Szukaj

Informacje o Subaru XV I Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2012, kompaktowy crossover (segment I) był pierwszym tego typu modelem w gamie Subaru. W katalogu japońskiego producenta Subaru XV stał się następcą modelu Outback Sport, jak również Imprezy XV, będącej do tego czasu jedynie uterenowioną odmianą Imprezy. Debiut Subaru XV w roku 2011 poprzedziło zaprezentowanie prototypu noszącego nazwę XV Concept. Samochód w dalszym ciągu powiązany jest blisko z Subaru Imprezą IV generacji (m.in. ta sama platforma podłogowa, zbliżony design), jednakże odwrotnie niż w przypadku Imprezy XV, obecnie to Impreza oparta jest na XV, a nie przeciwnie.
czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz

Subaru XV I Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4450 mm
Szerokość 1728 mm
Wysokość 1570 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1615 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1525 mm
Rozstaw kół - tył 1525 mm
Prześwit 220 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1100 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1010 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 900 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 950 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1065 mm
Wysokość bagażnika 765 mm
Szerokość bagażnika 1340 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 815 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1880 mm
Kąt natarcia 19,6 stopnie
Kąt rampowy 22,1 stopnie
Kąt zejścia 29,3 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,6
~Jakub
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Główny problem to usterki mniejsze i większe oraz koszty ich napraw. Zaczęły się pojawiać zaraz po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Niestety auto nie daje o sobie zapomnieć i drąży domowy budżet. Zaraz po okresie gwarancyjnym padły diody światłą stopu w lewej tylnej lampie (całą do wymiany ok 1500zł), po roku zaczęła padać w ten sam sposób lampa prawa. W 6-ym roku użytkowania zaczęły się problemy ze wspomaganiem (zaczęło skręcać kierownicę w lewo). Serwis autoryzowany zaleca wymianę całej maglownicy - koszt ok 12000zł. Znalezienie części używanej nie jest łatwe. Auto jest użytkowane na asfalcie. Nie jeździ w terenie. Przy niecałych 100.000km przebiegu i wieku 6 lat, przekroczyło mój próg bólu. Nie ufam już jego jakości.
4,5
~adamXV
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Auto nie jest doskonałe, nie ma takich. Założenie producenta, czyli zgrabny crossover do miasta i na wypady poza zrealizowane na 5 z plusem. Bardzo przyjemny w prowadzeniu i dość komfortowy jak na klasę pojazdu, nie jest to segment premium ale jest naprawdę wart wydanej kasy. Nie dla szpanu i lansu, dla mnie skrojony jak na miarę. Nie da się go nie lubić. Jeśli bardzo podobają Ci się nowe modele Lexusa to prawdopodobnie XV nie jest dla Ciebie, żadne Subaru nie jest wtedy dla Ciebie...taka dygresja na temat podejścia dwóch producentów aut do motoryzacji.
4,7
~Smok
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Jak widzę dowolny człowiek może tu wpisać wszystko, stąd zapewne to auto ma tak niedorzecznie niskie oceny u "niektórych". Uzytkuję to auto od czerwca i muszę powiedzieć że jest świetne, wręcz skrojone dla mnie jak na miarę. Doskonały napęd na 4 koła, duży prześwit i świetne prowadzenie czyni z niego idealny samochód na bieszczadzkie szutrówki, błota i podjazdy i na kręte podkarpackie asfaltówki :-) XV to rzadki samochód na polskich drogach ale jednak bardzo niedoceniany.
Średnie spalanie dla Subaru XV I Crossover Facelifting
8,1
l/100 km
5,7
l/100 km
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Przy normalnej jeździe około 9 gazu. Z przyczepą kempingiwa 1209kg na autostrafzie 100km/h 13.5. A noramalnie przy 140 około 9 gazu. Plus to niewatpliwie skrzynia ktora maksymalnie zniża obroty silnika i stad niskie spalanie. Polecam Omnigas instalacje z wtryskami membranowymi. Juz 20tys na gazie. Bez dotrysku benzyny a z lubryfikacją. Zimaluk@gmail.com
8,8
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Skrzynia CVT, LPG LandiRenzo z lubryfikacją. Spalanie trochę większe niż na benzynie.-około 15 %. Co ciekawe lepsze przyspieszenie- 9,4s do 100 na benzynie 9,8 przy wyłączonym EPS. Jestem bardzo zadowolony. Butla 45 l gazu pozwala na przejechanie spokojnie 500 km. Więc samochód bardzo ekonomiczny jak na swoja wagę i stały napęd 4x4.
7,1
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Skrzynia Cvt jest bardzo dobrze zestrojona. Na trasie przy spokojnej jeździe 50-90 km/h komputer pokazuje średnio 5.2 . Maksymalnie po mieście 10 na dojazdach 3km. A średnie z całego baku 7.8. Przy 100 skrzynia potrafi utrzymać obroty około 1600 i podaje spalanie chwilowe ok 5 na prostej drodze. Jak na 4x4 i 1450kilo jest bardzo oszczędne. Poprzednie 4wd paliły więcej o około 1.5l. Polecam
Subaru XV I Crossover Facelifting