Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 64 900 PLN
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM (82 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 79,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,5
~Mariusz
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Suzuki Vitara III
To mały i delikatny zamochodzik. Zupełnie inny niż stare Vitary. Lubię go, bo fajnie się jeździ, ale martwi mnie i to bardzu utrata wartości. Auto jest bardzo budżetowe i to widać dosłownie wszędzie. Boję się, że nie wytrzyma długo. Dlatego będę jeździł max 3-4 lata, a potem niech się jakiś Janusz martwi. W mieście jeździ się bardzo dobrze. Pozycja za kierownicą jest wysoka, jak to w suvie, jest bardzo zwrotny. Łatwo się parkuje. W trasie to zupełnie inna bajka. Jest głośno, byle podmuch wiatru zmienia kierunek jazdy. Wspomaganie kierownicy jak w starej Corolli. Kręcimy jednym palcem i uważamy, żeby nie za mocno, bo możemy w coś przydzwonić. Całokształ wypada wg mnie przeciętnie. Gdyby nie spodziewany duży spadek wartości i w zasadzie pewne na 100% kłopoty z korozją powiedziałbym, że to fajny samochód do miasta zamiast nudnego kompakta.
3,4
~Mateusz
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Suzuki Vitara III
Miała być Dacia Duster, stanęło na gitarze. Ogólnie jestem zadowolony chociaż czasami trochę mnie wkurzają pewne rzeczy. Chodzi zwłaszcza o wysokie zużycie paliwa w mieście i kompletną nieprzydatność do dłuższych wyjazdów. Wolę pojechać 10letnią Astrą niż nową Vitarą. Jest wygodniej i taniej.
3,4
~Arek
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Suzuki Vitara III
Auto jest ładne, w mieście spisuje się nieźle i to chyba wszystkie zalety. Niestety poziom wykonania jest fatalny, na autostradzie jest bardzo głośno, lakier najgorszy jaki miałem na samochodzie. Jeździ się dość bezproblemowo, ale to auto powinno kosztować 15 tys. mniej.
Suzuki Vitara III SUV Facelifting