Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Suzuki Swift I 1.3 GTi/GXi 101KM 74kW 1986-1989

Suzuki Swift I 1.3 GTi/GXi 101KM 74kW 1986-1989
Lata produkcji: 1986 - 1989
Segment: Auta małe
Suzuki Swift pierwszej generacji pojawił się na rynku w roku 1983 pod nazwami Suzuki SA-310, SA-413 oraz Cultus. Ponieważ model ten przyjął się bardzo dobrze w Japonii, podjęto decyzję o wprowadzeniu go także na rynki europejski oraz amerykański. Samochód poddano obszernej modernizacji w roku 1986, która miała na celu dostosować go do oczekiwań klientów w Europie i USA. Od tamtej pory model ochrzczono imieniem Swift (z ang. „szybki”). W roku 1989 zakończono produkcję pierwszej generacji Suzuki Swifta.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz

Oceny Suzuki Swift I Hatchback 1.3 GTi/GXi 101 KM 74 kW

Ogólna ocena
4,08
Średnia dla segmentu 3,97
ZALETY + Całokształt + Silnik + Widoczność
WADY - Układ jezdny - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Autodiagnoza Suzuki Swift I

Liczba wpisów: 14
falowanie obrotów na gorącym silniku duże spalanie
dodał: soviku, 6 lat temu
witam przy odpaleniu na zimnym silnik jest zalewany przez benzyne, po około 5 minutach auto sie przepala przestaje przerywać i można normalnie jechać lecz zostaje duże spalanie 14 na 100kM ,podczas postoju w korku gdy auto pożądnie sie rozgrzewa zaczynają falować obroty 800-1500 600-1500 i tak amplituda spada aż zgaśnie , żeby go odpalić trzeba poczekać pare minut aż ostygnie ,i tak w kółko .przy czym silnik sie nie przegrzewa bo temperatura jest w normie.
Centralny zamek nie otwiera wszystkich drzwi.
dodał: TheNaturaT, 4 lata temu
Jeździłem wieloma samochodami ale niestety tylko jednym Swiftem (który posiadam) i nie spotkałem się z tak dziwnym systemem. Podczas otwierania drzwi z pilota (centralny zamek) otwierają się wyłącznie drzwi kierowcy. Drzwi pasażera oraz bagażnik są cały czas zamknięte. Drzwi pasażera mogę otworzyć wyłącznie przyciskiem wewnątrz samochodu (przycisk obok sterowania lusterkami w drzwiach kierowcy) lub przyciskiem przy klamce drzwi pasażera. W żadnym samochodzie nie spotkałem się z takim systemem. Stąd moje pytanie - czy jest to normalne? Jak to naprawić (przycisk z pilota otwiera...
nie możliwy rozruch gorącego silnika(odpalenie)
dodał: ~waldi, 7 lat temu
podczas powtórnego uruchamiania uprzednio rozgrzanego jazdą gorącego silnika(szczególnie w upalne dni)silnik nie daje się uruchomic(podaje iskre) a gdy ostygnie(po około 30 minutach)odpala prawidłowo

Dane techniczne Suzuki Swift I 1.3 GTi/GXi 101KM 74kW 1986-1989

Podstawowe parametry Suzuki Swift I 1.3 GTi/GXi 101KM 74kW
Produkowany od 1986 do 1989 roku
Pojemność skokowa 1298 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 101 KM (74 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 108 Nm przy 5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74 x 75,5 mm
Przeniesienie napędu Suzuki Swift I 1.3 GTi/GXi 101KM 74kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Suzuki Swift

Newsy o Suzuki Swift