Szukaj

Informacje o Subaru Legacy I Sedan

Lata produkcji: 1989 – 1994
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. W krajach azjatyckich model sprzedawano również jako Isuzu Aska CX. W 1992 roku Legacy I został poddany face-liftingowi. Dwa lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Subaru Legacy I Sedan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4605 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1410 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1465 mm
Rozstaw kół - tył 1465 mm
Prześwit 155 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1965 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 630 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 416 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~de_1vill@poczta.onet.pl
Subaru Legacy I
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
jestem chory na subaru...... za pare lat mysle ze bede mial Legacy Outback 2,5 (chcialbym :-) nie chce turbiny -bo koszty napraw itp,sa zbyt duze.moi kumple maja (pewnie sie niektorzy oburza-ale pisze obiektywnie) problemy z turbawkami.Ogolnie duzo to kosztuje-ale wygar maja niesamowity -2 tygodnie temu -koles mnie lyknal tez karetka tak ,jak ja lykam audi 80 albo jakies bmw 316 z miejsca .roznicca jest spora -ale w spalaniu najwieksza! Ogolnie to te 200KM by sie zdalo miec pod machą-czlowioek szybko sie przyzwyczaja.ale na trasie lecac te 180/190 jest super.-a o mocy wtedy sie nie mysli.
4,1
~konrad_bro@op.pl Konrad Kraków
Subaru Legacy I
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Od kiedy go kupiłem, jestem zagorzałym fanem tej marki i tego modelu. Niby staruszek ale bardzo sprawny i niezawodny no i ten design - dach z przetłoczniem, szyby bez słupków. Z pewnością jest to auto dla pasjonatów ale myślę, że jeszcze długo ta klasyczna elegancja będzie się podobać. Jedyny problem to koszt obsługi i części zamiennych - (w autoryzowanych serwisach) dramat. Jednak dla chcącego... wszystko można znaleźć np. w internecie. Zresztą co z tego, że jakiś element jest droższy od tego samego do innej marki skoro psuje sie(jeśli wogóle) znacznie rzadziej.
4,7
~Kazimierz Piotrowski, Włocławek
Subaru Legacy I
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Gdy go kupowałem nie byłem do niego przekonany, znajomi odradzali bo mówili ze nie wyrobie na kosztach eksploatacji. Ale ja zawsze wierzyłem w japońską niezawodność i zdecydowałem sie na zakup. Teraz jak widze miny sąsiadów jak wsiadam w zimie do auta, odpalam bez niczego i ruszam bez problemów to aż mi ich szkoda, 4x4 robi swoje, zima nie zima auto drze do przodu. Jak patrze na biedne niemieckie auta, oraz francuzkie awaryjne szroty to aż mi żal ich właścicieli. Ludzie polecam ten model, jeżeli traficie na zadbane auto z przebiegiem do 200tys.km to bierzcie w ciemno, silniki są robione tak aby do remointu głównego przejeżdżały do 500tys.km!!!! Swoim pojeżdze jeszcze ze dwa lata, szkoda mi go sprzedawać ale mam ochote na Legancy z 1994r!!!!
Średnie spalanie dla Subaru Legacy I Sedan
10,1 – 12,4
l/100 km
11,7 – 12,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
Jeżdżę moją "babcią" od 9ciu lat. Rzeczywiście auto potrafi spalić tyle ile się wleje, ale odwdzięcza się za to tym, że zawsze jest gotowe do przyspieszania i nie brakuje mu tchu. Przejechałem tym samochodem osobiście 365tys. i jak policzę różnicę w spalaniu między VW TDI, a moim autkiem to wychodzi, że mógłbym sobie za te pieniądze kupić nowy samochód, ale tych fajnych chwil nikt nie odbierze. Można w trasie spalić, przy bardzo delikatnej jeździe (bez ostrego przyspieszania) poniżej 8L/100km, ale prawdziwa średnia z normalnego użytkowania to 8,5-8,8 L/100km, a na torze...hmm. Można spalić pół baku na 1h jazdy + klocki + opony, ale i tak warto. Mam zamiar dojeździć moją "babcią" do 500tys.km (zostało mi jeszcze ok.40tys), a później jej nie sprzedam tylko dam zasłużoną emeryturę i dokupię nowszą, mocniejszą. Co tam rozsądek!!!!
9,3
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
Jak na 200KM nie ma na co narzekać. Jak już się wybierze, czy chce się jechać ekonomicznie, czy poczuć adrenalinę, to spalanie w żadnym z tych przypadków nie zaskakuje. No oczywiście nie można porównać spalania do TDI VW. Gazu nigdy nie założyłem, chociaż o tym mocno myślałem, ale jednak nie, to nie o to chodzi.
11,8
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 4WD 116KM 85kW
Jak to w Subaru - nie nastawiajmy się na czary. Mam gaz więc nie narzekam; ceny przeglądów (ASO) bardzo wysokie, aczkowleik nie ma potrzeby jeżdżenia na przeglądy. Ceny części różne - drogie elementy napędu i zawieszenia, często brak zamienników.
Subaru Legacy I Sedan