Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Suzuki Swift II

Suzuki Swift II
Lata produkcji: 1989 - 1996
Segment: Auta małe
Wprowadzona na rynek w roku 1989 druga generacja Suzuki Swifta została ulepszona we współpracy ze specjalistami z General Motors. Samochód względem poprzednika powiększył swoje rozmiary, był także znacząco bardziej nowoczesny (m.in. niezależne zawieszenie i lepsze silniki). Swifta II poddano dwóm faceliftingom – na przełomie lat 1991 i 1992 oraz w roku 1996, kiedy to zadebiutowała odmiana kabriolet. Produkcję Swifta drugiej generacji zakończono w roku 2000.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz

Suzuki Swift II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Suzuki Swift II

Liczba wpisów: 14
nie możliwy rozruch gorącego silnika(odpalenie)
dodał: ~waldi, 7 lat temu
podczas powtórnego uruchamiania uprzednio rozgrzanego jazdą gorącego silnika(szczególnie w upalne dni)silnik nie daje się uruchomic(podaje iskre) a gdy ostygnie(po około 30 minutach)odpala prawidłowo
gdzie wpiąc sie z z lampką żeby sczytać błędy z kompa auta
dodał: soviku, 6 lat temu
witam problem jest tego typu , moje auto ma jakąś awarie układu elektrycznego silnika , więc chciąlem zacząć od sczytania błedów z komputera auta , znalazłem na forum gdzie sie wpiąć i gdzie wsadzić zworke, tylko że w moim aucie nie ma miejsca na zworke i nie ma tego przełącznika diagnostycznego pod kierownica, jedyne co znalazłem to w górnym prawym rogu pod maską kostkę gdzie mozna wpiąć zworke , i teraz pytanie ? gdzie i jak podpiąć żarówke żeby mógł odczytać kod błędu ???? sedan z elektryką szyb 1.6 92 konie
buczenie
dodał: ~Monek, 7 lat temu
Witam!, nie wiem dokładnie jak zakwalifikować to "coś" co mnie zastanawia. Od miesiąca mam dwunastolatka, wszystko niby sprawne, ale w trakcie jazdy czasem coś dziwnie buczy (może gwiżdże?) Dzwięk słychć dość głośno w środku, wydobywa się raczej z przodu - środek lub prawa strona, czasami mam wrażenie, że nasila się kiedy skręcam kierownicą w prawo. Co to może być?
falowanie obrotów na gorącym silniku duże spalanie
dodał: soviku, 6 lat temu
witam przy odpaleniu na zimnym silnik jest zalewany przez benzyne, po około 5 minutach auto sie przepala przestaje przerywać i można normalnie jechać lecz zostaje duże spalanie 14 na 100kM ,podczas postoju w korku gdy auto pożądnie sie rozgrzewa zaczynają falować obroty 800-1500 600-1500 i tak amplituda spada aż zgaśnie , żeby go odpalić trzeba poczekać pare minut aż ostygnie ,i tak w kółko .przy czym silnik sie nie przegrzewa bo temperatura jest w normie.
Kontrolka silnika - raz gaśnie raz się zapala.
dodał: addmir, 4 lata temu
Mam dość nietypowy problem z moim Swiftem. Otóż zapaliła mi się kontrolka silnika. Mechanik sczytał z komputera błąd katalizatora. Z tym, że np przy kontroli jakości spalin wszystko wykazało ok - no może ciut zawartość tlenu w spalinach była podwyższona (ale niewiele). I od tego czasu kontrolka to gaśnie to się zapala. Nie zauważyłem żadnych korelacji z ilością przejechanych km, czasu czy też rodzaju trasy. Po prostu czasem świeci a czasem nie. Mechanik nie za bardzo wie co może być przyczyną. Być może ktoś z Was miał podobny problem?

Autorentgen Suzuki Swift II

Liczba wpisów: 23

łatwo rysujące się plastiki

dodał: Evool, 6 lat temu
wystarczy miesiąc normalnego użytkowania żeby wyraźnie porysować zarówno środkowe słupki od pasów bezpieczeństwa, jaki plastiki na drzwiach na wysokości głośników od wsiadania i wysiadania.

Niska jakość materiałów wykończeniowych.

dodał: ACbot, 9 lat temu
witam. w moim swifcie mk4 99r 1.0 5d klamki wewnetrzne oberwały sie tylko gdy brat po zdjeciu boczkow za duzo sily wlozyl w otwieranie drzwi ktore byly zamkniete suwakiem:D ale odkupił mi je i nawet wstawił:), a plastiki twarde ale czego oczekiwac od taniego auta miejskiego

Podatne na uszkodzenia i obluzowanie zaciski akumulatora.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Nakrętki ściskające klemy są marnej jakości, a moim zdaniem - raczej powinny znajdować się tam, gdzie teraz jest łeb tej śruby. Byłoby łatwiej odkręcać je, bez niszczenia nakrętki. W ogóle - jest to dość delikatna konstrukcja, ale i akumulator też o niewielkiej pojemności.

Korozja nadszybia.

dodał: ~old rally, 9 lat temu
Nadszybie, wzdłuż granicy uszczelki przedniej szyby - to jedyne miejsce, w moim 10-letnim Suzuki Swift Sedan, gdzie 5 lat temu pokazała się korozja. Dziwne natomiast jest to, że rozwija się ona minimalnie, bardzo powolutku. Pod uszczelką szyby - jest czyściutko.

Mało wytrzymałe zawieszenie przednie.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Zawieszenie w Swifcie MK III wytrzymuje nawet 200 tys. po polskich dziurach. Odgłosy stuków natomiast dochodzą z maglownicy, co jest zupełnie normalne - ten typ tak ma. W MK IV poprawiono ten mankament.

Dane techniczne Suzuki Swift II

Moc silników 56–101 KM
Pojemność silników 1,0–1,6 l
Prędkość maksymalna 145–188 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,5–15,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Suzuki Swift II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 709
Koszt ogólny 63,39 PLN
LPG22.62 PLN
PB37.76 PLN
Wydatki serwisowe 18,97 PLN Pozostałe wydatki 22,87 PLN

Publikacje o Suzuki Swift

Newsy o Suzuki Swift