Szukaj

Informacje o Toyota Camry III Kombi

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Wyższa klasa średnia

Toyota Camry III Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4795 mm
Szerokość 1770 mm
Wysokość 1415 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1545 mm
Rozstaw kół - tył 1500 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 843 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 533 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,8
~opiotrek@hoga.pl
Toyota Camry III
Kombi 2.2 136KM 100kW
Polecam. Sprzedałem właście to auto po trzy letniej eksploatacji i nigdy nie miałem z tym autem żadnych problemów. Gdyby nowa buda (po 1996r) była oferowana w wersji kombi - to bym to kupił. Tak pewnie kupię sedana lub SAAB´a 9000. W przyszłości napewno kupię nową Camry - ze względu na komfort, niezawodność i sylwetkę. Polecam używane po dokładnym sprawdzeniu stanu technicznego, potwierdzam opnię większości użytkowników, że zadbana i na czas serwisowana nigdy nie stanie w drodze. Jazda na normalnej drodze z prędkością 180 km/h również jest przyjemnością. Kombi w moim przypadku się sprawdziło w 100% - jazda z małym dzieckiem, wózek, stolik do karmienia, itd - bez problemów.
4,5
~Bartek
Toyota Camry III
Kombi 2.2 136KM 100kW
Jak za te pieniądze to rewelacja, kosztowała 3500 PLN 3 lata temu. Mnóstwo miejsca, dobre wyciszenie, elastyczny silnik. Można śmiało ruszać w dalszą podróż. Jedynym mankamentem jest rdza, jednak mieszkam nad morzem, co z pewnością ma duży wpływ na ten problem. Jeżeli ktoś szuka wozu do przemieszczania się z punktu A do B i nie przeszkadaza mu stylistyka samochodów japońskich z początku lat 90, to jest to samochód, które spełnia te oczekiwania.
4,8
~Camrak
Toyota Camry III
Kombi 3.0 188KM 138kW
Doskonałe , wygodne, niezawodne, bezpieczne , o dużych możliwościach przewozowych auto. Wykonane z dobrej jakości materiałów (skóra , plusz). Do kombi najlepszy silnik to 3,0 v6, najlepiej z manualem. Dobrze znosi gaz (sekwencję). Bogate seryjne wyposażenie. Wiele akcesoriów, a nawet części pasuje z innych modeli toyoty , także młodszych. Daje się przebudowywać, pod konkretne upodobania.

Usterki Toyota Camry III

Liczba wpisów: 3
Temperatura silnika /grzeje się/
  • Toyota Camry III Sedan
  • układ chłodzenia
Witam wszystkich i proszę o pomoc... Moja Toyota Camry rocznik 93 motor 3.0 z LPG przebieg ok. 320 tys km Problem z grzejącym się silnikiem...na wolnych obrotach może chodzić kilka godzin i jest temperatura w normie, w czasie jazdy po przejechaniu ok 10 km. temperatura szybko wzrasta i utrzymuje się przed czerwonym polem. Po zatrzymaniu /np. w korku/ wraca do połowy skali. Uszczelki pod głowicami wymienione, chłodnica nowa, termostat wymieniany trzy krotnie i dalej ten sam problem. W cieplejsze dni próbowałem jazdy bez termostatu i było O.K. oczywiście dłużej się nagrzewała ale to nie był problem. Teraz idzie zima i jazda bez termostatu odpada ponieważ może się rozprogramować komputer i nie będzie ogrzewania kabiny :-( Mechanik walczy z tym od miesiąca i żadnej poprawy...Czy powodem mogą być źle podłączone przewody chłodzące w instalacji LPG ? Zapowietrzenie układu raczej odpada, ponieważ był układ odpowietrzany. Korek jest nowy, zmieniony na 1,1 bar ale to też nie pomogło. Problem ten występował już wcześniej u poprzedniego właściciela ale ktoś mądry podłączył dodatkowy elektryczny wentylator, który miał za zadanie schłodzenie chłodnicy. Nadmieniam, iż wentylator jest na wiskozie i po włączeniu klimy działa na wyższych obrotach. Proszę o sugestie bo jazda bez termostatu nie wchodzi w grę. Dziękuję za info... Pozdrawiam, zby61
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Falowanie obrotów silnika
  • Toyota Camry III Sedan 3.0 188KM 138kW 1991-1996
  • silnik
Po uruchomieniu silnika muszę trzymać nogę na pedale gazu i utrzymywać ok 1000obr/min wtedy silnik w miarę równo pracuje. Zaczyna się nagrzewać i obroty silnika zaczynają skakać z 1000obr w dół. Nawet silnik gaśnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i próbie odpalenia silnik, zapala i gaśnie. Muszę trzymać pedał gazu żeby silnik pracował. Jest to problem gdy trzeba zatrzymać się na światłach i w codziennej eksploatacji.Proszę o choć drobną radę co dalej robić. Myślę że jest to wina silnika krokowego.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
wyciek plynu chlodniczego
  • Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996
  • układ chłodzenia
na zgaszonym silniku leje sie plyn chlodniczy gdzies z tylu silnika
Oczekuje na rozwiązanie
Toyota Camry III Kombi