Szukaj

Informacje o Toyota Prius IV Hatchback Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2020-2023

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Niższa klasa średnia

Zwykle kolejna generacja samochodu jest szybsza, lepiej przyspiesza, zapewnia wiÄ™cej emocji… Tu jest trochÄ™ inaczej. Dynamika nie ulegÅ‚a wiÄ™kszym zmianom. 122-konny ukÅ‚ad hybrydowy dalej nie jest demonem prÄ™dkoÅ›ci, ale za to na drodze zachowuje siÄ™ dość dynamicznie i co najważniejsze - w tej generacji pozwala uszczknąć jeszcze wiÄ™cej ze zużycia paliwa. Bo tak naprawdÄ™ o tym w tym aucie chodzi. MiÅ‚oÅ›nicy wrażeÅ„ nie majÄ… tu czego szukać, ale za to spokojni kierowcy, którzy chcÄ… tanio jeździć, poczujÄ… siÄ™ jak w domu.

czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy seryjnie produkowany samochód z napędem hybrydowym, marzenie hollywoodzkich gwiazd. Sylwetka przyciężkawa i nieproporcjonalna, ale idea szczytna.

~Powagosław
Luzacjusz

Śmieszy mnie cała ta ekologiczność Priusa. Panowie z Toyoty trują, że ich auto nie truje. Zapominają, że wyprodukowanie go wymagało zachwiania równowagi ekologicznej w promieniu kilku kilometrów od taśmy montażowej.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 142 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 80,5 x 88,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie
Toyota Prius IV Hatchback Facelifting