Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Toyota Corolla X

Lata produkcji: 2007 - 2014
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2007-2012, dziesiąta generacja modelu (oznaczona symbolem E140). Nazwa Corolla odnosiła się już tylko do odmiany sedan, gdyż kompaktowy hatchback, którego celem mieli być młodsi klienci, oferowany był pod nazwą Auris (za wyjątkiem Australii – tam funkcjonowała jedynie nazwa Corolla). Toyota Corolla X, większa od modelu poprzedniej generacji, powstała na platformie podłogowej Toyota MC platform, podobnie jak m.in. model Camry, jak również Lexus ES. Corolla X przeszła facelifting w roku 2010.
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz

Toyota Corolla X – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Toyota Corolla X

Liczba wpisów: 38
kontrolka "check engine" + vsc + trc off
dodał: ~mik, 8 lat temu
Jedynym objawem są świecące się równocześnie kontrolki: check, vsc, trc off. W czasie jazdy nie czuję absolutnie żadnej różnicy - poza tym, że prawdopodobnie nie działa kontrola trakcji.
Falowanie obrotów. Gaśnięcie silnika
dodał: 11ms11, 5 lat temu
Zaczęło sie od tego,że nie działało mi ogrzewanie kabiny. 2 dni później przy odpalaniu na zimnym silniku wchodził na 2200 obrotów co nigdy się nie zdarzało. Następnie dołączyło falowanie obrotów w zakresie 1200-2500 podczas jazdy na niedogrzanym jeszcze silniku aż w końcu silnik zaczął gasnąć w najmniej odpowiednim miejscu. Na szczęście odpalał, ale dopiero po kilku minutach. Po poradzie mechanika wymieniłem termostat i na jakieś 3 tygodnie był spokój a później od nowa to samo. Ponownie wymieniłem termostat tym razem na lepszej firmy i znowu na 3 tygodnie wszystko ok, aż wczoraj znowu auto...
Głośna praca silnika po przekroczeniu 120km/h.
dodał: ergol, 4 lata temu
po przkroczeniu 120km/godz.występuje głośne ;buczenie' sprawdziłem łożyska kół,opony,są dobre,do 120km/godz.jesat spokojnie silnik pracuje normalnie równo.
zapala się lampka (!) "zatrzymaj się i sprawdź"
dodał: 11ms11, 7 lat temu
Podczas jazdy zapala się lampka "zatrzymaj się i sprawdź". Dzieje się tak zarówno podczas przyspieszania jak i zwalniania, na prostej i na zakrętach, silnik ciepły jak i zimny...najczęściej gaśnie gdy zredukuję bieg do drugiego i dodam gazu,ale po chwili znowu się zapala...nie wiem co robić.
Zawieszony komputer pokładowy
dodał: ~Paweł, 5 lat temu
Witam mam problem z komputerem pokładowym. Zegar, wskaźnik temperatury zewnętrznej i komputer obliczający spalanie, prędkość stoi w miejscu. Po wyzerowaniu, nadal nic

Autorentgen Toyota Corolla X

Liczba wpisów: 63

Nietrwałe siłowniki klapy bagażnika w kombi.

dodał: ~WPI, 5 lat temu
Fabrycznie zamontowane Stabilusy są nietrwałe i drogie. Od początku niechętnie podnosiły klapę, a pod koniec życia trzeba było się ręka asekurować, żeby opadającą klapą w głowę nie oberwać. Na szczęście są tańsze i moim zdaniem lepsze sprężyny gazowe Lesjöfors. Komplet do corolli kosztuje 120 zł z przesyłką. Wymiana to 10 min roboty oczywiście samemu. Banał :-)

Elektroniczny moduł cewki zapłonowej.

dodał: ~Aro, 7 lat temu
po 220tys przebiegu rocznik 2000 zdefektował 1 moduł zapłonowy. Nierówno pracował silnik (czasem 1 gara brakowało) wyskakiwał Błąd Sondy Lambda tj: P0170, "Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa" oraz P0130, "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" okazała się jednak cewka winna, nie spalała się odpowiednio mieszanka i sonda wywalała głupoty.

Brzęczący kolektor dolotowy vvti.

dodał: ~Ambroży, 5 lat temu
Absolutna prawda - zaczyna znacznie brzęczeć przy podbiciu obrotów do ok 2100 rpm - wtedy to jest koncert. Inaczej nie może być jak się montuje plastikowy, zgrzewany (klejony) kolektor. Ale naprawa jest banalnie prosta i tania (dwie śruby i nowa uszczelka), dla wprawnego pół godziny:)

Skrzynia biegów

dodał: ~Bartek, 7 lat temu
Po 90 tyś mam skrzynie do wymiany, auto 4 lata. Na 4 i 5 biegu ma się wrażenie jakby się siedziało na fotelu dentystycznym.

Branie oleju.

dodał: ~KrStian, 9 lat temu
oczywiście że bierze olej! Silnik 1,4 16V XLi 86KM 4EFE średnio 1L na 5000 km. Co ciekawe w instrukcji obsługi pisze że silnik ma prawo wziąć 0,7L na 1000km - przegięcie! no ale tak sobie "ręce umywają". Mało tego pół strony opisane jest jak nie należy jeździć, a to z wys obrotami, a to pod górke itd. autko fajne, ale te branie oleju uhhh, tu Hondoskie motory zdecydowanie lepsze.

Dane techniczne Toyota Corolla X

Moc silników 90–132 KM
Pojemność silników 1,3–2,0 l
Prędkość maksymalna 170–200 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,0–14,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Corolla X
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1349
Koszt ogólny 29,34 PLN
LPG19.27 PLN
ON29.35 PLN
PB39.66 PLN
Wydatki serwisowe 4,44 PLN Pozostałe wydatki 13,67 PLN

Publikacje o Toyota Corolla

Newsy o Toyota Corolla

Toyota Corolla X
Aktualnie przeglądasz Toyota Corolla X