AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Aktualności
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Suzuki
S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Informacje
o Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Lata produkcji:
2021 – teraz
(2021, 2022, 2023, 2024)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Produkowany
od
2021
roku
Pojemność skokowa
1373
cm
3
Typ silnika
hybrydowy
Moc silnika
129
KM
(95
kW
)
przy
5500
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
235
Nm przy
2000-3000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba biegów
6
System start&stop
Dostępny
Napęd 4x4
Dostępny
Nazwa 4x4
AllGrip
Liczba biegów
6
System start&stop
Dostępny
Rodzaj skrzyni
Automatyczna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba stopni
6
System start&stop
Dostępny
Napęd 4x4
Dostępny
Liczba stopni
6
System start&stop
Dostępny
Zobacz dane techniczne
Oceny
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Liczba ocen:
12
Ogólna ocena
4,4
/5
Åšrednia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(92%)
Zalety
+ Silnik
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Bezawaryjność (drobiazgi)
Wady
- Całokształt
- Karoseria
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
4,3
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym, nierodzinnym bagażnikiem nie było sensu. Wybór z rozsądku. Jestem póki co na prawdę zadowolony.
3,3
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Japoniec z mechaniką japońską, ładny designe przestronny, dynamiczny i w sumie najtańszy w swojej klasie. Porażką okazuje się wentylacja! W deszczowe dni w środku bardzooo szybko parują szyby i miliony lat świetlnych potrzeba aby nawiew poradził sobie z parą. Serwis ASO Suzuki podaje, że auto jest po prostu zbyt szczelne i trzeba go często i intensywnie wietrzyć! Silnik dynamiczny niezbyt łakomy na duże ilości paliwa więc tutaj zdecydowanie na plus! Paranoja to bezpieczniki i instrukcja do tego samochodu! Wczoraj (20.02.23r.) podjąłem próbę wymiany bezpiecznika od gniazda zapalniczki. Dojście fatalne! Pod kolumną kierownicy, po lewej stronie na słupku, schowane za gniazdem OBD i na dodatek mikroskopijnej wielkości! Co do bezpieczników to nie normalny rozmiar tylko mini low! Tragedia to mało powiedziane! Jakim to trzeba być inżynierem po wykupionych studiach, żeby tak ważną rzecz jak bezpieczniki umieścić w tak super dostępnym miejscu. Nie życzę nikomu wymieniać choćby jednego bezpiecznika na drodze - grozi połamaniem kręgosłupa i palców! Całokształt oceny psuje niestety też niekompetencja mechaników w ASO. Wykonują swoją pracę bardzo niechlujnie i niedokładnie! Także jakość usług serwisowych zdecydowanie do poprawy!
3,4
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Uwaga! Rzetelna opinia użytkownika. S-Crossa kupiłem w styczniu 2022 r. po narodzinach dziecka. S-Cross był absolutnym królem excela. W cuglach wygrał z Renegadem, Proceedem, Karoqiem i CX-30. Na papierze było super: dobre wyposażenie (wersja premium), niskie spalanie, sporo miejsca w środku. A wszystko za o wiele niższą cenę niż u konkurencji. Na jeździe testowej też było ok (jeździłem wersją Elegance, Premium nie była dostępna jako demo). I tu kończy się bajka. Niestety auto koszmarnie traci w codziennym użytkowaniu. Jest fatalnie niedopracowane, o czym niżej. Po pierwsze, komfort. Wersja Premium ma tragiczne fotele. Po pierwszej jeździe 300 km przez cały weekend bolał mnie kręgosłup. Musiałem iść z tym do lekarza. Podobnie zresztą było po przejechaniu 2 tras po 200 km. W innych autach nie miałem takich problemów (a trochę ich miałem). Po drugie, akustyka. Auto w ogóle nie jest wyciszone. Nie da się tym jeździć dłużej powyżej 120 km/h. Dłuższa jazda z prędkością autostradową powoduje ból głowy. Dosłownie. Po trzecie, multimedia. Auto posiada masę irytujących przeszkadzaczy, całkowicie nieintuicyjnych. Na przykład notorycznie na ekranie komputera pojawia się informacja o dozwolonej prędkości, zasłaniając inne informacje. Można to wyłączyć, ale trzeba przełożyć rękę przez kierownicę, aby nacisnąć "patyk". A to zaś jest wyjątkowo niebezpieczne i nieergonomiczne. W wersji Premium jest też tragiczne radio. Jeśli w trasie lubisz słuchać audiobooków, to w S-Cross o tym zapomnij. Hałas połączony z fatalnym radiem skutecznie Ci to uniemożliwią. S-Cross ma też więcej wad, o czym w dalszej części opinii. Auto ma też swoje plusy. Obiektywnie bardzo mało pali. Posiada bardzo dobrą dynamikę, jak na takie gabaryty. Jest bardzo obszerne w środku, a przy tym kompaktowe na zewnątrz. I jeśli chcesz kupić sobie tanie wozidło do jazdy "wkoło" komina, to będzie ok. Niestety, widać że S-Cross jest samochodem niedopracowanym. Zabija przyjemność z jazdy i przyjemność z posiadania. Auto kupiłem kierując się logiką i bardzo tego żałuję. Przejechałem nim niecałe 3.000 km i sprzedałem. Straciłem na tym kilka tysięcy złotych, ale teraz czerpię przyjemność z jazdy.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Liczba raportów:
16
Åšrednie spalanie dla
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
pb
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
5,2
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Po 15 miesiącach eksploatacji mam przejechane 24k km i średnie zużycie paliwa na tym całym dystansie wyniosło 5,5 l/100 km. Jazda w cyklach mieszanych, na autostradach staram się przekraczać 130 km/h. Jest wyraźnie lepiej, niż się spodziewałem przed zakupem.
Pb
5,8
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Mild Hybryd ( ładuje sie podczas hamowania- bez gniazdka) - ekonomiczny . =Na autostradzie 5,4 dla 120 km i 5,6 dla 140km, średnia pokazuje 5,8 po 1000 km.
Pb
5,7
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód jest naprawdę oszczędny i naprawdę dynamiczny, 4x4 super działa w wysokim śniegu i błocie sprawdzałem w Radocyna, Krzywe, droga przez las i drogi zawiane
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Liczba wpisów:
123
Sprawdź wydatki dla
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
PB
41,13
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
4,4 (12 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 BOOSTERJET 129 KM
1.5 DualJet Hybrid 116 KM
1.5 DualJet Strong Hybrid 116 KM
Wybierz inny silnik
Suzuki S-Cross w pigułce
Suzuki S-Cross
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Usterki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Publikacje
Suzuki S-Cross
Newsy
Suzuki S-Cross
Galerie
Suzuki S-Cross
Nasze pomiary
Suzuki S-Cross
Filmy
Suzuki S-Cross
Ogłoszenia
Suzuki S-Cross
Ceny aut używanych
Suzuki S-Cross
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Testy zderzeniowe
Suzuki
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
17 raportów
zużycia paliwa
13 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 113 tys. zł
2 zgłoszone
usterki
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy