tak praktycznego, bezawaryjnego i radzacego sobie wtedy kiedy drogowcy w lutym nie spodziewal isie, ze jeszce może sypnąć śnieg
3,9
[email protected] Junior pozdrawiam
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
Subaru Legacy I
ogolem auto niepozorne ktore niejednemu nabzdyczonemu panu w aucie z xenowymi swiatlami za duza banke zrobilo duza przykrosc wyprzedzajac go spokojnie ...... nie wspomne juz co sie dzieje jak spadnie deszcz lub snieg wtedy to ludzie robia oczy co to za samochod wogole jest :D
4,2
~Vindos, [email protected]
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Subaru Legacy I
Super fura dla młodej rodziny. Samochód którym można się pobawić na sliskiej nawierzchni i w zakrętach lub pojechać za miasto z rodziną(kobietą) w takie miejsce gdzie zwykłe miejskie bolidy nigdy nie dojadą.
4,8
~maruda
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Subaru Legacy I
To mój drugi Legacy - GX 4WD (poprzedni 1,8 DL FWD). Cóż można powiedzieć? Nie było jeszcze takiej trasy i pogody bym bał się wyjechać. I wszystko zawsza działa. Każdy duperel. Ceny napraw są nieistotne, bo samo z siebie się nic nie psuje. Wymagające okresowych wymian elementy też nie są kosmicznie drogie. Następny też będzie Legacy.