Szukaj

Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021

Informacje o Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1373 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 2000-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 AllGrip
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Karoseria - Całokształt - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~mzebrows
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochodem przejechałem dopiero 1.5tys km, ale zauważyłem dużo więcej rzeczy niż podczas krótkiej jazdy testowej. Może komuś przydadzą się te informacje. Auto oceniam porownując go do innych samochodów, zwłaszcza do mojej 17 letniej mazdy 6 I gen. w benzynie. Wybrałem scross bo mazda cx30, toyota chr I gen., kia xceed czy lexus ux były za ciasne w środku. Honda hrv z kolei nie może ciągnąć przyczepy. Z kolei auta wielkości kia sportage, toyota rav4 czy honda crv są dużo większe. Chińczyków nie chciałem i jedyne co mogłem wybrać to skoda karoq czy seat ateca ale przejechałem się 5 letnią atecą i bardzo trzeszczała, do tego VAG zaleca zbyt rzadkie zmiany oleju i spotkałem się z opiniami, że skutkuje to potem braniem oleju. Przed przyjazdem do salonu naczytałem się i naoglądałem różnych testów, przez które skreślałem to autko. Na miejscu okazało się, że część opinii była nie dokładnie sprawdzona lub przesadzona.
Dodane 5 miesięcy temu
3,9
~quercus33
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód przeciętny. Może się podobać. Niezły silnik, dużo przestrzeni w kabinie, pojemny bagażnik, dobra widoczność, to po stronie pozytywów. Minusy (od najmniej ważnych) to taki drobiazg jak tradycyjna antena na dachu, którą trzeba odkręcać na myjni, brak automatycznego składania lusterek przy zamykaniu auta (dokupiłem), ukryta dysfunkcja w postaci wyłączenia systemu start stop w przypadku ustawienia nawiewu tylko na przednią szybę (jak ktoś nie lubi zimnego powietrza na twarz lub stopy to musi zapomnieć o mikro oszczędnościach w systemie start stop), samochód jest głośny przy wyższych prędkościach. Czasami problem z wbiciem biegu. Najważniejsze zostawiłem na koniec - fatalne fotele. w oparciu na wysokości łopatek wbudowano pas twardej pianki, uwierający w plecy, pół godziny jazdy powoduje ból. Przyjemność z jazdy? Porównywalna z wypoczynkiem na łożu Madejowym. Fotel był reklamowany w serwisie, rozbierany, wymieniono stelaż, pianki - nic to nie dało. Uprzedzam wszystkich potencjalnych nabywców, dokładnie przymierzcie się do fotela, kilka minut siedzenia w salonie to zdecydowanie zbyt mało. Jestem kierowcą z ponad czterdziestoletnim stażem, blisko 10 aut własnych, kolejnych kilkanaście dosiadanych okazjonalnie i mogę powiedzieć, że jest to zdecydowanie najgorszy fotel na świecie. Zapisałem się do tapicera, może uda się coś zrobić.
Dodane ponad rok temu
4,3
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym, nierodzinnym bagażnikiem nie było sensu. Wybór z rozsądku. Jestem póki co na prawdę zadowolony.
Dodane 2 lata temu
Åšrednie spalanie dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Spokojna jazda w trybie mieszanym (dojazd do pracy 50km) - spalanie 5.0-5.2 Jazda w przeważającym trybie miejskim (odcinki 10-20km) - spalanie 5.6-5.8 Jazda trasami "S" i autostradą (odcinki powyżej 200km) - spalanie 5.4-5,6 (przy prędkościach 120-140 km/h).
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
6,2
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jeżdżę tym autem 24 miesiące. Moim zdaniem podawanie zużycia spalania w trybie mieszanym nie odzwierciedla rzeczywistych wartości. I tak przy jeździe tylko w mieście auto spala od 7 do 8 litrów W dużych korkach ponad 10 litrów. Przy bardzo oszczędnej jeździe poza miastem nie przekraczając 90 km auto spala 5,3 litra. Ale podczas jazdy autostradą przy prędkości 140 km auta spala ponad 9 litrów.
Dodane ponad rok temu
5,2
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Po 15 miesiącach eksploatacji mam przejechane 24k km i średnie zużycie paliwa na tym całym dystansie wyniosło 5,5 l/100 km. Jazda w cyklach mieszanych, na autostradach staram się przekraczać 130 km/h. Jest wyraźnie lepiej, niż się spodziewałem przed zakupem.
Dodane ponad rok temu
Suzuki S-Cross

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów