Szukaj

Toyota Corolla XI Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Toyota Corolla XI Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Najnowsza, jedenasta generacja Toyoty Corolli zadebiutowała na rynku w roku 2013. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2012, prototyp noszący nazwę Corolla Furia. Produkcyjna wersja modelu okazała się nie tylko mocno zmieniona pod względem stylistycznym, ale również większa od swego poprzednika (o 8 cm dłuższe nadwozie; o 10 cm większy rozstaw osi). Wnętrze auta wzięto z Toyoty Auris. Na rodzimym rynku Toyota Corolla w wariancie sedan sprzedawana jest pod nazwą Corolla Axio, natomiast w wersji kombi jako Corolla Fielder.
czytaj więcej
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4620 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1465 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1525 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 940 mm
Zwis tylny 980 mm
Prześwit 125 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 452 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Całokształt - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Paweł
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Samochód kompletny. Można powiedzieć tego się spodziewałem. Chicałem nabyć bezproblemowe auto nie rujnując budżetu i takie dostałem. Oprócz corocznych przeglądów i wymiany klocków auto nie widziało mechanika przez prawie 7lat. Jedyny minusik to żwawość niby 132KM ale 160Nm to zdecydowanie za mało. Czy poleciłbym następcę w postaci nowszej corolli. Nie za bardzo . Producent z auta o baaardzo przeciętnych osiągach zmienił na auto o jeszcze niższych 125KM i ok 130 Nm . Żeby było jasno w mieście sobie radzi , nie zalecam wyjeżdżać załadowanym do Chorwacji nad morze ;)
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
5,0
~Pajak374
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Jestem posiadaczem Toyoty Corolli (E15EJ(a)). Auto mam w najbogatszej wersji jaką można było kupić z wszystkimi możliwymi dodatkami. Skrzynie biegów jakie były montowane w Tych autach od 2014 roku to skrzynie CVT z symulowanymi zmianami biegów. Różnią się jedynie generacją i drobnymi zmianami między innymi sterownikami. Auto prowadzi się fenomenalnie. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie zmienić tego auta. W naszej rodzinie mam też wersie z 2014 roku też zakupiony nowy w salonie. Oba autka śmigają bez żadnych problemów mogę śmiało polecić.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Maciek
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Szukałem dla siebie auta, które będzie bezawaryjne. Miałem doświadczenie z używanymi markami premium, regularnie odwiedzałem mechanika. Kupiłem Corollę i odwiedzam 2 razy w roku na wymianę opon i oleju z filtrami. Wsiadam i mogę jechać na koniec świata bez obawy, że coś się zepsuje. Nie jest to auto luksusowe, ale nigdy nie miało nim być to kompakt. Silnik w połączeniu ze skrzynią CVT pracuje bardzo dobrze, bagażnik bardzo duży chociaż z racji że to sedan otwór załadunkowy nie jest zbyt duży ( zmieściłem rower oczywiście po rozłożeniu tylnej kanapy). Spalanie na średnim poziomie konkurentów innych marek, dynamika zasługuje na piątkę z minusem. Co dla mnie ważne silnik jest wolnossący, bez turbiny, bez hybrydy, bez zbędnej elektroniki czyli bez ewentualnych kłopotów. Ma również bardzo dobry promień skrętu, łatwo się parkuje nawet w ciasnych parkingach galerii handlowych. Mam wersje z bogatym wyposażeniem, część rzeczy mam wyłączone bo nie wykorzystuje na co dzień. Zmieniłbym ją ewentualnie na nowszy model w tym samym silniku, ale póki co ceny 90 tyś zł+ to za dużo. Ogólnie w tych kwotach można mieć niesamowite auta z segmentu premium, które będą wzbudzały zazdrość, niestety często ich przeszłość jest nieznana i zakup ryzykowny. Ja szukałem bezawaryjności i w miarę skromnego wyglądu tak, aby bez obaw o kradzież zaparkować w nieznanym miejscu na dłużej. Dostałem to w toyotce. Opinię piszę po 2 latach użytkowania.
Dodane 4 lata temu
Åšrednie spalanie dla Toyota Corolla XI Sedan Facelifting
5,5 – 7,4
l/100 km
5,2
l/100 km
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Posiadam auto od 5 miesięcy. Skrzynia automatyczna pracuje, w zaleznosci od stylu jazdy, ale czasami mogłaby szybciej reagowac na zmianę biegów. Spalanie przy wylaczonej klimatyzacji na malo obciazonej trasie z jezdza zgodnie z przepisami wyszło mi mniej 5L. Przy 120 wychodzi około 7L. Jak na automat, nie jest źle. Polecam. Bagaznik, 4 osoby zapakowane na urlop z wózkiem wygodnie siedzą. Miejsca z tyłu wystarczajaco nawet dla dorosłego. Spalanie przy tak obciazonym aucie z jazdą spokojną bez jakiegokolwiek wariowania to 5,4L. Inaczej mówiąc malo pali jak mu nie depniesz. Jak jeździsz z pedalem w podłodze to wszystko spali z baku :)
Dodane 7 lat temu
8,5
Liczba komentarzy: 1
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Po mieście 9 litrów, mniej się nie da, jak są włączone, klimy, siedzenia itp. jak się chce zrobić Kubicę po mieście to i 10 pójdzie. Po autostradzie nie ma co liczyć na zejście poniżej 7-8 litrów. No chyba że będzie się jechało 90 kmh. jak na taki mały silnik to spala i 2 litry za dużo. No i ogólnie nie ma czym jeździć.
Dodane 5 lat temu
5,8
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Producent zaleca ciśnienie w oponach 2.3 bar przy prędkościach poniżej 160 km/h oraz 2.6 bar przy prędkościach powyżej 160 km/h. Niemniej jednak zastosowanie 2.6 brar pozwala zaoszczędzić paliwo średnio ok. 1 l/100km
Dodane 6 lat temu
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów