Szukaj

Informacje o Suzuki SX4 II

Lata produkcji: 2013 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Suzuki SX4 II S-Cross zadebiutował na rynku w roku 2013. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu był, zaprezentowany w roku 2012, prototyp noszący nazwę S-Cross. Produkcyjna wersja samochodu pod względem stylistycznym odwołuje się także do Suzuki Kizashi. Inaczej niż poprzednik, Suzuki SX4 II nie jest już wspólnym dziełem Suzuki i Fiata – stworzony został jako autonomiczny projekt japońskiego producenta (uprzednio modelem bliźniaczym SX4 był Fiat Sedici). Samochód nie jest dostępny na rynku amerykańskim, po tym jak Suzuki podjęło decyzję o wycofaniu się z niego.
czytaj więcej
Powagosław

Jest nowa generacja, która wygląda jak drobny facelifting, a przecież sylwetka SX4 (niezmieniona), choć przyzwoita, ma już swoje lata i wymagałaby gruntowniejszego odświeżenia.

~Powagosław
Luzacjusz

Poza większymi rozmiarami (i to akurat sensowny ruch, bo auto wygląda na bardziej proporcjonalne), w nowym SX4 nie poprawiono niczego na tyle, bym mógł zachwycić się choćby jednym detalem. Więc się nie zachwycam i polecam innym.

~Luzacjusz

Suzuki SX4 II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Suzuki SX4 II

Liczba ocen: 119
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~blumeck
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Użytkuję od nowości i na moje potrzeby był to udany zakup. Najczęściej jeździ wkoło komina, dwa razy w roku na wakacje po kilkaset km. Auto nie za duże, zwinne, przy wyprzedzaniu daje radę. Jak na swoją cenę bogato wyposażone: klimatyzacja dwustrefowa, radar, tempomat adaptacyjny, kamera itd. Serwisowanie w ASO nie jest przesadnie drogie: za wymianę oleju i filtra między interwałami (ja w wymiany co 20 tys. nie wierzę) zapłaciłem ok. 400zł za materiały i robociznę. Pierwszy przegląd ok. 1000zł. Po zakupie kupiłem litr oleju na dolewki i jeszcze nie miałem okazji rozpakować - na bagnecie po 10 tys. km nic nie ubywa. Minusem jest spore spalanie - w konkurencyjnych autach jest o ok. 1l/100km mniejsze i to bez dziwnych hybryd.
4,9
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki kupione nowe od dilera. Obecnie 37680km. Auto bardzo dynamiczne i ekonomiczne. Cykl mieszany 6.7 l. Trasa 90-100km/h 5l. Jedyny mankament jak dla mnie to niewygodne siedzenie a dokładniej oparcie. Jest tam taki uskok na wysokości łopatek, który uwiera w plecy. Dotyczy to osób ze wzrostem 180 cm+. Dla niższych osób jest ok. Minusem jest też bardzo miękki lakier akrylowy. To jednak dotyczy już chyba wszystkich marek. W mojej ocenie samochód wart swoich pieniędzy. Czy kupiłbym jeszcze raz. Tak z tym, że tym razem wybrałbym napęd 4x4.
4,6
~Karol
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Kupiłem, użytkuję, Polecam! Dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, sprytne auto na co dzień. Użytkuję już przeszło rok i coś już mogę powiedzieć. Dojazd do pracy, wyjazd za miasto, wakacje - sprawdza się w każdym zadaniu. Sprawdzone ! Auto które nie udaje, nie napina się, nie obiecuje niemożliwego - normalne auto jak kiedyś, coś dla mnie! Zanim kupisz porównaj wyposażenie i bajery. Suzuki na prawdę przedstawiło dobrą i przejrzystą ofertę wyposażeniową. Jak dla mnie TOP 3 najlepszych SUV klasy C, z czego najlepsze w klasie są 15 - 20 tyś droższe a nie oferują dużo więcej.

Raporty spalania Suzuki SX4 II

Liczba raportów: 165
Åšrednie spalanie dla Suzuki SX4 II
6,2 – 6,9
l/100 km
5,3
l/100 km
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Niezawodne, przyjazne auto dla mechanika dobry dostęp do poszczególnych elementów auta, cena części zamienne i eksploatacyjnych na poziomie opla astry nie boli portfela przesiadka z kompaktu, brakuje 6-tego biegu i asferycznych lusterek lub czujnika martwego pola, bagażnik daje radę zwłaszcza że jest podwójny. Przy prędkości autostradowej spalanie na poziomie 7,5-8, przy prędkości oszczędnej 70-100km/h spalanie na poziomie 6-6,2 litra, gabaryt zewnętrzny jak typowy kompakty w środku zaskakująco przestronny, powyżej 120 km/h robi się dość głośno. 5 gwiazdek w testach zderzeniowych w porównaniu 0 gwiazdek w Dasterze, auto do jeżdżenia praktyczne i bezproblemowe do bólu.
6,6
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Ponad 20 tys km w dwa lata - pierwszy rok w mieście średnie spalanie utrzymywało się na poziomie 6,3 do 7,0 l na 100 km, teraz (fakt ze mam więcej świateł i korków niż rok temu) to zwykle 7,6 - 8,3, ale zdarzają się dni gdy wskaźnik podaje 9l...Dystans dzienny to około 25-30 km, choć bywają i dni gdy nie przekraczam 15 km. W trasie minimalne spalanie na dystansie powyżej 50 km to 4,5l przy prędkości ~90 km/h. Zwykle spalanie przy prędkości ~100-115km/h to 4,9-5,2 l na 100 km (4 osoby + pełny bagażnik)/
6,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Od nowości przejechałem 28 tys. km. Na autostradzie przy 160km/h pokazuje około 10l. Przy dynamicznej jeździe wkoło komina (trasa-miasto: 50-50) spalanie jest racjonalne, ale daleko mu do deklaracji producenta.
Suzuki SX4 II