Szukaj

Informacje o Subaru XV II Crossover 2.0i 150KM 110kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Subaru XV zaprezentowane w Genewie zbudowane zostało na zupełnie nowej platformie koncernu. Konstrukcja płyty podłogowej została wzmocniona i usztywniona w niektórych miejscach sztywność konstrukcji wzrosła o 100%. Inżynierowie z Fuji Heavy Industries dopracowali dodatkowo zawieszenie oraz poprawili pracę układu kierowniczego.

 

W centralnej części kabiny pojawił się dotykowy ekran o przekątnej 8 cali. System rozrywki oferuje obsługę multimediów oraz umożliwia podłączenie telefonu. Plastiki zastosowane do wykończenia wnętrza charakteryzują się wyższą jakością. Zwiekszeniu uległa także ilość miejsca w kabinie i przestrzeni bagażowej.

czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Symmetrical AWD
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,4
~Kiss
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Moja największa porażka motoryzacyjna. Po dobrych doświadczeniach z Imprezą i Foresterem (8 lat użytkowania i 490 kkm) zdecydowałem się na XV (Forester za bardzo urósł). Niestety, mimo że nie mam wygórowanych wymagań dotyczących samochodu (ma jeździć i się nie psuć), XV nie spełnił tych kryteriów. Generalnie teraz uważam, że Subaru powinno zaprzestać robienia samochodów - to, co oferuje jest jakościowo poniżej poziomu Dustera (jest od 2 lat w rodzinie). Mając XV absolutnie należy unikać terenu, także polnych dróg!!! Jedyne co jest na plus, to zawieszenie i systemy bezpieczeństwa. Ale tak, czy siak trzeba się trzymać od tego truchła jak najdalej. Nie wiem po co Subaru poszło taką drogą, sympatyków nie zyska. W sumie jest mi znany jeden sympatyk XV - Imć Pertyński ;-)
4,8
~MarPin
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
NAJFAJNIEJSZY SAMOCHÓD, JAKI KIEDYKOLWIEK MIAŁEM. Eksplotowałem wersje najlepiej wyposażoną i właśnie tę polecam. Auto absolutnie wyjątkowe. Genialnie uniwersalne. W mieście zaparkujesz wszędzie, bo nie będziesz się bał wjechania na jakikolwiek krawężnik, do tego jest świetna widoczność. W mieście docenisz też zalety skrzyni biegów. Na trasie trochę za głośno, ale podczas długich wakacyjnych wojaży sprawdza się genialnie. Świetnia zwrotność i poręczność. Bagażnik skromny, ale jak coś możesz dołożyć trumnę na dachu, bo są relingi. Świetny układ jezdny, doskonały napęd na cztery koła i wysoki prześwit dają genialne możliwości np. podczas zimowych wyjazdów na narty. I jeszcze ten pomarańczowy kolor, współgrający z przeszyciami we wnętrzu. Zawsze się wyróżnisz.
4,9
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Gdybym drugi raz miał kupować to nie wahałbym się ani chwili. Jeśli szukasz czegoś z napędem 4X4 , wyższym prześwitem , dużą ilością miejsca w środku , a jednocześnie nie za dużych rozmiarów to właśnie XV . Ja swojego ściągnąłem z USA . W Polsce po wprowadzeniu norm WLTP silnik 2.0 ( jedyny właściwy dla tego modelu) wypadł ze sprzedaży. Samochód zachwyca precyzją prowadzenia , trzymaniem się drogi i właściwościami terenowymi. W dodatku wyposażenie zwiększające bezpieczeństwo ( system Eyesight , czujnik martwego pola , system informujący o zmianie pasa ruchu, o ruchu poprzecznym podczas cofania , wielka kamera cofania , 7 poduszek powietrznych) sprawia że podczas jazdy czujemy się pewnie . Warto też wspomnieć że to chyba pierwsze Subaru w którym jakość materiałów jest naprawdę niezła.
Subaru XV II Crossover